Sinds gisterenavond hebben we er een opvangertje bij: kleine Mela. Het is een ongeveer 2 jarig hondje dat het meest lijkt op een mini Schnauzertje formaat grote York zeg maar. Ik heb haar gisteren Smuldier aangeboden, net als de andere honden, maar daar haalde ze haar neusje voor op. Ook brokjes wilde ze niet. Een paar stukjes rookworst daarentegen waren zo verdwenen
Vanochtend weer met de anderen mee Smuldier gegeven, maar weer niet. Ik heb er een paar stukjes rookworst doorheen geroerd, maar die heeft ze er kunstig tussenuit gefutseld en de rest laten liggen
Ik denk dat ze blikvoer gewend is, gezien de vreselijke lucht van haar ontlasting en de consistentie er van (dun dus). Ik wil haar dat liever niet geven, vind het echt troep en haar ontlasting spreekt ook boekdelen, maar wil haar natuurlijk ook niet uithongeren

Is er een tussenoplossing? Zou iets van Renske kunnen werken? Lijkt misschien wat meer op blik, maar is toch een soort van vers? Weten jullie nog iets anders dat ik kan proberen?