Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Liefde op het eerste Gezicht

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Lobke
Actief
Mijn ras(sen): wetter

Liefde op het eerste Gezicht

Ongelezen bericht door Lobke »

Gistermiddag is de beslissing gevallen. Murk Lieuwes Fan ,T Ruumels Hiem gaat bij zijn vader wonen. Toen hij net geboren was, was het bij mij al liefde op het eerste gezicht. Een mooie reuenkop grote poten en algaande weg liet hij zien dat hij een een geboren leider is. Bij de groep liggen maar ook gedurig alleen willen wezen. Alles in eerste wezen en grommend door de werpkist lopen en s-morgens huilen als een wolf. Maar op zijn tijd een knuffelkont alleen als meneer er zin in heeft en anders laat hij dat duidelijk merken. We hiopen dat hij mooi en stabiel mag opgroeien en wie weet mag hij het stokje van zijn vader overnemen.

Ik heb een paar mooie foto,s in het album gezet. Maar echt in het echt is zijn kop veel breder en mooier.

Marianne heel veel plezier met Murk en geniet maar van hem wij komen zo nu en dan hem knuffelen.

Gre en allllllllllllllllllllllll (nog) haar wetters

Lobkefandefrijewetters zo kom je bij het album
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”