nee staat diezelfde golden vandaag weer midden in het verkeerd. bus moest alweer in de ankers. dit keer heb ik de hond mee naar huis genomen en heb de dierenambulance gebelt. ik had zoiets van ik ga het de eigenaar niet weer zo makkelijk maken door de hond aan de deur af te leveren. ze gaan dit keer maar wat moeite doen en wie weet leren ze er dan van. de golden is geshipt en zo is dus de eigenaar gebelt. de dierenambulance heeft de golden mee genomen en weer thuis afgeleverd. er zou een flinke ritprijs berekend gaan worden voor de eigenaar maar ik betwijfel of die daar ook maar iets van leert.
ik heb een aantal maanden geleden op dezelfde plek ongeveer ook een golden uit het verkeer getrokken en die heb ik toen op laten halen door politie. aantal maanden daarvoor had ik er 2 gevonden hier in het park. ik weet bijna zeker dat het dezelfde waren.
hoe kunnen mensen zo onverantwoord of beter gezegt, niet op hun honden letten? hond word vandaag of morgen nog eens dood gereden! en hoe kan je in godsnaam geen eens merken dat je golden al een paar uur weg is terwijl je gewoon thuis bent? ik had gedacht nadat ik hem zaterdag terug gebracht had dat de eigenaren wel een beetje zouden schrikken en iets beter op hun honden zouden gaan letten maar niks blijkt dus minder waar