Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden speel-o-theek
Moderator: moderatorteam
- Penny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder
- Aantal honden: 1
Honden speel-o-theek
Wij verhuizen deze zomer en nou zat ik er aan te denken om een honden speel-o-theek op te zetten. Nou zijn er in Nederland al een aantal hondensspeelotheken. Maken julle daar gebruik van en wat zou je graag in de speel-o-theek terug willen zien? Zou je bereid zijn om kleine huurbedragen te betalen?

- aman.en.don
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler - Aantal honden: 2
Re: Honden speel-o-theek
nee sorry. de reden dat ik er niks in zie is omdat mijn hond nogal snel speeltjes sloopt. het lijkt mij dat het geen er kapot is logischerwijs ook vergoed moet worden. alhoewel een bolderkar of iets dergelijk voor een dagje huren dan wel weer aantrekkelijk is.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
heb er nog nooit van gehoord :lol:
Ik zal gelijk even gaan google-en het klinkt wel erg leuk.
Ik zal gelijk even gaan google-en het klinkt wel erg leuk.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
-
miekmiek
als ze het speelgoed ongeschonden weer terug willen dan is het zeker geen optie voor mijn honden. 
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Wist niet eens dat zoiets ook al bestond!
Lijkt me enorm leuk bij ons in de buurt zit het niet en ik zou er best wel een kleine bedrag voor willen betalen.
Ik vind het nieuw namelijk schreeuwend duur
En met stuk gaan denk dat je er toch zelf bij blijft dus dat komt vast wel goed
Lijkt me enorm leuk bij ons in de buurt zit het niet en ik zou er best wel een kleine bedrag voor willen betalen.
Ik vind het nieuw namelijk schreeuwend duur
En met stuk gaan denk dat je er toch zelf bij blijft dus dat komt vast wel goed

- *Esther
- Zeer actief
Ik heb een paar nep Nina Ottoson spelletjes voor de puppygroep, voor de uitleen. Elke week komen ze iets minder mooi terug. Voor mij geen punt, dat weet je van te voren. Maar hoe ga je dat regelen als je ze echt beheert? Dat lijkt mij wel iets om te overdenken. Ik denk zeker te weten dat het idee op zich zeker wel zou werken! De spelletjes zijn hartstikke leuk maar honden hebben ze vaak snel door waardoor je weer aan een andere versie toe bent. En lenen/huren is dan vele malen handiger dan aanschaffen.
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Maar on topic:
Tibs vind het vooral leuk om te kijken hoe sterk spelletjes zijn dus dat is altijd wat lastig. Daarnaast ben ik wel van het kopen met zulke dingen maar dat is iedereen voor zich. Voor mij zou het dus geen optie zijn maar ik zie er wel mensen gebruik van maken eigenlijk.
Kwestie van je afschrijving goed berekenen denk ik of het uit kan.....TeamWork schreef:Ik heb een paar nep Nina Ottoson spelletjes voor de puppygroep, voor de uitleen. Elke week komen ze iets minder mooi terug. Voor mij geen punt, dat weet je van te voren. Maar hoe ga je dat regelen als je ze echt beheert? Dat lijkt mij wel iets om te overdenken. Ik denk zeker te weten dat het idee op zich zeker wel zou werken! De spelletjes zijn hartstikke leuk maar honden hebben ze vaak snel door waardoor je weer aan een andere versie toe bent. En lenen/huren is dan vele malen handiger dan aanschaffen.
Tibs vind het vooral leuk om te kijken hoe sterk spelletjes zijn dus dat is altijd wat lastig. Daarnaast ben ik wel van het kopen met zulke dingen maar dat is iedereen voor zich. Voor mij zou het dus geen optie zijn maar ik zie er wel mensen gebruik van maken eigenlijk.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
die van mij slopen ook de meeste speeltjes (ja, ook als ik er bij ben
dat gaat nl. zo snel, daar doe je soms niks aan) dus voor mij is het geen optie.
- Indy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Indy houdt de speeltjes redelijk heel, en die Nina Ottoson dingen lijken me best leuk om een keer te lenen. Maar ik weet toch niet of ik er snel gebruik van zou maken, tenzij het heel dicht in de buurt is of zo.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Penny schreef:Wij verhuizen deze zomer en nou zat ik er aan te denken om een honden speel-o-theek op te zetten. Nou zijn er in Nederland al een aantal hondensspeelotheken. Maken julle daar gebruik van en wat zou je graag in de speel-o-theek terug willen zien? Zou je bereid zijn om kleine huurbedragen te betalen?
mijn honden leven om te slopen daarom doet de boomerball het hier heel goed. die krijgen ze niet stuk.
een spelotheek gaat mij een godsvermogen kosten en maakt jou ook niet blij

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Mijn honden zijn niet zo spielerig met speelgoed oid, aan ons zou je dus niks hebben.
Ik wist geeneens dat dat bestond, een speel o theek voor honden.
Ik wist geeneens dat dat bestond, een speel o theek voor honden.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
nee ik zou er geen gebruik van maken.
Ten eerste slopen mijn honden nogal eens wat aan speelgoed en ten tweede vind ik het geen fijn idee dat Jan en allehond die ik niet ken al aan dat speelgoed gezeten hebben.
Maar ik zou voor mijn kind ook niet naar een speel-o-theek gaan, dus misschien ben ik daar wel een beetje apart in
Ten eerste slopen mijn honden nogal eens wat aan speelgoed en ten tweede vind ik het geen fijn idee dat Jan en allehond die ik niet ken al aan dat speelgoed gezeten hebben.
Maar ik zou voor mijn kind ook niet naar een speel-o-theek gaan, dus misschien ben ik daar wel een beetje apart in

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- dagmar88
- Zeer actief
massam schreef:Penny schreef:Wij verhuizen deze zomer en nou zat ik er aan te denken om een honden speel-o-theek op te zetten. Nou zijn er in Nederland al een aantal hondensspeelotheken. Maken julle daar gebruik van en wat zou je graag in de speel-o-theek terug willen zien? Zou je bereid zijn om kleine huurbedragen te betalen?
mijn honden leven om te slopen daarom doet de boomerball het hier heel goed. die krijgen ze niet stuk.
een spelotheek gaat mij een godsvermogen kosten en maakt jou ook niet blij
- Penny
- Zeer actief
Haha ja duurzaamheid is wel een punt inderdaad. Ik kwam er op omdat ik voor Penny een 4 in 1 spel kocht van ruim dertig euro, die ze al binnen een uur door had. Als er een speel o theek was geweest hier had me dat een hoop geld bespaard. Je kunt dan eerst kijken of het was is voor je het aanschaft. Ik denk dan ook aan agility toestellen, buggy's, fietskarren en zo. Het is maar een hersenspinsel. Geen idee of het er ooit toe komt.

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ga je dan ver verhuizen want anders ja dan heb ik interesse 
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik vind het maar een vies idee eigenlijk dat er allemaal vreemde honden aan die spellen zitten. Ik zou het dus niet doen..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Sanne!!
- Zeer actief
haha nee waar ze buiten allemaal mee in contact komen is fris zeg maar
Dat moet ook allemaal schoon gemaakt worden enzo.
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zeg ik ook niet, maar ze mogen van mij ook niet uit waterbakken bij terrassen ofzo drinken.Sanne!! schreef:haha nee waar ze buiten allemaal mee in contact komen is fris zeg maar![]()
Het wordt nog wat als ik ooit een kindje mag krijgen

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ze gaan toch ook het water in waar heeeel veel andere honden zwemmen en drinkennathalie schreef:Dat zeg ik ook niet, maar ze mogen van mij ook niet uit waterbakken bij terrassen ofzo drinken.Sanne!! schreef:haha nee waar ze buiten allemaal mee in contact komen is fris zeg maar![]()

- dagmar88
- Zeer actief
En dan te bedenken dat ze andermans vieze lucht inademen_Inge_ schreef:Ze gaan toch ook het water in waar heeeel veel andere honden zwemmen en drinkennathalie schreef:Dat zeg ik ook niet, maar ze mogen van mij ook niet uit waterbakken bij terrassen ofzo drinken.Sanne!! schreef:haha nee waar ze buiten allemaal mee in contact komen is fris zeg maar![]()
Het wordt nog wat als ik ooit een kindje mag krijgen![]()
- Woest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Västgötaspets
Ik zou er zelf denk ik geen gebruik van maken, maar ik vind het wel een leuk idee!
Ik denk alleen niet dat je er je brood mee kunt verdienen.
Wat speelgoed betreft zul je goed moeten selecteren, en artikelen kiezen die niet (makkelijk) stuk kunnen. En verder denk ik inderdaad dat het verstandig is om je ook toe te leggen op grote gebruiksartikelen, zoals benches en fietskarren en hondensportartikelen.
En misschien kun je ook wel iets doen met bijvoorbeeld weegschalen die geschikt zijn voor puppen. Of bepaalde trimartikelen.
Ik denk alleen niet dat je er je brood mee kunt verdienen.
Wat speelgoed betreft zul je goed moeten selecteren, en artikelen kiezen die niet (makkelijk) stuk kunnen. En verder denk ik inderdaad dat het verstandig is om je ook toe te leggen op grote gebruiksartikelen, zoals benches en fietskarren en hondensportartikelen.
En misschien kun je ook wel iets doen met bijvoorbeeld weegschalen die geschikt zijn voor puppen. Of bepaalde trimartikelen.
- Sanne!!
- Zeer actief
Oei inderdaad haha die word helemaal steriel opgevoednathalie schreef:Dat zeg ik ook niet, maar ze mogen van mij ook niet uit waterbakken bij terrassen ofzo drinken.Sanne!! schreef:haha nee waar ze buiten allemaal mee in contact komen is fris zeg maar![]()
Nee ik snap je punt wel maar bedoel het zijn honden die kunnen heus wel wat hebben. En als jij het vies vind zou ik het ook niet doen.
Maar het zal allemaal best wel mee vallen.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ben er een aan het opzetten voor bij ons op de hondenclub. Maar dan met de hondenpuzzels. Ik heb er zelf heel veel en koop er geregeld bij via marktplaats enzo, ik vraag 3 euro per week en een tientje per maand.en 15 euro borg (bij mensen die ik niet goed ken) ik ben bezig met een site te maken en daar de beschrijvingen een foto's hoe aan te leren . Van het geld koop ik weer nieuwe of vervang kapotte 

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Ik zat vandaag een beetje te kijken op de website van mijn hondentrainer heeft zij het ook 

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij gaat ook in een water zwemmen waar mensen en dieren in poepen, maar als ik een emmer wegzet met een drol erin, ga je er ook niet met je hoofd in_Inge_ schreef:Ze gaan toch ook het water in waar heeeel veel andere honden zwemmen en drinkennathalie schreef:Dat zeg ik ook niet, maar ze mogen van mij ook niet uit waterbakken bij terrassen ofzo drinken.Sanne!! schreef:haha nee waar ze buiten allemaal mee in contact komen is fris zeg maar![]()
Het wordt nog wat als ik ooit een kindje mag krijgen![]()

- Penny
- Zeer actief
Sanne ik ga niet ver weg hoor, ik ga naar Kaatsheuvel 
Ach het is maar een idee.. het leek me gewoon leuk. Niet om de kost mee te verdienen want zoiets kost alleen maar geld en levert niks op.
Vies? Het wordt uiteraard gewoon schoongemaakt na gebruik. Maar leen je dan ook nooit een boek van de bieb of zo? Ik heb ook heel veel gebruik gemaakt van de speelotheek voor mijn kinderen. Een beetje vuil is gezond hoor. Zeker voor een hond kan ik me daar echt niet druk over maken.
Ach het is maar een idee.. het leek me gewoon leuk. Niet om de kost mee te verdienen want zoiets kost alleen maar geld en levert niks op.
Vies? Het wordt uiteraard gewoon schoongemaakt na gebruik. Maar leen je dan ook nooit een boek van de bieb of zo? Ik heb ook heel veel gebruik gemaakt van de speelotheek voor mijn kinderen. Een beetje vuil is gezond hoor. Zeker voor een hond kan ik me daar echt niet druk over maken.

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat je het niet schoon maakt, maar ik vind het idee gewoon een beetje.. tja, net nietPenny schreef:Sanne ik ga niet ver weg hoor, ik ga naar Kaatsheuvel

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat je het niet schoon maakt, maar ik vind het idee gewoon een beetje.. tja, net nietPenny schreef:Sanne ik ga niet ver weg hoor, ik ga naar Kaatsheuvel

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Ik vind het ook een onprettig/onfris idee hoor en voor mijn kind ging ik ook niet naar de speel-o-theek, dus ik snap je bestnathalie schreef:Ik zeg ook niet dat je het niet schoon maakt, maar ik vind het idee gewoon een beetje.. tja, net nietPenny schreef:Sanne ik ga niet ver weg hoor, ik ga naar Kaatsheuvel
Vies? Het wordt uiteraard gewoon schoongemaakt na gebruik. Maar leen je dan ook nooit een boek van de bieb of zo? Ik heb ook heel veel gebruik gemaakt van de speelotheek voor mijn kinderen. Een beetje vuil is gezond hoor. Zeker voor een hond kan ik me daar echt niet druk over maken.Aan mij zou je zowiezo geen goede klant hebben, want ik vergeet steeds om die spelletjes te pakken

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Penny
- Zeer actief