Ollie krijgt op het moment Carnibest te eten, tot volle tevredenheid. Ziet er mooi uit, hij vindt het lekker, glanst als een spiegel, heeft mooie ontlasting.. Ik wissel regelmatig af tussen natuur en de diverse smaken. Nu begint Ollie een beetje wat te schraal te worden. Meneer is ahum, nogal actief (hier een understatement), en verbrandt op een dag nogal veel. Buiten dat is het niet echt een grote eter, meer voeren hoef ik niet te proberen want dan laat ie het dus gewoon staan

Ik kreeg van een vriendin de tip om eens aan de CB aktief te gaan, wellicht dat ie daar van aan zou komen. Op de site zie ik weinig verschil in ingrediënten tussen natuur en aktief, behalve dat in laagstenoemde geen groenten zitten?
Ollie is nu bijna 13 maanden. Ik weet dat ze het eerste jaar vooral in de hoogte, en daarna pas in de breedte gaan groeien, maar hij is op het moment gewoon écht te smal en mag er zeker wel een kilootje (en misschien wel 2) bij.
Wat is jullie ervaring met CB Aktief en zou Ollie er inderdaad van aan gaan komen? Of hebben jullie eventueel andere tips voor ons?