Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen ga ik haar ophalen
Moderator: moderatorteam
-
Mojuan
- Zeer actief
Morgen ga ik haar ophalen
http://link.marktplaats.nl/441333374" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan had ik haar willen hebben, maar niet voor zoveel geld.
Ze is tenslotte al vier jaar.
Maar wat een leukie!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Mojuan op 17 mei 2011 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Re: Kon dat niet over een paar jaar?
Wil je er graag een hond bij? Volgens mij heb ik de laatste dagen al meer topics van je gezien over honden die via MP herplaatst worden.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het wel meevallen, diertje heeft een stamboom 
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Mojuan
- Zeer actief
Nou ja, aan de ene kant wil ik heel erg graag een hondje erbij.
En dan vooral graag een poedeltje!!
Maar het kán gewoon echt niet nu, helaas......
Als het kon zou ik het meteen doen.
En dan vooral graag een poedeltje!!
Maar het kán gewoon echt niet nu, helaas......
Als het kon zou ik het meteen doen.

- dagmar88
- Zeer actief
dan plaag jezelf toch niet zo 
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ja, dat bedoel ik. Wat een zelfkwelling!dagmar88 schreef:dan plaag jezelf toch niet zo
Ik vind heel veel honden leuk, maar zolang onze Billy en Silka er zijn (en ik hoop dat dat nog heeeeeel lang zo zal zijn al is Bill natuurlijk een echte senior met zijn 13 jaar) ga ik niet naar mogelijke honden voor er bij kijken. Heeft toch geen zin.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Vanwege een relatiebreuk...
Hier zou het knokken worden om wie ZaZa mee mag nemen
- dagmar88
- Zeer actief
Ik ben ook schuldig hoor; kijk regelmatig naar Mops nestjes en herplaatsers, terwijl daar nog wel een jaar of 2, 3 overheen zal gaanRami schreef:Ja, dat bedoel ik. Wat een zelfkwelling!dagmar88 schreef:dan plaag jezelf toch niet zo![]()
Ik vind heel veel honden leuk, maar zolang onze Billy en Silka er zijn (en ik hoop dat dat nog heeeeeel lang zo zal zijn al is Bill natuurlijk een echte senior met zijn 13 jaar) ga ik niet naar mogelijke honden voor er bij kijken. Heeft toch geen zin.
Tja, als je allebei veel uren moet gaan draaien om apart het hoofd boven water te houden kan ik mij dat ergens wel voorstellen; dat je kiest wat het beste is voor de hond.ZaZa schreef:Vanwege een relatiebreuk...
Ben al lang blij dat wij het vorig jaar netjes hebben kunnen regelen.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Vind de prijs wel meevallen... Leuk diertje!Paulala schreef:http://link.marktplaats.nl/441333374
-
Mojuan
- Zeer actief
Nee ik plaag mezelf helemaal niet.
Ik vind het gewoon een leuke bezigheid om rond te kijken op mp en ikzoekbaas en dat soort sites.
Gewoon nieuwsgierig.
Dat voelt voor mij helemaal niet als een kwelling, meer een soort heel erg lange voorpret van oriëntatie of hoe je het ook noemen wilt.
En tegen de tijd dat het wél kan, zal ik dan niet meteen de eerste de beste hond van mp plukken omdat ik denk: jaaaaah nu nu nu nu!
Nee, dan weet ik dat er nog veel vaker leuke hondjes op staan, en heb ik geduld om te wachten tot het juiste hondje.
Stiekem hoop ik rond November een hondje erbij te nemen, moet alleen vriendlief nog overtuigen
Ik ben dan nml een maandje of 2/3 vrij, en als ik in die tijd een hondje erbij zou nemen, dan draait alles weer in een vaste routine zodra ik weer ga werken, en dan begin ik eerst altijd halve dagen, en dan langzaam naar vier dagen in de week.
Dus wie weet......... over een aantal maandjes
Ik zou het nml wel heeeeeel graag willen, eerlijk is eerlijk.
Maar ik weet gewoon niet zeker of mijn vriend het ook wil.
Misschien wel, als ik heel lief voor hem ben
hahah 
Ik vind het gewoon een leuke bezigheid om rond te kijken op mp en ikzoekbaas en dat soort sites.
Gewoon nieuwsgierig.
Dat voelt voor mij helemaal niet als een kwelling, meer een soort heel erg lange voorpret van oriëntatie of hoe je het ook noemen wilt.
En tegen de tijd dat het wél kan, zal ik dan niet meteen de eerste de beste hond van mp plukken omdat ik denk: jaaaaah nu nu nu nu!
Nee, dan weet ik dat er nog veel vaker leuke hondjes op staan, en heb ik geduld om te wachten tot het juiste hondje.
Stiekem hoop ik rond November een hondje erbij te nemen, moet alleen vriendlief nog overtuigen
Ik ben dan nml een maandje of 2/3 vrij, en als ik in die tijd een hondje erbij zou nemen, dan draait alles weer in een vaste routine zodra ik weer ga werken, en dan begin ik eerst altijd halve dagen, en dan langzaam naar vier dagen in de week.
Dus wie weet......... over een aantal maandjes
Ik zou het nml wel heeeeeel graag willen, eerlijk is eerlijk.
Maar ik weet gewoon niet zeker of mijn vriend het ook wil.
Misschien wel, als ik heel lief voor hem ben

- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Je hebt absoluut gelijk hoor!dagmar88 schreef: Tja, als je allebei veel uren moet gaan draaien om apart het hoofd boven water te houden kan ik mij dat ergens wel voorstellen; dat je kiest wat het beste is voor de hond.
Ben al lang blij dat wij het vorig jaar netjes hebben kunnen regelen.
Juist knap als je in zo'n situatie voor je hond het beste wil!
Alleen bij sommige mensen gaat het wel heel makkelijk.
-
Mojuan
- Zeer actief
http://link.marktplaats.nl/443065631" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de nieuwe link naar de adv.
Enneh... we gaan een afspraak maken om bij haar te komen kijken.
Ik krijg haar niet uit mijn hoofd, en met Romeo gaat het weer heel goed, die wandelt alweer een uur en een kwartier aan 1 stuk.
Ik heb al email contact gehad, en het klinkt allemaal positief, ik denk dat ze heel goed bij ons zou passen en ook dat onze honden haar zonder moeite zullen accepteren.
Oh wat vind ik het spannend
Dit is de nieuwe link naar de adv.
Enneh... we gaan een afspraak maken om bij haar te komen kijken.
Ik krijg haar niet uit mijn hoofd, en met Romeo gaat het weer heel goed, die wandelt alweer een uur en een kwartier aan 1 stuk.
Ik heb al email contact gehad, en het klinkt allemaal positief, ik denk dat ze heel goed bij ons zou passen en ook dat onze honden haar zonder moeite zullen accepteren.
Oh wat vind ik het spannend

-
tineke
Denk je dat het goed zal gaan met Julia?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er perse een hond bij wilt tenzij je zeker weet dat het goed zal gaan met je andere honden.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er perse een hond bij wilt tenzij je zeker weet dat het goed zal gaan met je andere honden.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Er staat dat de luxatieonderzoek positief is, ik hoop dat ze negatief bedoelen anders is het niet goed hoor 

-
Supernova
- Zeer actief
Ze ziet er erg schattig uit, maar ook ik begrijp niet helemaal waarom je toch bij haar gaat kijken. Je hebt regelmatig gezegd dat een derde hond er echt niet bij kan, dat zul je wel niet voor niks zeggen 
-
Mojuan
- Zeer actief
Met Julia wordt het geen enkel probleem, dat weet ik bijna zeker.
En mocht het niet klikken, dan komt dit hondje niet bij ons wonen, dat is heel simpel natuurlijk.
Julia is heel lief met wat onzekere kleine teefjes, daar ken ik er meerdere van, en dit teefje is er zo één, ik heb al veel over haar gevraagd, en weet inmiddels al veel over haar.
De reden dat ik zei dat het écht niet kon nog een hond erbij, is dat mijn vriend dat gewoon nog niet zag zitten, en de laatste tijd natuurlijk vanwege Romeo, die was hartstikke ziek na de operaties.
Dit is nu allebei niet meer aan de orde, mijn vriend is overstag en is bereid om naar dit hondje te gaan kijken.
Dus we zijn het er samen over eens, zoiets beslis je niet in je eentje.
Nu we het allebei zien zitten, gaan we er ook samen voor, anders zou het problemen op gaan leveren tussen ons, dat heb ik er echt niet voor over.
Ook zat ik nog niet helemaal lekker in mijn routine met onze cavia-opvang, dat gaat nu heel erg goed, en ik heb geen moeite meer met alles op vaste dagen en tijden te doen
We vinden het de moeite waard om in ieder geval het een kans te geven.
Het moet natuurlijk wel klikken tussen ons en het hondje, daarom gaan we eerst eens op visite om te zien of ze bij ons zou passen.
Daarna wil ik om beurten Romeo en Julia meenemen, en ze buiten kennis laten maken om te zien of beide honden haar leuk vinden.
Mocht het bij 1 van de 2 niet goed klikken, dan is dat heel jammer, maar dan doen we het niet.
Ik ben er al een paar weken over aan het nadenken, of het zou kunnen, en of ik het zelf wel aan kan, en of het zou gaan met Room en Juul etc etc.
Dit is geen opwelling, en ook niet iets dat we zomaar even denken te gaan doen.
Ik wil het zelf dus al een tijdje heel graag, en nu ziet mijn vriend ook geen problemen, dus waarom niet?
En mocht het niet klikken, dan komt dit hondje niet bij ons wonen, dat is heel simpel natuurlijk.
Julia is heel lief met wat onzekere kleine teefjes, daar ken ik er meerdere van, en dit teefje is er zo één, ik heb al veel over haar gevraagd, en weet inmiddels al veel over haar.
De reden dat ik zei dat het écht niet kon nog een hond erbij, is dat mijn vriend dat gewoon nog niet zag zitten, en de laatste tijd natuurlijk vanwege Romeo, die was hartstikke ziek na de operaties.
Dit is nu allebei niet meer aan de orde, mijn vriend is overstag en is bereid om naar dit hondje te gaan kijken.
Nu we het allebei zien zitten, gaan we er ook samen voor, anders zou het problemen op gaan leveren tussen ons, dat heb ik er echt niet voor over.
Ook zat ik nog niet helemaal lekker in mijn routine met onze cavia-opvang, dat gaat nu heel erg goed, en ik heb geen moeite meer met alles op vaste dagen en tijden te doen
Het moet natuurlijk wel klikken tussen ons en het hondje, daarom gaan we eerst eens op visite om te zien of ze bij ons zou passen.
Daarna wil ik om beurten Romeo en Julia meenemen, en ze buiten kennis laten maken om te zien of beide honden haar leuk vinden.
Mocht het bij 1 van de 2 niet goed klikken, dan is dat heel jammer, maar dan doen we het niet.
Ik ben er al een paar weken over aan het nadenken, of het zou kunnen, en of ik het zelf wel aan kan, en of het zou gaan met Room en Juul etc etc.
Ik wil het zelf dus al een tijdje heel graag, en nu ziet mijn vriend ook geen problemen, dus waarom niet?

-
Mojuan
- Zeer actief
Ze zeggen toch niet dat de uitslag positief is, ze zeggen dat het ónderzoek positief was.->Chanty<- schreef:Er staat dat de luxatieonderzoek positief is, ik hoop dat ze negatief bedoelen anders is het niet goed hoor
Dus over de uitslag wordt in feite niets gezegd.
Ik weet ook nog lang niet alles over dit hondje, meer vragen zal ik stellen zodra we daar op bezoek zijn.

-
tineke
Een korte kennismaking zegt niet zoveel over het samen in huis leven hoor ,dat is echt andere koekPaulala schreef:Met Julia wordt het geen enkel probleem, dat weet ik bijna zeker.
Ook zat ik nog niet helemaal lekker in mijn routine met onze cavia-opvang, dat gaat nu heel erg goed, en ik heb geen moeite meer met alles op vaste dagen en tijden te doen![]()
-
Mojuan
- Zeer actief
tineke schreef: Een korte kennismaking zegt niet zoveel over het samen in huis leven hoor ,dat is echt andere koek
Je doet nou net of ik dat allemaal niet weet.
Natuurlijk zegt dat nog niet alles, maar als dat níet klikt, dan weten we meteen genoeg.
Mocht dat wél klikken, dan is de eerste stap gezet.
Moet ik nou werkelijk direct alle stappen hier gaan neerzetten om te laten zien dat ik weet waar ik mee bezig ben?
Kunnen jullie niet gewoon eens blij voor me zijn?
Onze honden hebben al eerder met andere teven in een huis geleefd voor meerdere maanden.
Ik ken mijn honden heel goed, en weet het al vrij snel of het een kans maakt of niet.

-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
heel veel plezier als jullie gaan kijken! zo te lezen hebben jullie er goed (en lang) over nagedacht en ik hoop dat het allemaal klikt!
groetjes Tamara
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik vind het een hardstikke leuk hondje en niet geschoten is altijd mis.Ik ben blij voor je Paulala en het gaat zeker lukken 
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Het lijkt een lief en leuk hondje
Ik zou er zeker voor gaan als er een klik is met de andere honden
Waarom wachten als je al zolang zin hebt een een nieuwe hond 
Ik zou er zeker voor gaan als er een klik is met de andere honden

- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Wat leuk spannend, heel veel succes met de kennismaking!
Het lijkt me een erg leuk hondje.
Het lijkt me een erg leuk hondje.
Groetjes, Marjan
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik snap óf je huidige beslissing niet om naar het hondje te gaan kijken, óf ik snap je topictitel niet...
Je geeft toch zelf duidelijk aan dat je dit hondje over een paar jaar een goed thuis zou kunnen bieden, maar nu niet? Of je topictitel klopt gewoon helemaal niet.
Ook uit eerdere topics en opmerkingen heb ik altijd begrepen dat een derde hond bij Romeo en Julia geen optie zou zijn.
Hoewel het natuurlijk hartstikke leuk voor je zou zijn als het nu toch zou gaan gebeuren, heb ik eerlijk gezegd een beetje twijfels.
Maar goed, zo te lezen ben je er samen met je vriend al helemaal uit dus wie zijn wij om hier tegenin te gaan?
Je geeft toch zelf duidelijk aan dat je dit hondje over een paar jaar een goed thuis zou kunnen bieden, maar nu niet? Of je topictitel klopt gewoon helemaal niet.
Ook uit eerdere topics en opmerkingen heb ik altijd begrepen dat een derde hond bij Romeo en Julia geen optie zou zijn.
Hoewel het natuurlijk hartstikke leuk voor je zou zijn als het nu toch zou gaan gebeuren, heb ik eerlijk gezegd een beetje twijfels.
Maar goed, zo te lezen ben je er samen met je vriend al helemaal uit dus wie zijn wij om hier tegenin te gaan?
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Leuk hoor; veel plezier met de eerste ontmoeting! 
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Dit gevoel heb ik ook een beetje eerlijk gezegd.LongFields schreef:Ik snap óf je huidige beslissing niet om naar het hondje te gaan kijken, óf ik snap je topictitel niet...
Daarbij keek je eerder alleen naar grote poedels toch? Dit lijkt me een middenslagje?
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Marion.
Waarom kijk je ernaar???Paulala schreef:http://link.marktplaats.nl/441333374
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
ik denk dat het helemaal goed komt
staffies kunnen het meestal heel erg goed vinden met rassen zonder kaliber, een zachtaardig teefje erbij gaat helemaal goed komen. Amy is een beetje hetzelfde typje als julia (denk ik) en iza en zij zijn de allerbeste vriendinnetjes en romeo is een reu, dus dat zal helemaal geen probleem geven. Ik dacht altijd dat TS altijd graag een derde hondje erbij wilde maar idd haar vriend niet, en dat ze erg veel rekening hield met de leeftijden van R & J of de omstandigheden gewoon niet ideaal waren
ik wens je iig heel veel plezier en succes 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Blijf vooral goed kijken en blijf realistisch. Verder hoop ik dat het een schot in de roos is uiteraard 
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer: