Ik geef hem hier net een klopje op zijn hals, vandaar de losse binnenteugel

Hier werd hij opeens nogal stoer

Moderator: moderatorteam

Ja, er zit nog een opening aan de voorkant van zijn hoef, en het oorspronkelijke stuk van 7 bij 8 centimeter aan de binnenkant is nu gereduceerd tot een spleetje van enkele millimeters. Maar we zijn ook al 8 maanden onderweg sinds ze zijn hoef opengesneden hebben natuurlijk.Branka schreef: Hoef is ondertussen zo goed als genezen?
Ik heb al sinds november 2009 niet meer gestart met hem, want hij is toen flink gaan kwakkelen met zijn gezondheid. Is in aquatraining geweest voor zijn rug in april 2010 en in augustus 2010 hebben ze een heel stuk weg moeten snijden van zijn hoefwand rechtsachter omdat hij een schimmel in zijn hoef had zitten en die vrat zijn hele witte lijn weg. Vermoedelijk zijn de rugproblemen ook vanuit die voet gekomen, denken we achteraf.Kimmie schreef: wat een gaaf peerd is het toch ook,rij je nog wedstrijden met hem??
Die van jou is nog witter volgens mij hoor.Branka schreef:Dat hij zo wit is geworden viel mij ook al op.
Die van mij was al vrijwel helemaal wit toen ik hem kocht. Overigens is ie op het moment groen gevlektLongFields schreef:Die van jou is nog witter volgens mij hoor.Branka schreef:Dat hij zo wit is geworden viel mij ook al op.![]()
Hoe is het met jou en de wedstrijden eigenlijk? Al weer vaker gestart? Rijd je nog in de B of ben je inmiddels gepromoveerd naar het L1?

In welk opzicht bedoel je dat?cloris schreef:hij is wel lekker Barok gewordenpast mooi bij zijn vliegenspikkels!!

Hahaha, Rom heeft barokke billen!cloris schreef:Zijn billen zijn barok
Ik citeer mezelf even, voor wie tegen bloed kan en wil zien hoe Romanov zijn hoef er op 4 augustus vorig jaar nog uitzag (toen in de kliniek alles waar de schimmel zat weggesneden moest worden), hier links naar de foto's die toen van zijn hoef genomen zijn:LongFields schreef:Ja, er zit nog een opening aan de voorkant van zijn hoef, en het oorspronkelijke stuk van 7 bij 8 centimeter aan de binnenkant is nu gereduceerd tot een spleetje van enkele millimeters. Maar we zijn ook al 8 maanden onderweg sinds ze zijn hoef opengesneden hebben natuurlijk.Branka schreef: Hoef is ondertussen zo goed als genezen?
Turbo! schreef:Wat een ongelooflijk knap paard
Dat mag ook wel. mijne heeft dat ook. die weet gewoon soms he ze zitten naar mij te kijken even showen hoor!LongFields schreef:Turbo! schreef:Wat een ongelooflijk knap paard
Dank je, volgens mij vindt hij dat zelf ook want een beetje kapsones heeft hij wel!
Sorry, dat gaat niet gebeuren! Ben zelf veeeeeeeeeeel te blij met hem!Turbo! schreef:Je mag hem zo komen brengen hoor geen strikje nodig.
Dat kan ik mij voorstellen potverdorrie, toch maar is kijken voor een schimmel of mijn zwarte gewoon witkalkenLongFields schreef:Sorry, dat gaat niet gebeuren! Ben zelf veeeeeeeeeeel te blij met hem!Turbo! schreef:Je mag hem zo komen brengen hoor geen strikje nodig.