En toen maar hopen dat het ook met de katten zou klikken :N: Dat is niet zonder slag of stoot gegaan maar ze accepteerde al heel snel dat ze er nou eenmaal ook waren.
Na een maand of 3 toch wat probleempjes, 2x kinderen in huis aangeblaft en buiten ineens feller reageren op andere honden. Dat aanblaffen vonden wij toch wel eng en we hebben toen zo getwijfeld of het voor ons én voor haar wel fijn zou zijn om haar te houden. Maar toch besloten er voor te gaan en met wat aanpassingen gaat dat prima, stoere meiden geeft geen probleem, onzekere kinderen en dan vooral jongens is nog wel eens moeilijk maar daarin is ze heel goed te sturen. Ik ben zó blij dat we haar gehouden hebben. Met onze eigen dochter gaat het trouwens enorm goed, die kan geen fouten maken in Izzy's ogen.
Wij samen hebben zo'n goede band en ze vertrouwt op mij. Ik dacht al vrij snel een goede band met haar te hebben en die hadden we ook maar toch is die band de laatste maanden ineens nog veel meer versterkt, geen idee waar dat aan gelegen heeft. Ze houdt mij goed in de gaten en het jagen achter de hazen aan is er uit, althans een nee is voldoende
En we leren nog steeds dingen van elkaar. Zo kwam ik er van de week achter dat ze meteen naar me toe komt als ik met mijn sleutelbos rinkel, zelfs als ze iets heel lekkers ruikt buiten.
Al met al ben ik zo ontzettend blij met haar en hopen we op nog minstens 10 jaar samen. Ik zeg altijd dat ze zonder problemen 15 wordt dus dan hebben we zeker nog 12 jaar te gaan