Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe lang/kort is jouw nacht met pup?
Moderator: moderatorteam
-
Tallie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoe lang/kort is jouw nacht met pup?
Hoe lang kan/kon je pup slapen 's nachts (en jij dus ook)? M.a.w. hoe laat is het feestje afgelopen en hoe vroeg begint het weer? 
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Hoe lang/kort is jouw nacht met pup?
Lynn is echt een langslaper. Vanaf de leeftijd van 8 weken, dat ze bij ons thuis is, slaapt ze alle nachten "droog" door. Door de week laten we haar rond half 12
's avonds de laatste keer naar buiten en Lynn slaapt stilletjes door tot ongeveer 7 uur, half 8. Dan gaat Roy eruit voor zijn werk. In het weekend gaat Lynn rond 00.00 uur het laatst naar buiten en slaapt ze rustig door tot 9.00-9.30. Alle nachten is ze droog.
Ik kan dus met recht zeggen, dat de nachten hier lang zijn.
's avonds de laatste keer naar buiten en Lynn slaapt stilletjes door tot ongeveer 7 uur, half 8. Dan gaat Roy eruit voor zijn werk. In het weekend gaat Lynn rond 00.00 uur het laatst naar buiten en slaapt ze rustig door tot 9.00-9.30. Alle nachten is ze droog.
Ik kan dus met recht zeggen, dat de nachten hier lang zijn.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
lang, van 1 tot 9 of langer, net zo lang als ik zelf op bed lig (ik heb ze in bed).

-
koentje
Zeer interessant draadje...
Staan jullie in het begin op rond 4 uur om te laten plassen of wacht je af wat pupsel aangeeft?
Staan jullie in het begin op rond 4 uur om te laten plassen of wacht je af wat pupsel aangeeft?
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hutsje schreef:lang, van 1 tot 9 of langer, net zo lang als ik zelf op bed lig (ik heb ze in bed).
Idem hier, goed voor de nachtrust voor zowel mijzelf als de pup.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ik zet nooit een wekker, ik voel pup wel bewegen als hij wat moet.koentje schreef:Zeer interessant draadje...![]()

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Afgelopen nacht de eerste nacht gehad dat onze Mia niet meer bij mams & andere pups (eergisteren vertrokken) & om 2345 nog uitgelaten & om 0700 weer, moest haar wakker maken 
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Slaapt hier vanaf nacht 1 de hele nacht door.
Ook hier slaapt pupsel in bed.
Ook hier slaapt pupsel in bed.
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nilo was een droom wat slapen betreft! Eerste nacht rond 0:00 naar buiten en daarna slapen. Rond 9:00 werd hij wakker, weer naar buiten gedaan en daarna samen op de bank uitgeslapen tot 11:00 
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
eerste week twee keer per nacht, daarna 4 weken om 1 uur nog even plassen in de tuin en 7 uur weer naar buiten.
Daarna werd het 12 uur en snel om 23 uur, na een paar maanden om 22.00 uur
Daarna werd het 12 uur en snel om 23 uur, na een paar maanden om 22.00 uur

- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
Toen Bunker net bij ons was sliep hij in een doos naast mijn bed...laatste rondje om 22h en om 04h moest hij ff plassen. Dit heeft maar 2 nachten geduurt en nadien sliep hij door tot 06h30.
Ondertussen is de doos opgevroten en slaapt hij lekker mee in bed en slaapt tot het gras aan zijn reet groeit...
Nee hoor zonder dollen....om 06h30 loopt de wekker af en dan blijft hij nog nasoezen tot ik gedoucht ben en aangekleed om onze ochtendronde te doen.
Ondertussen is de doos opgevroten en slaapt hij lekker mee in bed en slaapt tot het gras aan zijn reet groeit...
Nee hoor zonder dollen....om 06h30 loopt de wekker af en dan blijft hij nog nasoezen tot ik gedoucht ben en aangekleed om onze ochtendronde te doen.
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
-
Tallie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Contacteer:
Bedankt voor alle antwoorden! Goed om te weten dat Tallie binnen de grenzen van het normale slaapt, ik vroeg me af of ik haar niet te lang liet liggen. Ik heb zelf door omstandigheden mijn slaap erg hard nodig maar wil niet dat ze daarom langer moet liggen dan de bedoeling is.
Ze gaat rond een uur of 12 tukken, soms wat eerder en slaapt zonder miepen tot half 9, ook als ons stinkdier al vroeger rondbanjerd in afwachting van z'n ontbijt. Als m'n vriend vroeg de deur uit moet (tussen 6 en 7) gaat ze even mee naar buiten om d'r ding te doen en daarna gaat ze weer in de bench en is ze stil tot ik er om half 9 uit ga. Ze heeft nooit wat in de bench gedaan en alleen de eerste nachten heeft ze me om een uur of 3 een keer wakker gepiept voor een plas.
Ze gaat rond een uur of 12 tukken, soms wat eerder en slaapt zonder miepen tot half 9, ook als ons stinkdier al vroeger rondbanjerd in afwachting van z'n ontbijt. Als m'n vriend vroeg de deur uit moet (tussen 6 en 7) gaat ze even mee naar buiten om d'r ding te doen en daarna gaat ze weer in de bench en is ze stil tot ik er om half 9 uit ga. Ze heeft nooit wat in de bench gedaan en alleen de eerste nachten heeft ze me om een uur of 3 een keer wakker gepiept voor een plas.
-
lets have fun
Pupjes slapen hier naast mijn bed zodat ik ze goed kan horen. Merk dat het elke nacht weer anders kan zijn. Soms slapen ze de ene nacht door en dan moest ik er 'smorgens tussen 5 en 6 uur uit. Wanneer ze 'snachts aangaven te moeten plassen sliepen ze vaak 'smorgens wat langer door. Tot ongeveer 7 uur. Ik laat het helemaal aan de pup over. Ga niet met schematjes werken of proberen te rekken of zo. Het wordt vanzelf regelmatiger en op een dag realiseerde ik me dat ze al een hele week elke nacht had doorgeslapen
Vanaf toen ging het heel snel. Nu is Floor 11 maanden en ze slaapt van 23.00 tot half 8 a 8 uur. Moet ik haar vaak nog wakker maken ook 
- sypke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabijhoun
De eerste drie nachten ben ik er uit geweest om Elske te laten plassen. Toen nog een week om 7 uur opgestaan. Sindsdien slaapt ze doordeweeks tot half 8 of 8 uur en in het weekeinde tot kwart over 8.

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Davey sliep de hele nacht door.
Van 23.00 tot 7.30 uur
Van 23.00 tot 7.30 uur

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
Inc
Jackson slaapt van half 11 's avonds tot half 7/7 uur 's morgens.