Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mag dat?
Moderator: moderatorteam
- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Mag dat?
Ik zit te zoeken op het forum naar bepaalde regeltjes wat wel en wat niet mag. Ik wil graag een goede vriendin en trainster van een hondenschool helpen om haar Duitse Herder puppies (met stamboom) aan goede eigenaren te helpen, maar ik weet dus niet of ik hier een link van haar website neer mag zetten 

Esther en d'r beestenboel

Re: Mag dat?
Nee, maar je mag wel weer in een speciaal topic voor websites de link zetten.Esther1963 schreef:Ik zit te zoeken op het forum naar bepaalde regeltjes wat wel en wat niet mag. Ik wil graag een goede vriendin en trainster van een hondenschool helpen om haar Duitse Herder puppies (met stamboom) aan goede eigenaren te helpen, maar ik weet dus niet of ik hier een link van haar website neer mag zetten

Edit: Hierzo -->
http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 14076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Esther1963
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat mag ook als het niet mijn eigen website betreft?PattyB schreef:Nee, maar je mag wel weer in een speciaal topic voor websites de link zetten.Esther1963 schreef:Ik zit te zoeken op het forum naar bepaalde regeltjes wat wel en wat niet mag. Ik wil graag een goede vriendin en trainster van een hondenschool helpen om haar Duitse Herder puppies (met stamboom) aan goede eigenaren te helpen, maar ik weet dus niet of ik hier een link van haar website neer mag zetten
Edit: Hierzo -->
http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 14076.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
In je profiel kan je als het goed is een website toevoegen.
daar kan je de website ook neerzetten

- Esther1963
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou dat is niet wat ik wil, daar wil ik alleen mijn eigen website hebben, ik wil haar alleen helpen om goede eigenaren voor de pups te zoeken, daarna mag ze zelf weer reclame makenwenmart20 schreef:In je profiel kan je als het goed is een website toevoegen.
Ik zet 'm wel neer in de link die Patty mij gaf, mag het hiet hoor ik het vast en kan ik 'm alsnog weghalen

Ik dénk dat het daar wel mag, maar zeker weten doe ik het niet.
Anders hoor je het vanzelf, inderdaad.
Anders hoor je het vanzelf, inderdaad.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
jammer dat je vriendin niet wat meer info over de moeder op haar site gezet heeft, ik mis HD/ED uitslagen en haar opleiding.
Denk dat de meeste pupkopers dat toch wel zouden willen weten.
Denk dat de meeste pupkopers dat toch wel zouden willen weten.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Dit is wel een geniale manier om de forumregels te omzeilen
Zo van zeg mag ik eigenlijk hier aangeven dat ik Darf verkooppunt ben in Woubrugge en ook thuisbezorg?
Oh niet. Ok dan zet ik het hier niet neer

Zo van zeg mag ik eigenlijk hier aangeven dat ik Darf verkooppunt ben in Woubrugge en ook thuisbezorg?
- renee-uk
- Zeer actief
dank, ik dacht al dat ik blind aan het worden wasMizzsylver schreef:waar dan? Ik zie het ook nietJip schreef:ik zie dat wel staan hoor

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wat omzeilt ze dan? Ze zet helemaal niks neer toch hier?Sarah5 schreef:Dit is wel een geniale manier om de forumregels te omzeilen![]()
- renee-uk
- Zeer actief
nee ook dat is niet waar.Jip schreef:oh ik zie het al dat zijn andere stambomen......
het is wel de stamboom van de moeder, maar over mams zelf staat helemaal niks

- Esther1963
- Zeer actief
- Contacteer:
In principe staat bij geen van haar honden nog wat, de website is in aanbouw. Alleen bij Gozer staat een keurrapport. Gozer heeft trouwens meegespeeld in de musical Oek. Als je wat wilt weten van de moeder mag je haar ten alle tijden mailen of bellen, het is een hele sympathieke en lieve vrouw.renee-uk schreef:nee ook dat is niet waar.Jip schreef:oh ik zie het al dat zijn andere stambomen......

- renee-uk
- Zeer actief
Ik hoef er verder niks mee hoor, het viel me alleen op en ik denk dat eventuele pupkopers dat wat ik aangaf wel graag willen weten.Esther1963 schreef:In principe staat bij geen van haar honden nog wat, de website is in aanbouw. Alleen bij Gozer staat een keurrapport. Gozer heeft trouwens meegespeeld in de musical Oek. Als je wat wilt weten van de moeder mag je haar ten alle tijden mailen of bellen, het is een hele sympathieke en lieve vrouw.renee-uk schreef:nee ook dat is niet waar.Jip schreef:oh ik zie het al dat zijn andere stambomen......
Zie het als een tip voor je vriendin