Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eigen interpretatie

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Eigen interpretatie

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Hebben jullie honden ook wel eens een eigen interpretatie op een gedraging of commando van jou?

Voorbeeldje is bijvoorbeeld dat als Apple naar mijn smaak wat te ver loopt ( en dat is al best snel :mrgreen: ) dan zeg ik "Uh"
dan wil ik dat ze gewoon even wacht, of in ieder geval niet verder loopt, nou heeft ze er zelf bij bedacht om dan maar te gaan liggen, en te wachten totdat ik weer in de buurt ben. Ik beloon dat, alleen maar handig als ze even op me wacht op die manier :mrgreen: , maar heb het haar niet bewust zo geleerd.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Eigen interpretatie

Ongelezen bericht door nathalie »

Ushi vind dat ze bij elk apportje eerst even met 4 poten de lucht in moet. En af en toe doet ze het ook net voor het apport :mrgreen:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Dora reageert op vingerknippen. Maakt niet uit wat ik van haar wil, ze begrijp aan de hand van de situatie wel of ik wil dat ze naar haar mand gaat, af gaat, gaat zitten of wat dan ook. Dus hier is gewoon alles een vingerknip :p. Does doet niet erg aan commando's. Alleen 'even wachten' als hij te ver wegloopt en als ik fluit weet hij dat hij snel z'n plas moet doen en als ik EEEEY! roep dat 'ie dan als de sodemieter naar me toe moet komen :F: . 'Does kom nouhouhou!' negeert hij stelselmatig, dan vindt hij dat hij toch echt eerst nog even moet snuffelen al vind ik dat het te lang duurt :roll: .
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

als er mensen aan komen lopen moet gil naast, en zodra ze voorbij zijn heft hij zelf het commando weer op :pffff: :mrgreen: zo van klaar he.
mijn zegen heeft ie, ik hou ervan
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”