We trouwen op het gemeentehuis en doen daarna een BBQ/feest in de tuin met +/- 60 gasten. Tot dusver zijn we er helemaal uit. Maar, we twijfelen heel erg wat we met Rico moeten doen. Gevoelsmatig wil ik hem er gewoon bij hebben. Hij hoort bij ons gezin. Maar ik weet gewoon dat er mensen bij zitten die Rico van alles te eten gaan geven, wat ik niet wil hebben. En ik heb geen zin om de hele middag en avond politieagentje te spelen. Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit dat hij eens iets van tafel krijgt. Maar ik wil absoluut geen schooiende hond eraan over houden. Zou een hond blijven schooien na 1 zo'n dag?
En bovendien is Rico nogal gevoelig wat eten betreft. Hij krijgt Royal Canin maxi en daar doet hij het goed op. Maar geef je hem de medium brok, dan is hij meteen aan de schijt
Verder snapt Rico niet dat de tuin niet op te poepen is. Daar zit ik verder niet mee, maar je zult net zien dat er dan een klein kind in de poep zit te spelen ofzo (er zijn 4 of 5 kids bij in de leeftijd van 8 maanden tot 5 jaar)
Maarja, als we hem er niet bij willen hebben, zal hij naar een pension moeten voor een dagje, en dan moeten we dus snel beslissen.
Wie heeft er raad, of ervaring met iets dergelijks.