Ze kregen hier even terug allebei een snoepje, net als zo vaak niks mis mee. Jara weet dat ze op dat moment niet bij Quincy in de buurt mag komen net zoals Quincy dat op dat moment ook niet bij Jara mag. Een fractie van een seconde let je even niet op en staat Jara bij Quincy om zijn snoepje wel even af te pakken en op te eten. Quincy staat dat natuurlijk niet toe en Jara duikt er met heel veel kabaal op
Hij bleef daar maar liggen en was helemaal stil. Geen piepje, geen grommetje helemaal niks. Snel de DA gebeld en die wilde dat we daarheen kwamen. Ja hallo mijn hond ligt hier half dood te gaan je komt maar hierheen en je gaat verder denken, stel hij gaat dit niet redden wil ik niet dat hij daar dood zou gaan maar gewoon hier thuis, waar hij hoort. Wat lijkt het dan toch lang te duren voor ze er zijn. Hij ging maar kouder aanvoelen en liep helemaal leeg. Uiteindelijk was de DA er en hij deed niks, maar dan ook echt niks meer. Ze heeft hem nagekeken en langzaam begon hij toch te grommen en te happen naar haar. Goh wat werd ik daar blij om er zat weer leven in en zou het dan toch allemaal goed gaan komen. Hij probeerde toch wat op te staan en wilde weglopen van haar. Ze heeft hem nu 2 spuitjes gegeven. 1 Voor de pijn en 1 tegen de shock want dat hij nog in shock is kan je zo wel zien nu. Hij heeft uiteindelijk iets gelopen maar het ziet er niet uit. Hij wankelde alle kanten op en zakt steeds door z'n achterpootje
Zo op het gevoel heeft hij niks gebroken maar het is nu gewoon afwachten hoe hij de rest van de avond/ nacht door gaat komen. Als het morgen nog niet goed is gaan we uiteraard terug en worden er foto's e.d. gemaakt.
Het zal allemaal vast heel raar en verward staan maar ik zit hier nog half shakend alles voor me te zien, mijn kleine beestje toch
Willen jullie alsjeblieft heel erg hard gaan duimen dat hij morgen ochtend weer gewoon normaal de oude is en weer gewoon normaal kan lopen, ik wil mijn kleine oude mannetje echt nog niet kwijt hoor