Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zoek een foto!
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Ik zoek een foto!
Hallo!
Ik ben een evenement aan het organiseren op een basisschool, we gaan kinderen op een speelse wijze leren hoe ze het beste een hond kunnen benaderen, en wat ze het beste kunnen doen in bepaalde situaties (de blauwe hond)
Ik wil niet alleen de kinderen wat leren, maar ook de ouders benaderen, en nu zoek ik een foto van bvb een kind die een hond omhelst, waarop duidelijk te zien is dat de hond dit helemaal niet prettig vindt. (zoiets) Dit voor in mijn informatie brief.
Ik kan er alleen zo snel niet 1 vinden, misschien hebben jullie zo'n foto, of een ander goed idee waarop goed te zien is, dat honden duidelijk aangeven wat ze niet prettig vinden als een kind iets doet, en dat je op zulke signalen moet letten.
Alvast super bedankt!
groetjes Jody
Ik ben een evenement aan het organiseren op een basisschool, we gaan kinderen op een speelse wijze leren hoe ze het beste een hond kunnen benaderen, en wat ze het beste kunnen doen in bepaalde situaties (de blauwe hond)
Ik wil niet alleen de kinderen wat leren, maar ook de ouders benaderen, en nu zoek ik een foto van bvb een kind die een hond omhelst, waarop duidelijk te zien is dat de hond dit helemaal niet prettig vindt. (zoiets) Dit voor in mijn informatie brief.
Ik kan er alleen zo snel niet 1 vinden, misschien hebben jullie zo'n foto, of een ander goed idee waarop goed te zien is, dat honden duidelijk aangeven wat ze niet prettig vinden als een kind iets doet, en dat je op zulke signalen moet letten.
Alvast super bedankt!
groetjes Jody
-
Ήυs
Re: Ik zoek een foto!

Vinden jullie dit iets? Kijkt deze hond een beetje van "hmmmm, niet prettigggg ik kan nergens heennn" ?
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Ήυs

of deze?
-
Ήυs
massam schreef:ik had het perfecte voorbeeld in mijn lessen. maar geen foto van gemaakt
Oh balen!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Misschien kun je dit gebruiken?
http://www.blauwe-hond.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blauwe-hond.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Ήυs
Ja he?massam schreef:die laatste kun je meer op zien dan op de eerste
Ik ga nog even verder zoeken, maar opzich is het op deze foto wel te zien toch?
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ik wil je pret niet verstoren maar je mag niet zomaar foto's van internet gebruiken ,van kinderen
-
Muk
Zowiezo niet, ik zou in ieder geval even toestemming vragen aande fotograaf. Als ik merk dat mijn foto's ongevraagd gebruikt worden (of zelfs verkocht worden, is al eens gebeurd!) dan ben ik op zijn zachtst gezegd not amused. Ook al is het voor een niet-commercieel doel. Als mensen vragen of ze mijn foto's mogen gebruiken voor bv een privé website of iets dergelijks, dan heb ik (en volgens mij de meeste fotografen) er over het algemeen geen moeite mee. Al vind ik lesmateriaal weer lastiger, aangezien de kans bestaat dat de foto vaker gebruikt gaat worden.twinkeltje schreef:Ik wil je pret niet verstoren maar je mag niet zomaar foto's van internet gebruiken ,van kinderen
Het beste kun je dus zelf een foto maken.