Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wauw, mooi
Als ik met Beike door het veld loop, zie ik er soms ook eentje vliegen.
Laatst zat er één op een paal en die bleef gewoon zitten toen ik op afstand langs liep met Beike.
Hier zie ik er regelmatig eentje zitten op een paaltje of aan de rand van een akker. Ze kunnen helemaal bruin van kleur zijn maar ook vrij veel wit in hun verenkleed hebben. Mooie vogels!
Mooie foto's .
Hier in het park vliegt er ook regelmatig een. Vorig jaar zomer zelfs twee.
Vorige week reed ik met de bus door Vaassen en toen kwam er één op ooghoogte vlak voor me langs vliegen. Geweldig mooi was dat. Dat was vast de buizerd die Jip ook op de foto heeft gezet.
Ze blijven prachtig! hier zit een uil in de boom maar die vliegt alleen in de schemer... ik kan daar niet echt nette fotos van maken
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...