Hallo allemaal,
In mei gaan we er even heerlijk tussen uit met een camper, samen met schoonmoeders. (totaal dus 4 volwassenen en hond). We komen er echter niet helemaal uit waar we heen willen.
Waarschijnlijk wordt het de Franse westkust of meer richting de Franse Zuidkust, we verwachten in mei nog geen hele hoge temperaturen zodat het voor de honden goed te doen moet zijn.
Zijn er hier mensen op het forum die deze kant op zijn geweest en tips hebben waar we heel goed heen zouden kunnen?
Liefst geen bergen (schoonmoeder wordt niet lekker vanaf ong. een km hoogte) maar wel mooi wandelomgeving uiteraard.
Misschien zijn er dierentuinen of andere leuke bezienswaardigheden waar je met honden welkom bent?
Groetjes Karen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met camper en hond naar .... frankrijk..?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Met camper en hond naar .... frankrijk..?
Laatst gewijzigd door Pets_Passion op 21 mar 2011 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Met camper en 2 honden naar .... frankrijk..?
ik ga al jaren rinchting de provence / cote d'azur ...geweldig gebied en voor ieder wat wils..richting de italiaanse grens heb je de bergen aan de kust kun je in mei al heerlijk liggen (met hond) en in de provence is ieder dorpje charmant en leuk..ik neem de honden overal mee naar toe...en zelfs in een chique loungetent aan de haven in st tropez (tegenover de jacht van gordon ramsey) had Nina nog eerder te drinken als wij..en uit een zilveren champagnebowl
er zijn zat leuke campings en wij gaan ook in mei of/en september de temperatuur is zo rond de 25 graden....maar is goed te doen.Als de honden van zwemmen houden weet ik zat uitstapjes waar ze wat verkoeling kunnen krijgen.en anders ook haha

ze mogen met de boot mee en als het te warm is..mogen ze binnen bij de kapitein in de schaduw

er zijn zat leuke campings en wij gaan ook in mei of/en september de temperatuur is zo rond de 25 graden....maar is goed te doen.Als de honden van zwemmen houden weet ik zat uitstapjes waar ze wat verkoeling kunnen krijgen.en anders ook haha

ze mogen met de boot mee en als het te warm is..mogen ze binnen bij de kapitein in de schaduw

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
- Vaste gebruiker
Re: Met camper en hond naar .... frankrijk..?
Wij willen ook graag naar de cote d azur deze zomer. Heb je een tip voor een leuke camping
in de buurt van Menton? Ik heb al het internet afgestruind maar het zijn meest kleine
(boeren) campings die geen website hebben dus hoor ik graag ervaringen over de campings daar.
in de buurt van Menton? Ik heb al het internet afgestruind maar het zijn meest kleine
(boeren) campings die geen website hebben dus hoor ik graag ervaringen over de campings daar.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ik zal mijn lopende campingwijzer deze week vragen (mijn vader) ...mijn ouders komen al 40 jaar in het gebied en kennen iedere camping...dus ik zal gaan vragen voor je.daanielle schreef:Wij willen ook graag naar de cote d azur deze zomer. Heb je een tip voor een leuke camping

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
daanielle schreef:Wij willen ook graag naar de cote d azur deze zomer. Heb je een tip voor een leuke camping
Zoek eens op campings in de omgeving van Ramatuelle, een dorp naast St. Tropez. Mijn ervaring daar is, dat honden meer dan welkom zijn

Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!