Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vond juist frappant dat ik geen donkere delen zag, en jij dus wel gewoon op je foto.
Hij is wel fel hé dat valt me wel op, verder merk ik niets bijzonders op aan de maan vannacht.
ik heb ook weer een poging gewaagd, maar ik krijg rare dingen uit mijn toestel ineens
Bovenste is de maan, ik verdenk dat 1 van de honden voor me stond, die twee gele oogjes, maar wat links is weet ik niet, en rechts op de foto klopt ook niet met de omgeving... ik stond op het balkon toen ik de foto maakte 10 minuutjes geleden. Rare foto's vind ik.
Ik vond juist frappant dat ik geen donkere delen zag, en jij dus wel gewoon op je foto.
Hij is wel fel hé dat valt me wel op, verder merk ik niets bijzonders op aan de maan vannacht.
Jouw foto is mooi
die smily erbij . ja, hij staat heel dicht bij de aarde vannacht
blondie schreef:ik heb ook weer een poging gewaagd, maar ik krijg rare dingen uit mijn toestel ineens
Bovenste is de maan, ik verdenk dat 1 van de honden voor me stond, die twee gele oogjes, maar wat links is weet ik niet, en rechts op de foto klopt ook niet met de omgeving... ik stond op het balkon toen ik de foto maakte 10 minuutjes geleden. Rare foto's vind ik.
Jouw foto is mooi
ik wilde ook een mooie foto van de maan maken, en had dat ook gepoogd en toen zag ik "jouw maan" op de foto en dacht ik
Jouw foto is mooi
ik wilde ook een mooie foto van de maan maken, en had dat ook gepoogd en toen zag ik "jouw maan" op de foto en dacht ik
AnnSophie schreef:Wat was dat met die maan vannacht. Hier stond hij ook zo groot en dicht... Heb er niet aan gedacht om foto's te nemen, was doodmoe na een trainingdag.
Het was supermaan, dan staat de maan het dichtste bij de aarde, dit gebeurt 1x in de 19 jaar...
Ze denken dat aan de hand hier van er "veel" natuurrampen komen/geweest zijn...
Ik ben eens bezig met terug te zoeken naar de andere supermanen en de relatie tot natuurrampen... (ivm Japan)
De maan is echt een fascinerend geheel... Al voel ik me altijd "vreemd" als het volle maan is... Rusteloos, dingen moeten doen, slecht slapen, etc...
Toen de maan pas opkwam was het echt supergroot, kon geen foto nemen want we waren net onderweg naar huis van een wedstrijd. Echt wel mooi om te zien. Toen was de maan ook zo fel nog niet, nadien was ze heel fel en minder groot.
Maan is nu trouwens ook prachtig, gister zag ik geen reliëf, nu wel.
Maar ga geen poging meer ondernemen om het met mijn toestel te pogen vast te leggen