11 Juni hebben we een examen op de club dus ik wil het gewoon proberen en we zien wel waar het schip strand.
Dacht ik twee weken geleden nog dit word helemaal niks maar gister training gehad en tjeeh wat ben ik weer trots.
We hadden voor het nieuwe gedeeltje een aantal nieuwe dingen om onder de knie te krijgen. Dat was liggen uit zicht waar hij veel moeite mee heeft. Het sorteren, ijzer apport. en het plaats zenden zonder er zelf ingestaan te hebben.
Gister weer training we begonnen met de blijf en dat had hij super gedaan. Hij was mooi blijven liggen terwijl ik uit zicht was.
Het sorteren ging helemaal keurig eerst had ik het alleen geoefend toen zei de trainer dat wil ik wel eens zien dus ik moest me omdraaien had hij ze in een cirkel gelegd

Maar Zazoe kwam keurig terug met het juiste blokje.
Ook het plaats zenden ging perfect!
Het ijzer apport is nog een klein obstakel. Als ik hem in de bek geef dan houdt hij hem wel vast en komt ook met blok en al aan de voet zitten maar het oppakken zelf ziet hij nog niet zo zitten.
Maar we hebben nog tot Juni dus ik ben heel benieuwd!
Wilde het gewoon even kwijt hoe trots ik op hem ben dat hij dit al allemaal bereikt heeft in een redelijk korte tijd