Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik werk op een kinderboerderij en vandaag is ons varken bevallen van biggetjes. Omdat wij niet wisten wanneer ze gedekt was, was het voor ons en onze vrijwilligers erg spannend wanneer het zou gaan gebeuren.
Morgen gaan we het vieren en vandaag heb ik deze taart gemaakt.
Hij is gevuld met nutella mouse en amandelstukjes.
Denise. schreef:Wouw super Gefeliciteerd met de biggetjes Wat gaan jullie met ze doen?
Het varken is bij ons in bruikleen, het is een ras dat niet veel voorkomt in Nederland. We houden 1 biggetje aan de rest zal door de eigenaar worden verkocht.
Heb nog een foto van de zwangere dame en de vader.
Denise. schreef:Wouw super Gefeliciteerd met de biggetjes Wat gaan jullie met ze doen?
Het varken is bij ons in bruikleen, het is een ras dat niet veel voorkomt in Nederland. We houden 1 biggetje aan de rest zal door de eigenaar worden verkocht.
Heb nog een foto van de zwangere dame en de vader.
Oh dat is inderdaad een zeldzaam ras, dat maakt het extra leuk
Als ik toch een lap grond had
oh moeder varken.. die is mooi van lelijkheid...
toen ik nog leerkracht was in rotterdam ging ik met de kleuters, veel allochtone kinderen , naar de kinderboerderij in het kralingse bos.. daar liep ook een groot varken los.. gillend voorbij ons.. en dan snel voor ons gaan liggen want dan moest mevrouw geaaid worden. dat was altijd lastig met de moslim kinderen.. maar ze heeft toch heel wat harten verovert.. een erg leuk varken was dat...
mariabel schreef:oh moeder varken.. die is mooi van lelijkheid...
toen ik nog leerkracht was in rotterdam ging ik met de kleuters, veel allochtone kinderen , naar de kinderboerderij in het kralingse bos.. daar liep ook een groot varken los.. gillend voorbij ons.. en dan snel voor ons gaan liggen want dan moest mevrouw geaaid worden. dat was altijd lastig met de moslim kinderen.. maar ze heeft toch heel wat harten verovert.. een erg leuk varken was dat...
Het was toch de bedoeling dat ze geaaid zou worden, niet dat ze zou worden opgegeten?
Dat varken is idd mooi van lelijkheid!
Gefeliciteerd met de biggetjes, de taart is prachtig!
Flauw dat je niet een stukje hebt mee gebracht van de week, zo'n taart moet toch wel even gekeurd worden voordat je hem weg kan geven he.
Varkens zijn best leuk trouwens.
Shooting Star schreef:
Maarreh... zijn dat nou wietblaadjes, rondom?
Hahahah, je bent de eerste die het zegt Ik heb nog niet zoveel speciale uitstekers en ik heb een bloem gebruikt en die gehalveerd.
Toen het erop zat leek het net wiet.
Linda werkt niet bij ons maar haar moeder wel, en Linda zelf komt vaak langs en helpt ook op onze evenementen.
Zie dat jij in Wageningen woont, ken je haar via haar studie?
Charlotte* schreef:Hele late reactie maar ik weet al wie je bedoeld.
Linda werkt niet bij ons maar haar moeder wel, en Linda zelf komt vaak langs en helpt ook op onze evenementen.
Zie dat jij in Wageningen woont, ken je haar via haar studie?
Ja, we hebben een tijdje samen in de stal gewerkt. En toen had ze ook foto's van de biggen. Toen ging er bij mij een lampje branden