Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boedha heeft een nieuwe naam
Moderator: moderatorteam
-
mum
Boedha heeft een nieuwe naam
Mijn American staffordShire noemde ik voorheen Boedha maar dat vond ik toch niet helemaal oke dus vandaar dat ik zijn naam voortaan zal schrijven als BUDDHA Aan zijn wezelijke en bij lichaam naam veranderd dus niets, alleen aan de schrijfwijze.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Boedha heeft een nieuwe naam
Had je geen goed gevoel bij Boedha ?
Ook al is het het alleen een verandering van spelwijze...het gevoel wat je 'meezend' wanneer je je dier bij zijn/haar naam noemt ( jaja..ik weet het , nu wordt het zweverig maar ik geloof daar wel in
) zou dan idd anders/positiever zijn en het dier zou dat gevoel idd oppikken.
Ook al is het het alleen een verandering van spelwijze...het gevoel wat je 'meezend' wanneer je je dier bij zijn/haar naam noemt ( jaja..ik weet het , nu wordt het zweverig maar ik geloof daar wel in
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
oh dan had Gina toch echt liever Truus geheten denk ik, ze wordt altijd blij als ik haar zo noem 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
mum
Ik leef volgens de filosofie van Buddha
Ik heb respect voor al wat leeft en mijn lijfspreuken zijn ook;
De weg naar geluk is; Hou je hart vrij van haat, houd je hoofd vrij van zorgen,leef simpel, geef veel, vul je leven met liefde en behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden
Tja ik ben een beetje zweverig daarin maar ik vond dat ik de persoon die Buddha bij zijn aardse leven was geen eer aan deed door de naam van mijn hond verkeerd te spellen
Overigs ben ik niet elke dag zen, ook als je leeft volgens Buddha s regels heb je wel eens een pokkedag
Ik heb respect voor al wat leeft en mijn lijfspreuken zijn ook;
De weg naar geluk is; Hou je hart vrij van haat, houd je hoofd vrij van zorgen,leef simpel, geef veel, vul je leven met liefde en behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden
Tja ik ben een beetje zweverig daarin maar ik vond dat ik de persoon die Buddha bij zijn aardse leven was geen eer aan deed door de naam van mijn hond verkeerd te spellen
Overigs ben ik niet elke dag zen, ook als je leeft volgens Buddha s regels heb je wel eens een pokkedag