Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sieneke (Bas Rouge) vanavond bij Paul de Leeuw!
Moderator: moderatorteam
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Therapie legt blaffende hond zwijgen op
Gewoon een paar keer hard schreeuwen datt hij zijn bek dicht moet houden gecombineert met een hollewipper.
Soort van combi therapie.
Soort van combi therapie.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Zo'n roze therapie in een spuitje zeker, of was het blauwe? Vragen, vragen..
Maar serieus, ik vind dit wel een goed initiatief!
Maar serieus, ik vind dit wel een goed initiatief!
-
Ineke
Schot hagel denk ik.
Nou, je kunt die IJsblaffers van mij therapieën wat je wilt, no way dat ze stoppen met blaffen.
Ik denk dat de oplossing van Kees effectiever is.
Nou, je kunt die IJsblaffers van mij therapieën wat je wilt, no way dat ze stoppen met blaffen.
Ik denk dat de oplossing van Kees effectiever is.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ach ja een half uurtje praten moet wel teruggebracht worden naar 15 zinnen.
Maar die 3 zijn niet in "therapie". Dit zijn recente gevallen waarbij de eigenaren met hun honden onlangs zijn bezocht door een gedragstherapeut en die heeft een analyse gemaakt. En daarmee, en met de tips van de gedragstherapeut, kunnen die bazen aan de slag. Het is een erg leuk project waarbij de mensen dus geen bekeuring krijgen maar dus kunnen kiezen voor een gedragstherapeut die de hond en de baas komt bekijken.
Veel mensen hebben door eenvoudige tips er voor kunnen zorgen dat hun hond niet meer blaft tijdens hun afwezigheid. Bij een aantal werden de meldingen eigenlijk gebruikt tijdens een burenruzie om de eigenaar van de hond in een kwaad daglicht te stellen, maar ook een aantal honden zijn uiteindelijk door de eigenaren herplaatst.
Alles beter dan dat wij 2x een bekeuring uit komen reiken en dan vervolgens de hond op komen halen, toch?
Maar die 3 zijn niet in "therapie". Dit zijn recente gevallen waarbij de eigenaren met hun honden onlangs zijn bezocht door een gedragstherapeut en die heeft een analyse gemaakt. En daarmee, en met de tips van de gedragstherapeut, kunnen die bazen aan de slag. Het is een erg leuk project waarbij de mensen dus geen bekeuring krijgen maar dus kunnen kiezen voor een gedragstherapeut die de hond en de baas komt bekijken.
Veel mensen hebben door eenvoudige tips er voor kunnen zorgen dat hun hond niet meer blaft tijdens hun afwezigheid. Bij een aantal werden de meldingen eigenlijk gebruikt tijdens een burenruzie om de eigenaar van de hond in een kwaad daglicht te stellen, maar ook een aantal honden zijn uiteindelijk door de eigenaren herplaatst.
Alles beter dan dat wij 2x een bekeuring uit komen reiken en dan vervolgens de hond op komen halen, toch?
Laatst gewijzigd door Budkes op 10 mar 2011 19:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Ik moest trouwens wel lachen, ik zat vanmorgen te denken, nadat ik door allerlei journalisten was gebeld;
Hoelang zal het duren totdat Nanna dit bericht gevonden heeft?
Je had het sneller dan mij dus, ik heb me suf gezocht.
Hoelang zal het duren totdat Nanna dit bericht gevonden heeft?
Je had het sneller dan mij dus, ik heb me suf gezocht.
Gr. Aniek

-
Ineke
GT klinkt al een stuk aannemelijker.
Goed initiatief!
Goed initiatief!
- Budkes
- Zeer actief
Even een kleine update of eigenlijk gewoon een leuke aanvulling.
Dit project is eigenlijk opgezet en geleid door onze eigen Sieneke, oftewel Bas Rouge hier op het forum. Zij verdiend hiervoor een hele grote pluim, want Sieneke heeft ongelooflijk veel werk verzet.
. De afgelopen 2 dagen zijn een gekkenhuis geweest en hebben onze telefoons niet stilgestaan, de hondenbescherming, de gedragstherapeuten en de politie zijn helemaal plat gebeld door de schrijvende pers, de radio en de televisie.
Vanavond zijn Sieneke met Rein en Trees, de gedragstherapeute die de Pilot heeft gedraaid, uitgenodigd bij Paul de Leeuw in de Madiwodovrijdagshow.
Dit wilde ik jullie toch niet onthouden.
Ik weet niet of Sieneke me dit in dank afneemt, maar kon het toch niet laten......
Dit project is eigenlijk opgezet en geleid door onze eigen Sieneke, oftewel Bas Rouge hier op het forum. Zij verdiend hiervoor een hele grote pluim, want Sieneke heeft ongelooflijk veel werk verzet.
Vanavond zijn Sieneke met Rein en Trees, de gedragstherapeute die de Pilot heeft gedraaid, uitgenodigd bij Paul de Leeuw in de Madiwodovrijdagshow.
Dit wilde ik jullie toch niet onthouden.
Ik weet niet of Sieneke me dit in dank afneemt, maar kon het toch niet laten......
Gr. Aniek

- cyberdogz
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian shepherd & Finse lappenhond
- Contacteer:
Re: Sieneke (Bas Rouge) vanavond bij Paul de Leeuw!
Ik ga kijken! Wat een goed initiatief
Leuk dat het op HF staat anders had ik het zeker gemist!
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ah, wat jammer dat ik niet kijken (geen NL televisie in Frankrijk) maar hopelijk kan ik het via uitzending gemist zien. Bedankt voor de tip!Budkes schreef:Even een kleine update of eigenlijk gewoon een leuke aanvulling.
Dit project is eigenlijk opgezet en geleid door onze eigen Sieneke, oftewel Bas Rouge hier op het forum. Zij verdiend hiervoor een hele grote pluim, want Sieneke heeft ongelooflijk veel werk verzet.. De afgelopen 2 dagen zijn een gekkenhuis geweest en hebben onze telefoons niet stilgestaan, de hondenbescherming, de gedragstherapeuten en de politie zijn helemaal plat gebeld door de schrijvende pers, de radio en de televisie.
Dit wilde ik jullie toch niet onthouden.![]()
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Gisteren op mijn werk zat ik dit stuk te lezen, en toen vroeg ik me al af of jij dat was. Hier staan iets meer dan 15 zinnen.Ach ja een half uurtje praten moet wel teruggebracht worden naar 15 zinnen.

Groetjes Marja
- Budkes
- Zeer actief
Nou ja, dat was ik inderdaad, maar Sieneke is echt degene die dit hele project getrokken heeft, of zoals vandaag meerdere malen oneerbiedig gezegd wordt; het Trekpaard
, maar het is echt een heel leuk project, het zou leuk zijn als het door meerdere regio's wordt overgenomen, de honden hebben er in ieder geval profijt van. 
Gr. Aniek

-
Marion.
Hoe laat komt het? Ik ga natuurlijk kijken naar onze beroemde mede-forummers
Nederland 2 of 3 denk ik? Net in bad nl al een stukje van de aankondiging van Paul gezien. Ik moet gaan rennen met de meisjes nu denk ik
Nederland 2 of 3 denk ik? Net in bad nl al een stukje van de aankondiging van Paul gezien. Ik moet gaan rennen met de meisjes nu denk ik
-
Marion.
Hihi.
Net tegen Pieter "ik moet Paul de Leeuw kijken hoor!" Waar is de tv-gids, op welke zender komt hij? Nu is het niet raar dat ik Paul de Leeuw wil kijken hoor, want die vind ik gewoon leuk. Alleen nooit belangrijk genoeg om specifiek op te gaan zitten voor zijn show.
Dus hij helemaal "waarom dan?" en ging gelijk kijken op welke zender het kwam, en hij wilde het al opnemen enzo (braaf kind!). En ik "nou, omdat Sieneke erop komt".
En hij - we zijn vorig jaar nogal gespamd met Nijmeegse Sieneke voor het Eurovisiesongfestival - snapte er geen reet van. Neeeeeehee, Sieneke van de Harzer Fuchs. Die een paar keer met ons gewandeld heeft. Waar we een keer mee naar Terschelling zouden gaan met oud en nieuw!
"Ohhh die Sieneke!"
Haha, en hij heeft geen flauw idee
Nou Aniek en Sieneke, ik ga nu naar boven. Moet op zender 10 drukken volgens Pieter. Gaat vast lukken.
Net tegen Pieter "ik moet Paul de Leeuw kijken hoor!" Waar is de tv-gids, op welke zender komt hij? Nu is het niet raar dat ik Paul de Leeuw wil kijken hoor, want die vind ik gewoon leuk. Alleen nooit belangrijk genoeg om specifiek op te gaan zitten voor zijn show.
Dus hij helemaal "waarom dan?" en ging gelijk kijken op welke zender het kwam, en hij wilde het al opnemen enzo (braaf kind!). En ik "nou, omdat Sieneke erop komt".
En hij - we zijn vorig jaar nogal gespamd met Nijmeegse Sieneke voor het Eurovisiesongfestival - snapte er geen reet van. Neeeeeehee, Sieneke van de Harzer Fuchs. Die een paar keer met ons gewandeld heeft. Waar we een keer mee naar Terschelling zouden gaan met oud en nieuw!
"Ohhh die Sieneke!"
Haha, en hij heeft geen flauw idee
Nou Aniek en Sieneke, ik ga nu naar boven. Moet op zender 10 drukken volgens Pieter. Gaat vast lukken.
-
Supernova
- Zeer actief
Ik ga ook kijken 
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik werd er gewoon door mijn vader op gewezen
Kijk Valerie honden op tv 
-
Supernova
- Zeer actief
Ja Rein is prachtig. En ik lig in een deuk 
-
PattyB
Ik moest echt heel erg lachen.
Huette in Paul de Leeuw zijn kruis en Rein die hem haast dood kijkt.
-
Marion.
Ohhhhhhhhhhhhh, knappe Rein
En zwangere Huette. En lieve, lieve Bolke.
Heerlijk om jullie weer te zien. En Sieneke, geweldig gedaan
En zwangere Huette. En lieve, lieve Bolke.
Heerlijk om jullie weer te zien. En Sieneke, geweldig gedaan
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Hahaha ja Rein gaf Paul echt Het Boze Oog inderdaad. Brave hond. 
-
Charlotte*
- Zeer actief
hahaha, ik had dit topic niet gelezen en zat al ik de koffiecorner te gillen dat ze op tv was. 
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
hahaha precies wat ik dacht....PattyB schreef:Ik moest echt heel erg lachen.
Wat heb je toch prachtige honden Sieneke
Paul was echt bang voor Rein

- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Oh jammer, gemist.
Ik hoorde er vanmiddag al iets over op de radio. Was dat ook Sieneke?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Lang leven uitzendig gemistBelle schreef:Oh jammer, gemist.
Sieneke heb je goed gedaan leuk je roedeltje op tv te zien Tante Jola was heel trots op Rein
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik kijk zo wel even naar de herhaling om 23.55 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
ah hij staat al online.. http://www.madiwodo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij afleveringen

- Budkes
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Bedankt_Inge_ schreef:ah hij staat al online.. http://www.madiwodo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij afleveringen
Leuk was het. Vooral de mooie ogen van Rein
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."