Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vakantie??
Moderator: moderatorteam
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
vakantie??
Wij gaan eind maart een weekje naar de sneeuw en uiteraard gaat de hond mee.
Nu geef ik normaal gesproken smuldier compleet en een aantal keer per week een barf maaltijd (kippenpoot/lamshart etc)
Voor die tijd gaf ik combinatie smuldier en farmfood brokken wat op zich ook wel beviel. Maar door alle goede verhalen van vers ben ik een paar weken geleden volledig overgestapt en krijgt ze geen brokken meer.
Maar voor op vakantie zit ik toch wel met een probleem. Ik kan never nooit voldoende smuldier meenemen want dat blijft niet goed.
En ik kan er ook niet helemaal vanuit gaan dat ik daar voldoende barf dingen uit de supermarkt kan halen.
Dus ik denk erover om voor die week weer over te gaan op farmfood brokken. Hier heb ik ook nog een voorraadje van.
Wat zouden jullie doen??
Nu geef ik normaal gesproken smuldier compleet en een aantal keer per week een barf maaltijd (kippenpoot/lamshart etc)
Voor die tijd gaf ik combinatie smuldier en farmfood brokken wat op zich ook wel beviel. Maar door alle goede verhalen van vers ben ik een paar weken geleden volledig overgestapt en krijgt ze geen brokken meer.
Maar voor op vakantie zit ik toch wel met een probleem. Ik kan never nooit voldoende smuldier meenemen want dat blijft niet goed.
En ik kan er ook niet helemaal vanuit gaan dat ik daar voldoende barf dingen uit de supermarkt kan halen.
Dus ik denk erover om voor die week weer over te gaan op farmfood brokken. Hier heb ik ook nog een voorraadje van.
Wat zouden jullie doen??
blablabla 
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Re: vakantie??
Mijn plan zou zijn:
de brokken en wat van die rollen Energique of Rodi die je buiten de koelkast kunt bewaren en die eventueel door de brokken mengen. En lekker verwennen met alles wat je aan barf kunt vinden
Verder vooral genieten van je vakantie
de brokken en wat van die rollen Energique of Rodi die je buiten de koelkast kunt bewaren en die eventueel door de brokken mengen. En lekker verwennen met alles wat je aan barf kunt vinden
Verder vooral genieten van je vakantie
En de groeten van de mannen 

-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
Weet precies wat je probleem is.
Er zijn ook gestoomde maaltijden. Renske BV. Nature diet .
Er zijn ook gestoomde maaltijden. Renske BV. Nature diet .
Groetjes Willy, Djock en Puck

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Je schrijft dat je naar de sneeuw gaat
Dat betekent dus dat het daar buiten gewoon koud is en misschien ook nog wel vriest.
Kan je de smuldier dan niet op het balkon of net buiten de deur zetten ?
Met de kou daar van de sneeuw zal dat echt niet snel ontdooien ?
Dat betekent dus dat het daar buiten gewoon koud is en misschien ook nog wel vriest.
Kan je de smuldier dan niet op het balkon of net buiten de deur zetten ?
Met de kou daar van de sneeuw zal dat echt niet snel ontdooien ?
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat laatste lijkt me inderdaad een goede tip
Ik heb de Renske ook wel eens geprobeerd voor op vakantie maar mijn hond vind het echt niet te eten. Ik vond het er zelf ook niet echt aantrekkelijk uitzien, net blikvoer. Tegenwoordig gaat er gewoon een zak brokken mee (mijn honden eten thuis alleen vers).
Ik heb de Renske ook wel eens geprobeerd voor op vakantie maar mijn hond vind het echt niet te eten. Ik vond het er zelf ook niet echt aantrekkelijk uitzien, net blikvoer. Tegenwoordig gaat er gewoon een zak brokken mee (mijn honden eten thuis alleen vers).
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
ze hebben daar vast ook wel een supermarkt waar je kip en ander vlees kunt kopen.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
gewoon een paar pakken smuldier meenemen en de rest uit de supermarkt halen. je kunt voor die week gerust hele kip (= compleet) voeren, en rundergehakt of hele vis (=ook compleet).

-
Dianavdberkt
- Zeer actief
en buiten bovenstaande allemaal kun je ook pens in blik kopen van greenfield of zoiets. ook zonder toevoegingen en gemakkeloijk mee te nemen
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
dank voor de reacties.
Ik ben wat bang dat het niet koud genoeg is om de pakken smuldier buiten te bewaren.
En ze gaat natuurlijk ook niet dood van een weekje brokken.
Ik ben wat bang dat het niet koud genoeg is om de pakken smuldier buiten te bewaren.
En ze gaat natuurlijk ook niet dood van een weekje brokken.
blablabla 
-
Muk
In een huisje of appartement is altijd wel een kleine vriezer te vinden. En daar proppen wij altijd 10 rollen Carnibest in. Past meestal net aan. En wat wij dan tekort komen, dat kopen wij aan vlees in de supermarkt / slager in de omgeving.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier gaan gewoon brokken mee. Voor die 3-4 weken per jaar ga ik niet moeilijk lopen doen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Ody
- Zeer actief
Meestal staan ze in de vakantie bij mij gewoon volledig op brok. Om Ody´s medicijnen in te verstoppen neem ik dan wat ´goede´ kwaliteit blikken mee.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Als het echt maar om 1 week achter elkaar gaat...?
Ik zou Smuldier stijf bevroren in een goede koeltas met koel-elementen en kranten meenemen voor zover als mogelijk. Of aangesloten op de sigaretten aansteker? dan heb je de eerste 2-3 dagen al gehad; hou je er nog 4-5 over
en dan zou ik lekker een visje geven of wat kip uit de supermarkt. Natuurlijk is dat niet "compleet" maar eh... van die paar dagen krijgen ze daar mooi nix van 
Een weekje "eenzijdig" kan echt geen kwaad (ga ik wel voor het gemak uit van een volwassen dier).
Suzanne
Ik zou Smuldier stijf bevroren in een goede koeltas met koel-elementen en kranten meenemen voor zover als mogelijk. Of aangesloten op de sigaretten aansteker? dan heb je de eerste 2-3 dagen al gehad; hou je er nog 4-5 over
Een weekje "eenzijdig" kan echt geen kwaad (ga ik wel voor het gemak uit van een volwassen dier).
Suzanne
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Zou ik ook doenLysette schreef:Hier gaan gewoon brokken mee. Voor die 3-4 weken per jaar ga ik niet moeilijk lopen doen.