Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Castratie

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Castratie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Kogel is door de kerk, Noah gaat gecastreerd worden en wel in Budel. Heeft iemand ervaring met castratie in budel? Ze moet over 3 maanden geronted worden en aangezien ik geen 2x narcose wil, laat ik het tegelijk doen (dat is ook mogelijk). Nacontrole kan ik bij mijn eigen DA doen, die staan ook achter het plan om het tegelijk bij een ander te doen, echt een super DA heb ik :D
Perry en Noah

Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Castratie

Ongelezen bericht door alm@ »

Budel is toch gewoon een plaats? Daar zitten wel 3 dierenartspraktijken. Waarom laat je haar daar castreren?
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

DAP Meemortel bedoelde ik, wist niet dat er meerdere waren :N: Noah en Bumba gaan gerontged worden, daarvoor gaan we naar Budel. Aangezien ze anders 2x in 1 maand tijd onder narcose moet, doe ik het liever combineren. En eerlijk is eerlijk, het scheelt ruim 100 euro, daarvoor kan ik dus wel rijden. Mijn eigen DA staat er ook achter gelukkig, toen ik het uitlegde snapte ze het en nacontrole kan ik gewoon bij mijn eigen DA doen :E:
Perry en Noah

Afbeelding
cyberdogz
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Australian shepherd & Finse lappenhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door cyberdogz »

Ik ben gisteren voor heup,elleboog en rug foto's geweest bij deze praktijk, men is daar alleraardigst, relaxed en kundig. Ik ben er zeer tevreden over. Mocht er gewoon bij blijven zonder discussie, echt prima. ook voor mij was het een eind rijden maar ik zou er zo weer naar toe gaan :D
alm@
moderator

duitse herder schreef:DAP Meemortel bedoelde ik, wist niet dat er meerdere waren :N: Noah en Bumba gaan gerontged worden, daarvoor gaan we naar Budel. Aangezien ze anders 2x in 1 maand tijd onder narcose moet, doe ik het liever combineren. En eerlijk is eerlijk, het scheelt ruim 100 euro, daarvoor kan ik dus wel rijden. Mijn eigen DA staat er ook achter gelukkig, toen ik het uitlegde snapte ze het en nacontrole kan ik gewoon bij mijn eigen DA doen :E:
Ik zou ook shoppen voor een castratie :lol1: Wie is Bumba?
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Pup van mijn zus, die word voorgerontged. We gaan met 3 honden, Tuana castratie, Noah castratie en sportkeuring (rontgen) en Bumba voorrontgen. Wel echt de moeite om daarvoor te gaan rijden dus :mrgreen:
Perry en Noah

Afbeelding
alm@
moderator

duitse herder schreef:Pup van mijn zus, die word voorgerontged. We gaan met 3 honden, Tuana castratie, Noah castratie en sportkeuring (rontgen) en Bumba voorrontgen. Wel echt de moeite om daarvoor te gaan rijden dus :mrgreen:
Dat wordt een hele ziekenboeg straks :mrgreen: voor Tuana geen nestje meer dus. Wat is Bumba voor hondje? (ik heb iets helemaal gemist geloof ik :N: )
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

alm@ schreef:
duitse herder schreef:Pup van mijn zus, die word voorgerontged. We gaan met 3 honden, Tuana castratie, Noah castratie en sportkeuring (rontgen) en Bumba voorrontgen. Wel echt de moeite om daarvoor te gaan rijden dus :mrgreen:
Dat wordt een hele ziekenboeg straks :mrgreen: voor Tuana geen nestje meer dus. Wat is Bumba voor hondje? (ik heb iets helemaal gemist geloof ik :N: )
Bumba is de zoon van Tuana, een Duitser dus ook :mrgreen: Ja we gaan gelijk een dagje uit ervan maken :N: Gelukkig woont er familie in Weert, als het moet kunnen we vast daar bakkie doen
Perry en Noah

Afbeelding
alm@
moderator

duitse herder schreef:
alm@ schreef:
Bumba is de zoon van Tuana, een Duitser dus ook :mrgreen: Ja we gaan gelijk een dagje uit ervan maken :N: Gelukkig woont er familie in Weert, als het moet kunnen we vast daar bakkie doen
Huh van Tuana's nest was toch alleen een teefje blijven leven? Of heeft ze inmiddels nog een nestje gehad wat wel helemaal goed ging? Wel leuk een zoon van je hond :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”