Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Maar aan de andere kant ben ik ook van mening dat je geen zinloze nesten met katten moet gaan fokken.
hier nog één met die mening... idem met honden vooral de mensen die nog in hun botte hasses hebben zitten dat het beter is voor een hond of kat als ze eerst een nestje hebben gehad alvorens te steriliseren
mevrouw is gewoon een lekkere binnen poes..
maar vaders had s'ochtends toen Dibber (moeder) krols was de deur te lang open gehouden..
en tja van het 1 komt het ander.
weglaten halen doen wij absoluut niet aan.
en ze staat al in de planning bij de dierenarts dus hier geen kittens meer
RianneS schreef:mevrouw is gewoon een lekkere binnen poes..
maar vaders had s'ochtends toen Dibber (moeder) krols was de deur te lang open gehouden..
maar ze zijn/waren wel ontzettend lief
en toch kan ik nog steeds niet begrijpen hoe mensen een krolse poes in huis kunnen harden.
ongeluk zit in een klein hoekje, gelukkig waren het er maar 3 en hebben ze een goed huisje. En ze zijn idd erg schattig
en toch kan ik nog steeds niet begrijpen hoe mensen een krolse poes in huis kunnen harden.
ongeluk zit in een klein hoekje, gelukkig waren het er maar 3 en hebben ze een goed huisje. En ze zijn idd erg schattig
er zijn mensen die hun kat graag wat laten uitgroeien voor ze "geholpen" worden...
ik zou ook een hond niet voor de 6mnd laten "helpen", dus een kat ook niet
maar zo denk ik er over..(ook puur voor mijn gevoel)
en ja ik wil ook weer een kitten!! spikey (de kat hier )is ook maar zo alleen... maar ja me vent vind ut zat!!!
Inc schreef:Uitgroeien prima maar wees dan voorzichtig en hou je beesten binnen.
haha idd maar ongelukje zit in een klein hoekje, mijn dame kon niet naar buiten de toen bedacht een zwerf kater dat hij maar naar binnen moest via het slaapkamer raam dat niet goed dicht was, en de slaapkamer deur heeft open gekregen... (wat mij best verbaasde eigenlijk)
gelukkig wilde mijn oom en een vriend een kitten toen (waren er 3), 1 is gebleven...(ze wonen nu bij mijn moeder)
Inc schreef:Uitgroeien prima maar wees dan voorzichtig en hou je beesten binnen.
haha idd maar ongelukje zit in een klein hoekje, mijn dame kon niet naar buiten de toen bedacht een zwerf kater dat hij maar naar binnen moest via het slaapkamer raam dat niet goed dicht was, en de slaapkamer deur heeft open gekregen... (wat mij best verbaasde eigenlijk)
gelukkig wilde mijn oom en een vriend een kitten toen (waren er 3), 1 is gebleven...(ze wonen nu bij mijn moeder)
ja maar dit soort ongelukjes gebeuren echt te vaak... mijn katten zijn beide met 5-6 maanden geholpen maar zijn er echt niet onvolwassener door geworden
Ik heb zelf ook nog even in de rats gezeten toen Chevy krols werd hoor.
Ik wist dat Dodge in het asiel geholpen was. Maar vroeg me toen wel opeens af of dat wel lang genoeg geleden was!!!!
Want Dodge wist wel degelijk raad met zijn krolse vriendinnetje. Gelijk de andere morgen gebeld en het was gelukkig intussen 13 weken geleden. (en ze komen alleen buiten in de ren, niet los)
Anders was het hier wel weg gehaald, het stond toch al in de planning om haar te laten helpen.
Maar leuk blijven ze! Hier een schildpadpoes en een zwarte kater.
En nóóit geweten dat katten zó leuk konden zijn!
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
ja maar dit soort ongelukjes gebeuren echt te vaak... mijn katten zijn beide met 5-6 maanden geholpen maar zijn er echt niet onvolwassener door geworden
Toen duidelijk werd dat van ons lieve kitten echt geen binnenkat te maken viel (moeder en vader allebei echte buitenkatten, kitten vloog letterlijk tegen de muren) hebben we haar ook met 5/6 maanden laten 'helpen' alvorens haar naar buiten te laten. Er zijn htk-katten genoeg.
Ontopic: die zwart-witte
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
ik heb ook een poes hier zitten wel is waar een ras kat maar ga haar echt niet laten helpen zolang het niet nodig is
en nu is ze toevallig zwanger maar normaal laat ik er ook gewoon krols worden en heb er eigenlijk geen last van jah zo nu en dan rent ze ff heen en weer en miauwt wat of rolt over de grond nee echt geen last van dr
frank-bobby schreef:
ik heb ook een poes hier zitten wel is waar een ras kat maar ga haar echt niet laten helpen zolang het niet nodig is
en nu is ze toevallig zwanger maar normaal laat ik er ook gewoon krols worden en heb er eigenlijk geen last van jah zo nu en dan rent ze ff heen en weer en miauwt wat of rolt over de grond nee echt geen last van dr
toevallig zwanger? Dat schiet me heel even in het verkeerde keelgat.
Ik kan echt link worden, mensen die zo onverschillig doen. Er zitten er zeker niet genoeg in het asiel/worden op straat gedumpt/vallen andere mensen lastig.
frank-bobby schreef:
toevallig zwanger? Dat schiet me heel even in het verkeerde keelgat.
Ik kan echt link worden, mensen die zo onverschillig doen. Er zitten er zeker niet genoeg in het asiel/worden op straat gedumpt/vallen andere mensen lastig.
met toevallig zwanger bedoel ik dat ze nu op dit moment ook toevallig zwanger is
nee het is een stamboom poes en is heel mooi voor haar ras en redelijk apart vandaar dat de fokster waar ze geboren is heeft gevraagd of ik er een nest mee wou nemen heeft gewoon alle testen gehad en noem het maar op en ook bewust een kater op gegaan