Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Maylala schreef:Wat een knapperd! Maar waar dient die gekke vorm van het snaveltje voor?
Ik weet het niet 100% zeker.. maar het zijn boomeenden, dus ze bouwen in de natuur vaak hun nesten in de bomen. Daar hebben ze meer houvast nodig en ze moeten takken en dergelijke mee sjouwen naar hun nest. Volgens mij zie je het ook alleen bij de vrouwtjes en niet bij de mannetjes. Maar ik zal het volgende week ff aan mn schoonvader vragen
Maylala schreef:Wat een knapperd! Maar waar dient die gekke vorm van het snaveltje voor?
Ik weet het niet 100% zeker.. maar het zijn boomeenden, dus ze bouwen in de natuur vaak hun nesten in de bomen. Daar hebben ze meer houvast nodig en ze moeten takken en dergelijke mee sjouwen naar hun nest. Volgens mij zie je het ook alleen bij de vrouwtjes en niet bij de mannetjes. Maar ik zal het volgende week ff aan mn schoonvader vragen
Wat grappig zeg! Ik vind het erg mooie eendjes in ieder geval. Leuk om bij op bezoek te kunnen!