Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vianen 23-2

Voor alle foto's van evenementen, wandelingen, etc. georganiseerd via het hondenforum 

Moderator: moderatorteam

bianca83
Zeer actief

Vianen 23-2

Ongelezen bericht door bianca83 »

Jara ziet pupjes en gaat eerst maar eens kijken of die het wel redden zonder haar :mrgreen:
Afbeelding
Ach ze zijn echt klein :I:
Afbeelding
Alleen aandacht voor elkaar
Afbeelding
Jazz doet waar Jara blij van wordt, achter haar aanrennen en kijken naar het speeltje :cheer:
Afbeelding
3 Kontjes op een rij
Afbeelding
Caja blijft gaan en wat een oogjes heeft ze als ze je aankijkt zooo lief :I:
Afbeelding
Blij vrolijk meisje
Afbeelding
Even mooi staan en wachten op de rest
Afbeelding
Ach je zal er moe van worden, al die pups :I:
Afbeelding
En dan kom je weer bij de groep en zie je nog 2 pups en als Jara iets leuk vind zijn het wel puppies :cheer:
Afbeelding
Oepsss botsing :oeps:
Afbeelding
En Jara vind alles maar goed
Afbeelding
Wat een lol zo met z'n 3-en :cheer:
Afbeelding
Even samen drinken
Afbeelding
En daar hangt puppiedup weer in Jara :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Vianen 23-2

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Leuke foto's!! :cheer: Pupjes zagen inderdaad alleen elkaar staan :mrgreen:
Ik vind Jara echt een onwijs leuke hond :ok: :ok:
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Leuke foto's :cheer: En Jara helemaal blij met dr nieuwe vriendjes op het einde hahah
Afbeelding
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler

Ongelezen bericht door vania »

leuke foto's :cheer: :cheer: :cheer:

geen gaatjes in Jara haar oren :N:
in de auto lagen inderdaad plukken Jara :smile: met nog van alles anders bij :ugh:
heel de weg goed gegaan, ik stop thuis om de poort open te doen en Jänta spuugt alles er uit :ugh:
Jara is echt lief :I:
Afbeelding
bekooij
Zeer actief
Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door bekooij »

Ziet er weer super gezellig uit! Heerlijk hoor, ik hoop over een week of 3 weer te kunnen wandelen. Eest moet carlos maar van zijn gekneusde teen af.
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

vania schreef:leuke foto's :cheer: :cheer: :cheer:

in de auto lagen inderdaad plukken Jara :smile: met nog van alles anders bij :ugh:
heel de weg goed gegaan, ik stop thuis om de poort open te doen en Jänta spuugt alles er uit :ugh:
Volgens mij valt het wel mee :mrgreen: , Jara vind heel veel goed van pups. Ze heeft goed opgelet hoe zus Crunch het deed en gaat er ook maar voor liggen en negeert het maar als ze in haar hangen :smile:
Ach arme Jänta :( Wees in ieder geval toch blij dat het thuis buiten gebeurde en niet in de auto.
Het was wel grappig om te zien hoe Jänta en Jara op namen reageren :N: oepsss krijg ik op m'n donder, ownee natuurlijk niet het is die andere :cheer: :smile:
Afbeelding
vania
Zeer actief

bianca83 schreef:
vania schreef:leuke foto's :cheer: :cheer: :cheer:

Volgens mij valt het wel mee :mrgreen: , Jara vind heel veel goed van pups. Ze heeft goed opgelet hoe zus Crunch het deed en gaat er ook maar voor liggen en negeert het maar als ze in haar hangen :smile:
Ach arme Jänta :( Wees in ieder geval toch blij dat het thuis buiten gebeurde en niet in de auto.
Het was wel grappig om te zien hoe Jänta en Jara op namen reageren :N: oepsss krijg ik op m'n donder, ownee natuurlijk niet het is die andere :cheer: :smile:

het was net nog in de auto :ugh: maar alles is al weer gepoetst en schoon gemaakt
komt ervan als alle namen op elkaar lijken he :engel: en ik had eigenlijk ongeveer kunnen weten hoe oud Jara was aan haar "letter" aangezien ze van bij Inge komt :oohja: en alle pups van 2010 met een "J" moesten beginnen :oohja:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

vania schreef:het was net nog in de auto :ugh: maar alles is al weer gepoetst en schoon gemaakt
komt ervan als alle namen op elkaar lijken he :engel: en ik had eigenlijk ongeveer kunnen weten hoe oud Jara was aan haar "letter" aangezien ze van bij Inge komt :oohja: en alle pups van 2010 met een "J" moesten beginnen :oohja:
Owja daar heeft Jara ook een handje van, net op het laatste nippertje alles in de auto er uitgooien :oeps:
:mrgreen: Ja ze had maximaal 1 jaar en een maand kunnen zijn :mrgreen:
Afbeelding
vania
Zeer actief

bianca83 schreef:
vania schreef:het was net nog in de auto :ugh: maar alles is al weer gepoetst en schoon gemaakt
Owja daar heeft Jara ook een handje van, net op het laatste nippertje alles in de auto er uitgooien :oeps:
:mrgreen: Ja ze had maximaal 1 jaar en een maand kunnen zijn :mrgreen:
van de 9 pups die ze hier zijn komen halen waren er 6 die spuugde toen ze net thuis aankwamen en stopte met rijden, het zit "in de familie" :engel:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Inge O schreef:wat amuseert jara zich te pletter zeg :I: .
Mooi he, vond het echt geweldig om te zien hoe ze ze gedroeg bij al die pups :I: :I: :I:
Afbeelding
vania
Zeer actief

bianca83 schreef:
Mooi he, vond het echt geweldig om te zien hoe ze ze gedroeg bij al die pups :I: :I: :I:
eigenlijk was ze vrij onderdanig met momenten he?
toen Jarana niet goed wist wat ze met Jara aan moest vangen en haar tandjes liet zien :N: en eigenlijk wel goed dat Jänta nu ook ondervonden heeft dat "lang" aan een andere hond zijn/haar bek zitten niet altijd even leuk is :engel: (Jänta hangt hier thuis constant aan Darko zijn lippen te likken/ruiken en Darko vind dat rete vervelend :roll: en zij snapt het niet :piew: )
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

vania schreef:
bianca83 schreef:
eigenlijk was ze vrij onderdanig met momenten he?
toen Jarana niet goed wist wat ze met Jara aan moest vangen en haar tandjes liet zien :N: en eigenlijk wel goed dat Jänta nu ook ondervonden heeft dat "lang" aan een andere hond zijn/haar bek zitten niet altijd even leuk is :engel: (Jänta hangt hier thuis constant aan Darko zijn lippen te likken/ruiken en Darko vind dat rete vervelend :roll: en zij snapt het niet :piew: )
Jara pikt echt alles van pupjes. Ze mogen bijten, trekken aan haar, over haar heen lopen, er onder door, ze vind het allemaal best en leuk :mrgreen:
Afbeelding
twinmom-jess
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Cardigan Welsh Corgi
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinmom-jess »

Jara is echt een schatje. Hoe ze dan ook staat te kijken, bij die spelende pups. :I:
Groetjes Jessica en een lik van Brego en Aslan
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's bijeenkomsten”