Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat moet ik hier nu mee??
Moderator: moderatorteam
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
Wat moet ik hier nu mee??
Zal maar gelijk beginnen met het verhaal!!
Het word hier steeds drukker met honden, opzich leuk gezellig allemaal prima.. Maar het punt is dat de eigenaren de honden gewoon via de achterdeur eruit gooien en vervolgens moeten ze zich maar redden hier aan de dijk.. Mij best hoe een ander met zn hond omspringt moet die ook helemaal zelf weten zolang ik er maar geen last van heb, en dat is nu juist het probleem en vooral nu Liz loops is...De ene na de andere reu deukt ineens voor/achter ons op en dringen zich op aan liz, nu is zij gelukkig de makkelijkste niet en laat zich absoluut niet dekken..Dus dit loopt continu uit op gevechten ook zijn sommige reuen ervan agressief waaronder 1(mechel) ervan de chi van mijn buurvrouw heeft gegrepen die het vervolgens uitgilde toen mijn buuf haar hondje wilde redden werd ze in haar voet gebeten dit is niet de eerste keer dat mensen last hebben van die honden daar aan die ene weg langs de dijk en het zijn altijd dezelfde..Gister 14-02 had ik dus de pech de mechel tegen te komen die vervolgens weer een poging deed bij liz dus ik heb haar het commando achter gegeven en ging dus netjes achter mij staan die reu probeerde om ons heen te komen dus ik doe een stap naar voren met daarbij een ssshhhhttt scheer je weg, waarna hij mij wou grijpen ik had zo snel niet meer gedacht dat ik liz kort moest houden en die vloog ineens voor me en wou hem wel bij zn strot grijpen (wat niet de eerste keer is) ik heb de politie gebelt en er melding van gemaakt want bij die mensen aan de deur gaan staan heeft geen nut hebben meerdere ondervonden dan krijg je stomweg te horen, mijn hond is een lieverdje en wil alleen maar zijn behoefte doen en vervolgens even leuk spelen (ja mij best dat ie zijn behoefte doet en wil spelen maar de mijne is niet zo gecharmeerd van jou opdringerige hond), zegt de vrouw aan de telefoon dat ik dan mijn hond maar aan de lijn moet houden dus ik vraag haar hoeveel riemen moet ik eraan hangen want heb je al gezegt dat de mijne aangelijnt loopt en toen was ik volgens haar onredelijk.. Zij vind dit een typisch wijkagent gevalletje dus moest hem maar bellen nou vandaag wel tig keer geprobeerd te bellen want volgens bureau had hij dienst maar meneertje pakt zijn telefoon dus niet op.. Nu vanavond liep lief samen met de buuf, Liz en hun hond op de dijk en ja hoor weer loslopende honden maar dit keer was er een wonder er liep iemand bij dus lief roept nog fatsoenlijk of meneer zijn honden bij zich wil houden het liefste aanlijnen want liz is loops en hij heeft 3intacte reuen en daarnaast liep ook nog de intacte reu van de buuf erbij die ook niet elke reu even leuk vind meneer weigerde waarop vervolgens zijn reuen op Liz afkwamen die aangelijnt zat en het werd dus vechten roept lief dus dat dit dus voorkomen had kunnen worden als hij zijn honden aan de lijn had gedaan roept die kerel NEE daar heb ik geen geld voor..Vervolgens geeft die kerel 1 van de honden een keiharde trap.. Dus vanavond weer de politie gebeld blijkt teneerste dat er van de melding van gister geen notitie is gemaakt!! En daarnaast krijgt mijn man te horen dat er een speciaal team voor is en hij zijn nummer moest achterlaten en hij dus gebelt word door hun..Maar goed lief gaat morgen weer werken *eindelijk na lange tijd* maargoed nu zijn liz en ik weer op elkaar aangewezen en aangezien mijn zwangerschap en haar loopsheid in combi met haar dominantie en niet zo'n liefde voor andere honden gaat dat geen ontspannen wandeling worden en daarbij ben ik dus als de dood dat er gevochten gaat worden waarbij deze dame natuurlijk weer in paniek schiet want daar zit ik niet op te wachten met mn zwangere pens tussen vechtende honden te komen..De politie zelf doet er dus helemaal geen reet aan de wijkagent is onbereikbaar ik weet niet meer wat ik nu nog moet doen.. Behalve liz losklikken van de lijn en het haar uitlaten vechten (wat helaas weleens gebeurt is gelukkig zonder bloedvergieten omdat ze al losliep en we de anderen niet zagen aankomen) daarbij taaien de reuen altijd wel af maar ja wat als het wel verkeerd afloopt dan word mijn hond als agressief bestempeld en heb ik dus problemen terwijl wij niet de veroorzakers zijn..
Sorry heel lang verhaal moet het echt kwijt want ik weet het niet meer wat ik er nog mee aan moet..
Het word hier steeds drukker met honden, opzich leuk gezellig allemaal prima.. Maar het punt is dat de eigenaren de honden gewoon via de achterdeur eruit gooien en vervolgens moeten ze zich maar redden hier aan de dijk.. Mij best hoe een ander met zn hond omspringt moet die ook helemaal zelf weten zolang ik er maar geen last van heb, en dat is nu juist het probleem en vooral nu Liz loops is...De ene na de andere reu deukt ineens voor/achter ons op en dringen zich op aan liz, nu is zij gelukkig de makkelijkste niet en laat zich absoluut niet dekken..Dus dit loopt continu uit op gevechten ook zijn sommige reuen ervan agressief waaronder 1(mechel) ervan de chi van mijn buurvrouw heeft gegrepen die het vervolgens uitgilde toen mijn buuf haar hondje wilde redden werd ze in haar voet gebeten dit is niet de eerste keer dat mensen last hebben van die honden daar aan die ene weg langs de dijk en het zijn altijd dezelfde..Gister 14-02 had ik dus de pech de mechel tegen te komen die vervolgens weer een poging deed bij liz dus ik heb haar het commando achter gegeven en ging dus netjes achter mij staan die reu probeerde om ons heen te komen dus ik doe een stap naar voren met daarbij een ssshhhhttt scheer je weg, waarna hij mij wou grijpen ik had zo snel niet meer gedacht dat ik liz kort moest houden en die vloog ineens voor me en wou hem wel bij zn strot grijpen (wat niet de eerste keer is) ik heb de politie gebelt en er melding van gemaakt want bij die mensen aan de deur gaan staan heeft geen nut hebben meerdere ondervonden dan krijg je stomweg te horen, mijn hond is een lieverdje en wil alleen maar zijn behoefte doen en vervolgens even leuk spelen (ja mij best dat ie zijn behoefte doet en wil spelen maar de mijne is niet zo gecharmeerd van jou opdringerige hond), zegt de vrouw aan de telefoon dat ik dan mijn hond maar aan de lijn moet houden dus ik vraag haar hoeveel riemen moet ik eraan hangen want heb je al gezegt dat de mijne aangelijnt loopt en toen was ik volgens haar onredelijk.. Zij vind dit een typisch wijkagent gevalletje dus moest hem maar bellen nou vandaag wel tig keer geprobeerd te bellen want volgens bureau had hij dienst maar meneertje pakt zijn telefoon dus niet op.. Nu vanavond liep lief samen met de buuf, Liz en hun hond op de dijk en ja hoor weer loslopende honden maar dit keer was er een wonder er liep iemand bij dus lief roept nog fatsoenlijk of meneer zijn honden bij zich wil houden het liefste aanlijnen want liz is loops en hij heeft 3intacte reuen en daarnaast liep ook nog de intacte reu van de buuf erbij die ook niet elke reu even leuk vind meneer weigerde waarop vervolgens zijn reuen op Liz afkwamen die aangelijnt zat en het werd dus vechten roept lief dus dat dit dus voorkomen had kunnen worden als hij zijn honden aan de lijn had gedaan roept die kerel NEE daar heb ik geen geld voor..Vervolgens geeft die kerel 1 van de honden een keiharde trap.. Dus vanavond weer de politie gebeld blijkt teneerste dat er van de melding van gister geen notitie is gemaakt!! En daarnaast krijgt mijn man te horen dat er een speciaal team voor is en hij zijn nummer moest achterlaten en hij dus gebelt word door hun..Maar goed lief gaat morgen weer werken *eindelijk na lange tijd* maargoed nu zijn liz en ik weer op elkaar aangewezen en aangezien mijn zwangerschap en haar loopsheid in combi met haar dominantie en niet zo'n liefde voor andere honden gaat dat geen ontspannen wandeling worden en daarbij ben ik dus als de dood dat er gevochten gaat worden waarbij deze dame natuurlijk weer in paniek schiet want daar zit ik niet op te wachten met mn zwangere pens tussen vechtende honden te komen..De politie zelf doet er dus helemaal geen reet aan de wijkagent is onbereikbaar ik weet niet meer wat ik nu nog moet doen.. Behalve liz losklikken van de lijn en het haar uitlaten vechten (wat helaas weleens gebeurt is gelukkig zonder bloedvergieten omdat ze al losliep en we de anderen niet zagen aankomen) daarbij taaien de reuen altijd wel af maar ja wat als het wel verkeerd afloopt dan word mijn hond als agressief bestempeld en heb ik dus problemen terwijl wij niet de veroorzakers zijn..
Sorry heel lang verhaal moet het echt kwijt want ik weet het niet meer wat ik er nog mee aan moet..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
-
Wilm@
Re: Wat moet ik hier nu mee??
Open je Word programma en maak een brief, maakt niet uit hoe lang die is. Noteer minstens:
-Dag
-Tijdstip
-Om welke hond het gaat en wat voor agerssief gedrag hij vertoont
-Hoe vaak dit voorkomt
-Wat voor last je van die reu hebt, naam eigenaar reu, reden van loslopen
-Naam getuige
Als het een losloopgebied is wil dit niet zeggen dat je hond zomaar los mag lopen. Dit is een groot misverstand. De hond dient zich sociaal te gedragen in een losloopgebied en als hij dit niet doet dan krijgt de eigenaar van die hond een aanlijngebod. Houdt de eigenaar zich hier niet aan (maak foto's met je mobiel) mail je je wijkagent weer en stuur die foto met datum enz. Komt de wijkagent weer bij die eigenaar en krijgt hij een tweede waarschuwing enz. enz.
Zoek op internet de website van jouw politiebureau in je buurt. Op die website staat de naam van de wijkagent en naar die persoon stuur je je brief. Dan heb je alles zwart op wit en moet hij wel reageren. Zolang je problemen met die agressieve hond houdt, blijf je de wijkagent mailen.
-Dag
-Tijdstip
-Om welke hond het gaat en wat voor agerssief gedrag hij vertoont
-Hoe vaak dit voorkomt
-Wat voor last je van die reu hebt, naam eigenaar reu, reden van loslopen
-Naam getuige
Als het een losloopgebied is wil dit niet zeggen dat je hond zomaar los mag lopen. Dit is een groot misverstand. De hond dient zich sociaal te gedragen in een losloopgebied en als hij dit niet doet dan krijgt de eigenaar van die hond een aanlijngebod. Houdt de eigenaar zich hier niet aan (maak foto's met je mobiel) mail je je wijkagent weer en stuur die foto met datum enz. Komt de wijkagent weer bij die eigenaar en krijgt hij een tweede waarschuwing enz. enz.
Zoek op internet de website van jouw politiebureau in je buurt. Op die website staat de naam van de wijkagent en naar die persoon stuur je je brief. Dan heb je alles zwart op wit en moet hij wel reageren. Zolang je problemen met die agressieve hond houdt, blijf je de wijkagent mailen.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Kunnen we 2 maart met z'n allen misschien gaan stemmen op een partij die er voor gaat zorgen dat er in elke provincie minimaal 1500 man extra politie bij kan komen.
Zelfredzaamheid schijnt helemaal niet meer voor te komen in Nederland tegenwoordig. pfffffffffff.
Sorry Miss-Liz, dat ik dit verzucht in jouw topic, maar je bent zelf nota bene nog niet bij die mensen aan de deur geweest, maar hebt alleen van horen zeggen dat er met die mensen niet te praten valt.
Misschien toch even zelf, zonder hond naar hen toelopen en vragen of ze aub de hond vast willen houden, ivm de loopsheid van je teefje en omdat je redelijk erg zwanger
bent. Dat je verder normaal gesproken geen last hebt van hun hond, maar nu steeds ernstig in de problemen komt omdat jij haar wel uit moet laten, omdat je vriend er niet is.
Misschien gebeurd er wel een wonder en houden ze de hond de komende weken keurig vast voor je.
Je zou het zo maar eens kunnen proberen.
Zelfredzaamheid schijnt helemaal niet meer voor te komen in Nederland tegenwoordig. pfffffffffff.
Sorry Miss-Liz, dat ik dit verzucht in jouw topic, maar je bent zelf nota bene nog niet bij die mensen aan de deur geweest, maar hebt alleen van horen zeggen dat er met die mensen niet te praten valt.
Misschien toch even zelf, zonder hond naar hen toelopen en vragen of ze aub de hond vast willen houden, ivm de loopsheid van je teefje en omdat je redelijk erg zwanger
Misschien gebeurd er wel een wonder en houden ze de hond de komende weken keurig vast voor je.
Je zou het zo maar eens kunnen proberen.
Gr. Aniek

-
Wilm@
Ik ben er dus vanuit gegaan dat ze de reueigenaresse persoonlijk aan de lijn heeft gehad om het te bespreken. Denk dat ik het dan verkeerd heb gelezen?zegt de vrouw aan de telefoon dat ik dan mijn hond maar aan de lijn moet houden dus ik vraag haar hoeveel riemen moet ik eraan hangen want heb je al gezegt dat de mijne aangelijnt loopt en toen was ik volgens haar onredelijk..
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ik begreep dat de vrouw van het Landelijk Telefoonnummer Politie was (LTP), maar misschien zit ik er ook wel naast dan ?Wilm@ schreef:Ik ben er dus vanuit gegaan dat ze de reueigenaresse persoonlijk aan de lijn heeft gehad om het te bespreken. Denk dat ik het dan verkeerd heb gelezen?zegt de vrouw aan de telefoon dat ik dan mijn hond maar aan de lijn moet houden dus ik vraag haar hoeveel riemen moet ik eraan hangen want heb je al gezegt dat de mijne aangelijnt loopt en toen was ik volgens haar onredelijk..
Gr. Aniek

-
Wilm@
Nee, je zit helemaal goed! Ik had de zin iets langer moeten quoten. Lees zelf maar even mee.Budkes schreef:Ik begreep dat de vrouw van het Landelijk Telefoonnummer Politie was (LTP), maar misschien zit ik er ook wel naast dan ?Wilm@ schreef:Ik ben er dus vanuit gegaan dat ze de reueigenaresse persoonlijk aan de lijn heeft gehad om het te bespreken. Denk dat ik het dan verkeerd heb gelezen?zegt de vrouw aan de telefoon dat ik dan mijn hond maar aan de lijn moet houden dus ik vraag haar hoeveel riemen moet ik eraan hangen want heb je al gezegt dat de mijne aangelijnt loopt en toen was ik volgens haar onredelijk..
ik heb de politie gebelt en er melding van gemaakt want bij die mensen aan de deur gaan staan heeft geen nut hebben meerdere ondervonden dan krijg je stomweg te horen, mijn hond is een lieverdje en wil alleen maar zijn behoefte doen en vervolgens even leuk spelen (ja mij best dat ie zijn behoefte doet en wil spelen maar de mijne is niet zo gecharmeerd van jou opdringerige hond), zegt de vrouw aan de telefoon dat ik dan mijn hond maar aan de lijn moet houden dus ik vraag haar hoeveel riemen moet ik eraan hangen want heb je al gezegt dat de mijne aangelijnt loopt en toen was ik volgens haar onredelijk..
- Mona Lispet
- Actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
- Contacteer:
ja ik denk ook dat je het beste een brief kunt opstellen.
je hebt het dan zwart op wit en dan moet de wijkagent in ieder geval wel reageren.
maar wel lastig dat ze het schijnbaar niet serieus nemen.
je hebt het dan zwart op wit en dan moet de wijkagent in ieder geval wel reageren.
maar wel lastig dat ze het schijnbaar niet serieus nemen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
als dit nou allemaal alleen op dat weggetje langs de dijk gebeurt, is het dan geen makkelijke oplossing om ergens anders te gaan lopen met Liz?Miss_Liz schreef:dit is niet de eerste keer dat mensen last hebben van die honden daar aan die ene weg langs de dijk en het zijn altijd dezelfde

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Denk dat ze met haar honden langs dat gedeelte moet om ergens anders te kunnen wandelen.renee-uk schreef:als dit nou allemaal alleen op dat weggetje langs de dijk gebeurt, is het dan geen makkelijke oplossing om ergens anders te gaan lopen met Liz?Miss_Liz schreef:dit is niet de eerste keer dat mensen last hebben van die honden daar aan die ene weg langs de dijk en het zijn altijd dezelfde
Dus zou het zelf ook knap irritant vinden.
@ TS ik zal zelf eens langs die mensen gaan en gewoon vragen of ze hem bij willen houden.
krijg je een antwoord zoals je zelf vermeld heb dan zal ik zeggen van okee dan ga ik hem nu telkens vangen en laat ik de dierenambu komen dat er een hond is aan komen lopen.
En de prijs van ophalen is niet misselijk dus hopelijk houden ze dan eens de hond bij.
Ik ken je frustraties hier loopt namelijk regelmatig een kruising los.. En die hond reageert keiii agressief op andere honden vooral als ze weer eens een zak open trekt.En regelmatig is die vrouw ook al gevraagd haar hond bij te houden onder andere door de dierenambu en bescherming maar mevr zegt heel leuk ja mijn kinderen laten de deur telkens open.
Toch is hier veeeel geklaagd over de hond dat ze nu toch wel meer oplet.
want ze merkt meestal pas na 2 uur dat haar hond weg is
Succes ermee

- Miss_Liz
- Zeer actief
Dat van dat ik onredelijk was is idd door de politie gezet sorry als het er even niet duidelijk staat maar was gister tijdens het typen wel zo kwaad en er zo zat van..
IK ben idd zelf niet aan de deur geweest maar mijn man wel en heeft dezelfde woorden te horen gekregen..
Wijkagent is dus echt onbereikbaar reageerd nergens op zowel mail als telefoon niet..
@rene dit is voor de mij de dichtsbijzijnde plek om liz uit te laten en waar ik haar ook los kan laten mits er dus geen andere honden lopen of honden waar ze wel mee kan..
We wachten nu af tot lief gebelt word door het team wat hierover gaat dit noemen ze een hondenbrigade had er nog nooit van gehoord maar sinds 1-1-2011 is dit er dus nu maar hopen dat ze er eindelijk wat aan gaan doen want deze overlast is er al jaren..
@wilm@ - ja dat kan ik nog eens proberen misschien word die kerel dan wel zo stapel gek van me dat ie wel gaat reageren
IK ben idd zelf niet aan de deur geweest maar mijn man wel en heeft dezelfde woorden te horen gekregen..
Wijkagent is dus echt onbereikbaar reageerd nergens op zowel mail als telefoon niet..
@rene dit is voor de mij de dichtsbijzijnde plek om liz uit te laten en waar ik haar ook los kan laten mits er dus geen andere honden lopen of honden waar ze wel mee kan..
We wachten nu af tot lief gebelt word door het team wat hierover gaat dit noemen ze een hondenbrigade had er nog nooit van gehoord maar sinds 1-1-2011 is dit er dus nu maar hopen dat ze er eindelijk wat aan gaan doen want deze overlast is er al jaren..
@wilm@ - ja dat kan ik nog eens proberen misschien word die kerel dan wel zo stapel gek van me dat ie wel gaat reageren
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik zou ergens anders gaan lopen, tenminste als je geen zin heb in een ongewenste dekking, geen zin in gaten in je hond en geen zin in gaten in jezelf zeker nu je zwanger bent...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Idd, of is dit de aankondiging van een oops dekking? (sorry) t is mss de dichtsbijzijnde plek, maar zou toch gewoon uitwijken. Hier ook, thuis is uitlaten op eigen terrein, nu door omstandigheden een week met 4 honden bij m'n moeder gezeten. Op 50m van haar huis is een afgezette dijk die uitlaatgebied is. Heb niet de meest handige honden, dus reed deze week gewoon 2x per dag 6 km naar een rustig gebied waar ik geen anderen trof & de andere uitlaat momenten waren aangelijnd langs de weg (berm)malinois schreef:Ik zou ergens anders gaan lopen, tenminste als je geen zin heb in een ongewenste dekking, geen zin in gaten in je hond en geen zin in gaten in jezelf zeker nu je zwanger bent...
Het is wat omslachtig, maar beter dan een knokpartij, ongewenste dekking of gaatjes in mezelf....
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Dan zou ik toch iets verder weg gaan, nu kan ze toch ook niet los en dat risiko op gaten of een dekking zou ik toch echt niet willen lopen hoor.Miss_Liz schreef: @rene dit is voor de mij de dichtsbijzijnde plek om liz uit te laten en waar ik haar ook los kan laten mits er dus geen andere honden lopen of honden waar ze wel mee kan..

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Miss_Liz
- Zeer actief
Voor een dekking hoef ik niet bang te zijn liz laat zich absoluut niet dekken zelf niet door de reuen waar ze juist heel goed mee kan..
En nee ik zit echt niet te wachten op een oeps..
Vandaag wel rustig kunnen lopen vandaag ook haar los kunnen laten nu dus maar hopen dat het komt omdat die hondenbrigade langs is geweest ook al hebben wij nog niks gehoord, anders zal ik voortaan de fiets moeten pakken en haar op die manier haar energie maar kwijt zien te raken en ondertussen langs het plantsoen om haar daar te plassen en poepen maar ja tis toch belachelijk dat ik eerst half kampen door moet gaan om mn hond nog uit te kunnen laten dat ga ik niet lang volhouden gezien mn rug en bekken het moeilijker krijgen naarmate de zwangerschap vordert..
Vind dat de politie er gewoon iets aan hoort te doen!!
En nee ik zit echt niet te wachten op een oeps..
Vandaag wel rustig kunnen lopen vandaag ook haar los kunnen laten nu dus maar hopen dat het komt omdat die hondenbrigade langs is geweest ook al hebben wij nog niks gehoord, anders zal ik voortaan de fiets moeten pakken en haar op die manier haar energie maar kwijt zien te raken en ondertussen langs het plantsoen om haar daar te plassen en poepen maar ja tis toch belachelijk dat ik eerst half kampen door moet gaan om mn hond nog uit te kunnen laten dat ga ik niet lang volhouden gezien mn rug en bekken het moeilijker krijgen naarmate de zwangerschap vordert..
Vind dat de politie er gewoon iets aan hoort te doen!!