Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo,
Hoe maak ik het beste kippenlevertjes tot beloningssnoepjes?
Mijn hond is bijna nergens mee te belonen tijdens de cursus hij is zo druk met alles om hem heen, dus nu maar ;s
kippenlever proberen om z'n aandacht naar mij te krijgen.
Groet Debby
Ik ben de basiscursus doorgekomen met frikandel en kipknakworst heel fijn gesneden
Maar heb je een droogmachine?? Daarin kun je leverjes en hart drogen en tenminste wat makkelijker in je jaszak houden
Hier ook eentje die niet te belonen is met voer, het interesseert hem geen fluit en ik moet het er zowat in proppen.
Zijn bal is een heel ander verhaal, dan heb ik direct alle aandacht, misschien voor jou ook een idee om te belonen met een favoriet speeltje?
Tja, het gaat er idd om dat Nico iets krijgt waar hij alles voor wil doen en mij is kippenlever geadviseerd, ook speeltjes heeft hij geen oog voor, hij is door het dolle heen. Lastig hoor!!! Hij is al een jaar inmiddels......
Vanavond ga ik maar 's kokkerellen en dan hoop ik dat het werkt!
Bedankt voor de reacties!!
Als hij een stukje verse kippelever gretig aanneemt, lukt het met drogen ook. Zeker als je hond niet warm loopt voor speeltjes en je focus aanleert. Toevallig heb ik vorige week o.a. wat lamslever gedroogd. Succes verzekerd bij heel veel hondjes. Ik heb een droogmachine, maar je kan het ook in een oven drogen. Stukjes gekookte worst of kaas werken ook prima, maar dat geef ik niet.