Heb ik net op mijn dooie gemakje mijn honden aangelijnd, bleek het dat het hem niet was gelukt om zijn loslopende hond bij zich te krijgen en die kwam dus blij op ons af gerend.
Boy helemaal gelukkig want het was een teefje, Saffie minder gelukkig want die zat aan de lijn en begon te blaffen, waarop die hond Saffie begon uit te dagen om te spelen
Terwijl ik die man passeer laat hij de flex van zijn aangelijnde hond ook gewoon uitgerold. Tsja sorry, maar met twee honden aan de lijn, een loslopende hond erbij en een aangelijnde hond op 20 cm. afstand lukt het me dus echt niet om Saffie te beletten om te blaffen. Dus die zette haar scheur open.
Zegt die man ook nog 'wat een fel hondje'. Op een hele vriendelijke toon hoor, dus ik kon er wel om lachen, maar jemig
Dan denk je ook je best te doen.
Ik maak wel vaker dat soort dingen mee. Mensen die verontwaardigd zijn dat je je honden aanlijnt voor hun aangelijnde hond want 'hij doet niets hoor'. Of mensen die hun hond op het laatste moment toch maar los laten terwijl je net braaf je honden voor ze hebt aangelijnd 'ja los zijn ze veel makkelijker he'
Conclusie: het is ook nooit goed