Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum beveiliging
Moderator: moderatorteam
- xs653
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border Terriër
Forum beveiliging
De site waar je wandelingen met (foto's) op kunt zetten is niet voldoende beveiligd. Zet daar dus geen persoonlijke gegevens/foto's op. Op http://www.123people.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je zoeken op je naam/nickname en zo zag ik 'mijn wandeling met foto's staan. Dat is in dit geval niet erg want ik let erop dat er geen foto's opstaan waaruit blijkt waar ik woon of dat ik bv iedere zondag weg ben. Lees het boek: De Cel van Charles den Tex maar eens, dan word je nog voorzichtiger met je gegevens. Een foto kan al veel prijsgeven en daarom gebruik ik geen voor-en achternaam meer gezien mijn ervaring met sommige forums. Mijn man zit op bepaalde forums en toen kwam er veel informatie tevoorschijn waar hij niet op had gelet. Gelukkig doet hij dat nu wel en gebruikt overal een nickname en zorgt dat er geen foto's opstaan waaraan je kunt zien hoe en waar we wonen. Een voorzichtig mens telt voor 2.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: Forum beveiliging
Je hebt wel gelijk met je advies, maar het leven wordt wel erg ingewikkeld als je daar allemaal rekening mee moet houden. Dat je niet meer een gezellige hondenwandelafspraak kan maken op een hondenforum 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
Marion.
Dat geldt voor zowat elk onderdeel van dit forum hoor, het is nl een openbaar forum 
En als ik elke zondag lekker ga wandelen mogen ze rustig mijn hele huis leeg halen. Mijn rijkste bezit heb ik dan toch bij me
(toevallig vannacht gedroomd dat er inbrekers binnen kwamen lopen door de tuindeur die nog open stond. Mieppie sloeg aan en die hebben ze doodgeschopt voor ik naar beneden kon komen om te kijken wat er aan de hand was
)
En als ik elke zondag lekker ga wandelen mogen ze rustig mijn hele huis leeg halen. Mijn rijkste bezit heb ik dan toch bij me
(toevallig vannacht gedroomd dat er inbrekers binnen kwamen lopen door de tuindeur die nog open stond. Mieppie sloeg aan en die hebben ze doodgeschopt voor ik naar beneden kon komen om te kijken wat er aan de hand was
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Marion. schreef:(toevallig vannacht gedroomd dat er inbrekers binnen kwamen lopen door de tuindeur die nog open stond. Mieppie sloeg aan en die hebben ze doodgeschopt voor ik naar beneden kon komen om te kijken wat er aan de hand was![]()
![]()
)
Ik heb liever dat ze m'n huis leeghalen als ik weg ben, dan wanneer ik thuis ben
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
Marion.
Ja, ik dus ook :N:tekkel schreef:Marion. schreef:(toevallig vannacht gedroomd dat er inbrekers binnen kwamen lopen door de tuindeur die nog open stond. Mieppie sloeg aan en die hebben ze doodgeschopt voor ik naar beneden kon komen om te kijken wat er aan de hand was![]()
![]()
)
![]()
![]()
vreselijk, zo'n droom
![]()
![]()
![]()
Ik heb liever dat ze m'n huis leeghalen als ik weg ben, dan wanneer ik thuis ben
Werd wakker van de doodskrijs van Miep (in mijn droom dus). Gelijk naast me gevoeld en daar lag Mieppie lekker te slapen en ben naar beneden gegaan waar Saar onderaan de trap vredig lag te slapen. Heb wel de schuifpui voor de zekerheid maar dicht gedaan
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ach.. ik neem nooit al mijn honden tegelijk mee..dus zijn altijd nog waakhonden thuis
Ga niet zo moeilijk doen hoor..dan kan je wel stoppen met forummen.

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Als je mijn naam intypt op google ben ik een lid van de Bader Meinhof groep geweest :N: ......
Ik let er meestal wel op wat ik op het internet zet. Zo zet ik in ieder geval geen foto's van mezelf ergens neer. Maar verder sta ik er niet al te veel bij stil. Het moet wel leuk blijven om bijvoorbeeld te forummen. Maar je hebt wel gelijk dat je voorzichtig moet zijn. Die link die je geeft kende ik nog niet trouwens.
Ik let er meestal wel op wat ik op het internet zet. Zo zet ik in ieder geval geen foto's van mezelf ergens neer. Maar verder sta ik er niet al te veel bij stil. Het moet wel leuk blijven om bijvoorbeeld te forummen. Maar je hebt wel gelijk dat je voorzichtig moet zijn. Die link die je geeft kende ik nog niet trouwens.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
Marion.
Want? Je bent zo bloedmooi dat ze in honderden naar je op zoek gaan? Ga je ook in burka over straat dan, of zien mensen je wel gewoon je huis verlaten en zien je helemaal life?freskin schreef:Zo zet ik in ieder geval geen foto's van mezelf ergens neer. Maar verder sta ik er niet al te veel bij stil.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel