Vanavond bij een vriendin gegeten en aansluitend gingen we wandelen op de dijk. Dieber is loops dus we kunnen niet overal wandelen en ik wilde haar nog even lekker laten rennen. Op de dijk komen we bijna nooit honden tegen en ze kunnen er veilig loslopen. Dus alle 3 kregen ze hun lampje aan en lekker wandelen maar. Na nog geen 500 meter werd er een stuk verderop vuurwerk afgestoken, Dieber liep achter me maar kwam meteen naast me lopen. Haar aangelijnd maar het was weer stil en ze wilde graag met Warrel spelen dus weer los en ja hoor weer geknal. Weer kwam ze meteen naar mij toe en heb ik haar weer aangelijnd. Oh wat liep ik te balen, gaan we net daar lopen zodat ze even lekker kan rennen steken ze vuurwerk af en moet ze toch weer aangelijnd lopen.
Gelukkig had ze vanmiddag in het bosje vlak bij mijn paard even lekker kunnen rennen en zwemmen. Mevrouw had besloten dat het ideaal zwem weer was en dat de vijver in dat bosje ook ideaal was. Ze stonk daarna een uur in de wind en zat geheel onder de stukjes waterplant en andere zooi maar ze had wel de grootste lol.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verpeste wandeling
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Re: verpeste wandeling
Dat is inderdaad balen. Wel fijn dat ze met vuurwerk nu gelijk naar je terug komt.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Gatver wat een klieren zeg!! Gelukkig is ze snel van de schrik herstelt, die vieze vijverzwempartij heeft haar vast goed gedaan

-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Dat vond ik ook super want ik liep tussen het vuurwerk en haar in. Zo gaan we lekker hier het bos in en mag ze illegaal loslopen.nusca schreef:Dat is inderdaad balen. Wel fijn dat ze met vuurwerk nu gelijk naar je terug komt.