Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe krijg je het vrouwtje uit bed???
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
hoe krijg je het vrouwtje uit bed???
Ik was vanmorgen ernstig lui, was om 7 uur voor de eerste keer wakker maar vond dat te vroeg. Tegen half 8 even snel naar de wc en daarna weer lekker in bed met Daan en Dieber. Dieber vond het tegen 8 uur wel tijd om op staan dus sprong ze heel lomp in 1 keer boven op me en ging mijn gezicht aflebberen. Even lekker gestoeid maar nog steeds geen zin om op te staan. Met Dieber in mijn armen weer in slaap gevallen tot de volgende aanval van liefde. Daan deed ook mee dus heerlijk met beide liggen knuffelen. Daarna weer omgedraaid om nog heel even te blijven liggen. Dit vond Dieber geen goed idee dus ze deed eerst het gordijn open om vervolgens het dekbed bij het voeteneind vast te pakken en het zo van mij af te trekken.
Denk dat ze maar opgeleid moet worden tot hulphond. Ze is een heerlijk grietje dat steeds andere dingen bedenkt. Uiteindelijk kwamen we om half 10 uit bed.
Denk dat ze maar opgeleid moet worden tot hulphond. Ze is een heerlijk grietje dat steeds andere dingen bedenkt. Uiteindelijk kwamen we om half 10 uit bed.

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Re: hoe krijg je het vrouwtje uit bed???
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... 02451.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Dat is handig, maar laat het aub nooit aan die van mij horen, staan ze straks met zijn vieren hier aan mijn bed te trekken!
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Heerlijk, van die uurtjes 
Alleen is het hier omgekeerd: om een uur of tien moet ik het dekbed wegtrekken om die kleine stinktekkel wakker te maken en te overtuigen dat ze nu toch echt moet gaan wandelen....
Alleen is het hier omgekeerd: om een uur of tien moet ik het dekbed wegtrekken om die kleine stinktekkel wakker te maken en te overtuigen dat ze nu toch echt moet gaan wandelen....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
- Aantal honden: 2
tekkel schreef:Heerlijk, van die uurtjes
Dan is dat dus weer wel hetzelfde!
Ik haal het dekbed weg en dan gaat meneer uitgebreid lopen kreunen en met zn hoofd onder mn kussen liggen.
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Ik vind die uurtjes ook het toppunt van genieten. een beter begin van de dag is er niet.tekkel schreef:Heerlijk, van die uurtjes

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Hahaha, ja precies! En heel erg rollen en schurken en knorren en weer terug onder het dekbed of de kussens. Het kost me echt moeiteYaikaa schreef:tekkel schreef:Heerlijk, van die uurtjes
Ik haal het dekbed weg en dan gaat meneer uitgebreid lopen kreunen en met zn hoofd onder mn kussen liggen.
![]()
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Voorlopig is dat hier nog niet aan de orde, onze terrorist maakt ons tussen 6 en 7 wakker en als het moet met geweld.
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
- Aantal honden: 2
tekkel schreef:Hahaha, ja precies! En heel erg rollen en schurken en knorren en weer terug onder het dekbed of de kussens. Het kost me echt moeiteYaikaa schreef:tekkel schreef:Heerlijk, van die uurtjes
![]()
En snel naar de andere kant van het bed springen .. ja .. Ik ken de grapjes!
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Heerlijk.
Hier is het als ik in het appartement ben van mijn moeder, dan kan ie zo makkelijk naar mij toe lopen, thuis lukt hem dat niet...
om half 7 wordt ie wakker, pieppiep hoor ik dan, krijgt ie eten, komt ie naar mij, heerlijk op bed liggen, in mijn armen
en na enkele uren vindt ie het welletjes geweest, gaat ie staan, springt naast het bed en gaat me bekijken met zijn pootjes aan de rand van het bed, krabben etc...
MEGALIEF en echt de beste momenten met elkaar

Hier is het als ik in het appartement ben van mijn moeder, dan kan ie zo makkelijk naar mij toe lopen, thuis lukt hem dat niet...
om half 7 wordt ie wakker, pieppiep hoor ik dan, krijgt ie eten, komt ie naar mij, heerlijk op bed liggen, in mijn armen
MEGALIEF en echt de beste momenten met elkaar
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Pasha kan ook zo heerlijk uitslapen, maar Ushi niet. Die vind het soms om 5 uur al tijd voor een fris begin van de nieuwe dag 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
haha prachtig!! ruilen?? die van mij is zeer demotiverend om op te staan
ik moet hem zijn bed uit sjorren ook al is het 11 uur!!! eenmaal buiten is hij niet meer te houwen.. echt zo tegenstrijdig