Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik lees in een ander topic dat er een derde show in Nederland komt dus ging ik er vanuit dat dit ook om een extra show in Nederland ging. Maar het is dus een tweede show in België begrijp ik nu?
De show van hondenfluisteraar Cesar Millan op vrijdag 6 mei in de Lotto Arena raakte heel snel uitverkocht! Gezien de steeds groeiende vraag naar kaarten, verhuist deze show naar het Sportpaleis. De zaal zal aan het spektakel aangepast worden om iedereen een zo goed mogelijke zichtbaarheid te garanderen.
De kaarten met vermelding ‘Lotto Arena’ worden ongeldig gemaakt.
1/ Hebt u al kaarten ontvangen
Als u uw kaarten voor de liveshow van Cesar Millan al hebt ontvangen, dan krijgt u zo snel mogelijk nieuwe kaarten voor het Sportpaleis toegestuurd. We kunnen u geruststellen dat de zaalverandering niet ten koste zal gaan van uw plaatsen. U krijgt in het Sportpaleis plaatsen toegewezen die minstens gelijkwaardig of zelfs beter zullen zijn dan in de Lotto Arena.
2/ Hebt u uw kaarten betaald maar nog niet ontvangen
U ontvangt kaarten voor de show in het Antwerpse Sportpaleis.
3/ Hebt u gereserveerd maar nog niet betaald
U kunt op basis van de betaalgegevens die u hebt ontvangen uw betaling in orde brengen en ontvangt daarna kaarten voor de show in het Antwerpse Sportpaleis.
We danken u voor uw begrip en wensen u een fijne tijd met Cesar Millan in het Sportpaleis.