Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Politie actie

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Politie actie

Ongelezen bericht door vinkje »

Net was hier ook volop actie, ik zag hier politieagenten voorbij lopen, en die bleven bij de gangetjes posten.
IK hoorde hier achter een hond blaffen, waarop mijn hond ook aansloeg. Hier in mijn rijtje en het rijtje hier achter zitten geen grote honden. IK ben naar boven gegaan om door mijn slaapkamer raam te kijken. Er stonden agenten op de schuurdaken, en ik zag hier recht achter agenten over schuttingen en poorten klimmen. een van de agenten keek in de kliko, en toen ineens spurten ze richting schuur, en ja hoor ze hadden hem te pakken. DE speurhond van de politie heeft hem gevonden, want die bleef bij die poort staan blaffen, daardoor wisten ze dat de boef op die plaats zat.
DE bewoonster van dat huis was niet thuis, dus moesten ze met inbreker en al over de poort klimmen. Hij had mooi zijn handjes achter op zijn rug in de boeien. IK heb de boef goed in zijn gezicht kunnen zien.
Een buurman vertelde dat hij hier in de buurt ingebroken heeft en twee tassen met spullen bij zich had, waaronder ook een laptop. Goed dat ze hem hebben.
Goed dat er politie is, morgen loopt hij weer vrij rond.
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Aantal honden: 1

Re: Politie actie

Ongelezen bericht door Ink »

Goh, wat een spektakel op de maandagmiddag! Gelukkig dat ze hem gepakt hebben!

En tja, die laatste zin van je verhaal, dat ie morgen weer vrij rondloopt is waarschijnlijk maar al te waar helaas... :boos:
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”