Nou ja zeg

Kan het bijna niet geloven.
Er is hier een soort van marktplaats, en daar had ik haar opgezet met een kort maar krachtige omschrijving. Geen zielig verhaal, gewoon zoals het is.
En ik kreeg binnen een uur of twee al reactie

Van een hele leuke (denk ik) mevrouw, die samen met haar man al 3 honden heeft. Een goede afgezette tuin met stroom (ze hebben een hond die over het hek klimt, en nou is het toeval dat Maggie dat ook doet), en ze zijn bezig met een hele hoge schutting in plaats van dat stroom.
Ze heeft echt een heel verhaal getypt, ze wilden eigenlijk geen andere hond, maar zagen haar koppie en konden haar niet meer vergeten.
Ben nu met haar de hele dag al aan het emailen, en vrijdag komt ze kennis maken!
Ik ben heel eerlijk tegen haar geweest, dat Maggie echt lelijk kan doen, maar ik denk aan de andere kant ook dat Maggie een hele leuke hond kan worden.
Ze moeten echt een stuk rijden, het klinkt zo perfect, ik heb tegen mijn schoonvader gezegt dat hij blij mag zijn dat dit soort mensen reageerden, en dat hij haar maar gratis moest mee geven. Hij wilde haar eerst van de hand doen voor 50 dollar, maar dat doet hier niemand aangezien er hier zoveel honden te herplaatsen zijn, en de asielen vol zitten. Mar hij ging daarmee akkoord!
Ik hoef niet bang ze zijn dat ze gaan fokken oid aangezien ze gecastreerd is, en die mensen dat natuurlijk weten. Anders had ik hun verhaal misschien niet zo geloofd

Maar het klinkt als de kans van haar leven, dus ik ben heel nieuwsgierig naar wat er vrijdag uit gaat komen!