Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Groentemix

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

asja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
Aantal honden: 2

Groentemix

Ongelezen bericht door asja »

Grrr..

Heb ik net yoghurt met stukjes appel, groentemix en knoflook voor sil klaar gemaakt, meneer neemt 2 likjes en loopt er dan bij weg.. duidelijk niet goed gekeurd :pffff:

Toen Mo er nog bij was at ie bijna alles, weet zeker dat dit er ook in was gegaan.. dus hij stelt zich gewoon aan.

Moet ik het gewoon laten staan en verder geen eten geven totdat ie het op eet?
Heb geen zin in dat het altijd zo'n strijd wordt, dus iemand die tips heeft om het aantrekkelijker te maken zijn van harte welkom :ok:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Groentemix

Ongelezen bericht door renee-uk »

Ik laat nooit eten langer dan 10 minuten staan, als het dan niet op is hebben ze pech gehad en krijgen ze het later weer.
In dit geval kun je het misschien door zn normale eten doen?
Zo geef ik de groentenhappen en de yoghurt ook altijd en dan gaat het er met smaak in ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
asja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door asja »

renee-uk schreef:Ik laat nooit eten langer dan 10 minuten staan, als het dan niet op is hebben ze pech gehad en krijgen ze het later weer.
In dit geval kun je het misschien door zn normale eten doen?
Zo geef ik de groentenhappen en de yoghurt ook altijd en dan gaat het er met smaak in ;)

Ja dat ga ik vanavond wel proberen, dan doe ik het wel over het spiervlees en hart.. maar hem kennende eet hij dan gewoon het vlees er tussen uit.. :roll:
Afbeelding
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Hier lus alleen Dino groentenmixen. Maar ik heb er geen probleem mee, want een goentenmix is geen deel van hun menu. Ik ga dan ook zeker niet Kai bijvoorbeeld gaan dwingen om groenten te eten., maar dat is voor iederen wat persoonlijk groentenmix of niet. :wink:
Fruit eten ze hier heel graag, vooral banaan.
Je kan misschien eens andere yoghurt proberen of eens proberen van er honing onder te doen (koudgeslingerde).

Eten laten staan doe ik ook nooit, ze krijgen 1 kans, eten ze niet dan die dag geen eten, volgende dag net hetzelfde. En dingen die Kai niet zo graag eet (bijvoorbeeld vis) krijgt hij na een dagje vasten.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik heb nog nooit een hond gehad die groenten en fruit vrat dus ik zou er geen punt van maken.
mum

Ongelezen bericht door mum »

hij is knap geworden zeg :mann:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”