hij is weer geweldig!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
Het is één hond, bakkie, waarbij de achterkant geschoren is. Ik zie het leed wel hoorNanna schreef:Leed weet ik ook niet, 't zijn in ieder geval honden
Dan moet ie maar niet zo geheimzinnig doensjaak-k schreef:Haar!!?chrico schreef:Ik praat haar gewoon naHilde schreef:Sjaak, da's Hoppaga het meteen wijzigen
dan verwacht ik van jou ook zo'n goed onderschrift als het allemaal zo simpel is.Hilde schreef:An sich is het vrij simpel, om maar even voor Nanna te antwoorden. Knopje indrukken en de rest gaat vanzelf
Op de teentjes getrapt? :N: Gaat trouwens moeilijk, met maar één hond.saskia en siem schreef:dan verwacht ik van jou ook zo'n goed onderschrift als het allemaal zo simpel is.
Hilde schreef:An sich is het vrij simpel, om maar even voor Nanna te antwoorden. Knopje indrukken en de rest gaat vanzelf
ik maak me nergens druk om, vind gewoon haar onderschrift mooi!!Hilde schreef:Ik heb het over 'zo'n goed onderschrift'.
Maar ik neem aan dat je zelf kunt bedenken dat dit niet opgezet is, de foto van Nanna? Niet gemaakt zegmaar?
Dus het is gewoon geluk hebben van op het juiste moment wachten en dan klikken. Was ze drie seconden later geweest was de foto misschien heel wat minder leuk geworden. Waar maak je je druk om? Ik vind de foto ook enorm leuk, maar jongens jongens, moeilijk kunnen we het niet maken: het is gewoon wachten op het juiste moment en klikken. Meestal als je zo'n foto wilt schieten lukt het je niet eens.
Werkelijk waar. Waar heb jij het over en waar komen al die foutieve conclusies vandaansaskia en siem schreef:ik maak me nergens druk om, vind gewoon haar onderschrift mooi!!
de rest maak jij ervan. prima. gaat lekker door. hopenlijk zullen al die andere leden hier je volgen, jij weer een goede dag!!!
maakt mij niet uit. heb een brede rug, die heb je hier op dit forum wel nodig.
brede rug betekend dat je wat meer aan kan als een ander, heeft dus niets te maken met de rug zelf. of de maat van de rug. snap je?????
That time of the month, heyHilde schreef:Werkelijk waar. Waar heb jij het over en waar komen al die foutieve conclusies vandaansaskia en siem schreef:ik maak me nergens druk om, vind gewoon haar onderschrift mooi!!
de rest maak jij ervan. prima. gaat lekker door. hopenlijk zullen al die andere leden hier je volgen, jij weer een goede dag!!!
maakt mij niet uit. heb een brede rug, die heb je hier op dit forum wel nodig.
brede rug betekend dat je wat meer aan kan als een ander, heeft dus niets te maken met de rug zelf. of de maat van de rug. snap je?????
En je hoeft me echt niet uit te leggen wat bepaalde gezegden betekenen.