Charlie wordt steeds meer ontspannen, laat Mo dichter bij haar mand komen en begroet hem wanneer ik met hem alleen uit ben geweest. Verder snauwt ze minder (wanneer ik zeg dat ze moet stoppen schiet ze met d'r oren achter in d'r nek haar mandje in, dus zolang ik er bij ben zie ik het zeker niet escaleren) en begint ze interesse te tonen wanneer ik met hem speel.
Mo vind haar griezelig/aanbiddelijk en probeert het ijs te breken door op zijn rug te gaan liggen met alle 4 die lange stelten in de lucht
Charlie heeft vooralsnog besloten een gedoogbeleid te voeren
Ik had het idee dat ik maanden met beide hondjes apart aan de slag zou moeten voordat ik met z'n drietjes een blokje om zou kunnen.
Nou moest ik vannacht de hele nacht door werken en met dat pokkeweer had ik niet bijzonder veel zin 2 keer hetzelfde rondje te lopen.
Omdat het de band versterkt om als roedel te lopen dacht ik dat het misschien wel positief kon werken...
Dus niet piekeren of onzeker zijn, maar doen; en lang voordat er andere mensen op straat waren ben ik met allebei de hondjes tegelijk uit geweest.
Charlie voorop aan de flex, druk bezig met vuilnis en iedere spriet markeren en het sulletje er vol aanbidding aan de voet achteraan om aan haar plasjes te snuffelen.
Hij heeft enorm snel opgepikt dat hij bij iedere oversteek moest zitten en een paar keer deden ze dat zowaar samen uit zichzelf
Charlie heeft zich keurig gedragen, zelfs nauwelijks gereageerd op passerende honden aan de overkant, niet gemopperd en niet getrokken. Volgens mij heeft zijn kalme uitstraling effect op mij en geef ik dat aan haar door. Het mannetje voelt zich met Charlie naast zich heel stoer en piepte niet eens naar andere honden in het voorbijgaan.