Zoals ze altijd doet met andere honden wanneer ze los is, was ze op een paar spelbuigingen na vooral bezig met bomen en water
Ze heeft hem een paar keer zachtaardig op zijn plaats gewezen en dat heeft er voor gezorgd dat Mo haar erg interessant en een beetje eng vindt.
Mo gedraagt zich super; hij loopt mooi mee aan de voet en is vriendelijk tegen hondjes die dichtbij komen maar niet bijzonder geïnteresseerd.
Het is een echte knuffelkont, speels, heel erg kalm en onverstoorbaar, stiekem nog een beetje een pupje.
Gister was hij behoorlijk overprikkeld, maar goed, zonder broertje zo'n stuk rijden en dan een vreemde hond leren kennen en in een vreemd huis de trap op moeten is ook wel erg veel voor een hond van 9 maanden.
Ze zijn binnen even bij elkaar geweest en Charlie was vriendelijk; snuffelen, kwispelen, uitdagen.
Alleen was het voor Mo gewoon te veel en die begon uit onzekerheid te blaffen.
Dus heb ik ze even apart gehouden tot hij een beetje op zijn gemak zou zijn. Wisselen van de keuken naar de woonkamer gaf geen enkel probleem.
Nu komt vanmiddag de buurman hier op de koffie; die heeft ervaring met honden en een fijne rustige uitstraling. Dan gaan ze tegen een uur of 1 vanmiddag echt bij elkaar.
Ik verwacht geen problemen; maar als die er zijn is het wel fijn dat er iemand bij is.
Hier al een paar foto's
Even om te laten zien hoe groot het mannetje al is, Charlie is een stevige dame van 23 kilo.
Het kattenmandje legt ze zelf naast zich omdat ze haar mand te groot vindt

en dan Mo
Dit past niet hoor!

Ik wil niet in het mandje

Kijk, dit is meer mijn stijl

Past precies hoor