Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zo het nieuwe jaar maar eens aanvangen met wat pics van mijn Zkim *D <3
loswerken;
Oppakken;
Hij was nogal van de vlotte :+
Middendraf
Galop, hier ging hij ook vertrekken hahahahaha maar ik vond het een lol foto;
Uitdraven:
Altijd eindigen met een Spaanse Pas:
Klaar:
Saampjes:
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Die vliegen zijn nu wat 'vervaagd' doordat zijn wintervacht meer naar wit gaat, zijn eigenlijke kleur (zomervacht) zilvergrijs met die vliegenspikkels maakt hem steeds donkerder, hij is net een toverbal wat dat betreft.
Maar ik ben ook heel erg te spreken over zijn vliegenspikkels
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Het blijft een hengst om van weg te zwijmelen, die Piep van jou.
Als ik jou zo lekker met hem aan het werk zie, krijg ik ook enorm veel zin om weer te rijden. Maar bij mij gaat dat nog wel even duren.
Iedereen bedankt voor de complimentjes, PI is echt een geweldig paard!
LongFields schreef:Het blijft een hengst om van weg te zwijmelen, die Piep van jou.
Als ik jou zo lekker met hem aan het werk zie, krijg ik ook enorm veel zin om weer te rijden. Maar bij mij gaat dat nog wel even duren.
Thanks, hopelijk is jouw Skim straks ook weer helemaal fit en kan je weer fijn aan het werk met hem
Nanna schreef:Mooi hoor. Zijn geweldigste foto blijft echter waar hij die lama-kop op trekt.
God, wat heb ik daarom gelachen
Haha ja mooi he
Een geweldig mooi ventje, maar dat hoofd
Wat een uitdrukking heeft hij zeg, wow.
Wat is zijn schofthoogte? Want spaanse paarden zijn over het algemeen toch niet zo heel groot?
Piropo is 1.62 Een barokke hengst met redelijke maat, mensen denken altijd dat hij veel groter is
moosje schreef:T is en blijft een kanjer.
En ooit wil ik hem ontmoeten.
Ja he, tis zo'n geweldig dier.. tja ik zou zeggen Noord Holland is niet onvindbaar