In verband met haar huid en vacht (uitslag en kale plekken) krijgt ze Ecostyle huid en haar. Hier staat op dat ze 500 gram mag. (25 - 35 kg) Ik kan niet uit de informatie opmaken of dat 500 gram per dag is of 500 gram per portie. Mij werd geadviseerd dit voer minimaal 6 weken te gebruiken om zeker te zijn van het resultaat. De voeding heeft m.i. wel effect want het vuurrode op haar liezen is roze aan het worden en ook de uitslag verdwijnt (rode puntjes). Het herstellen van de vacht duurt natuurlijk iets langer.
Nu mijn vragen?
1. Is dit wel genoeg. Xaja heeft eigenlijk altijd honger. Ze krijgt 's ochtens 250 gram en 's avonds. Beiden na de wandeling. Gisteren had ze erg haar best gedaan met oefenen en ook flink gerend en toen we thuis kwam bleef ze met haar bak schuiven. Ik heb haar toen nog wat extra gegeven.
2. Is haar gewicht voldoende of moet ze iets aankomen (wil haar niet vestmesten hoor
3. Wat is nu beter. Brokken of vers voer. Of een combinatie. Ik las over Barffen maar dat vind ik zelf niets. Ben een held op sokken. heb een beperkt budget dus dit speelt ook mee.
Alvast bedankt voor jullie reacties.