Op 28 dec om 18:00 was haar temp nog 38,1 en sóchtends kwam er met plassen ook een slijmsliert mee
s'nachts om 00:00 was het ineens 36,7 een behoorlijke daling dus ben ik die nacht ook maar bij haar in de kamer blijven slapen
want dan zou de bevalling toch binnen 24 uur wel kunnen beginnen maar na een nacht lang tot 5:00 sóchtens de hele werpkist en zichzelf te hebben gepoest ging ze uiteindelijk weer rustig liggen haar temp was nu 37,2.
De nacht erna dus de 29ste ben ik toch weer bij haar gebleven maar ook deze nacht weer niks sóchtends om 7:15 sprong ze ineens op en
begon heel hard op de vloer van de werpkist te krabben dat duurde zo'n 10 min maar ging ook daarna weer rustig liggen de temp. nog steeds 37,2.
Na 3 lange nachten in de kamer te hebben gelegen begin ik me toch een klein beetje zorgen te maken vanochtend om 7:45 was haar temp 36,9 en om 9;45 weer 37,5 verder nog niet echt tekenen van een naderende bevalling ze is erg rustig maar eet wel gewoon.
Ik snap echt niets meer van die temperatuur ik dacht dat dat het meest betrouwbare was maar die 24 uur zijn dus nu al dubbel en dwars voor bij.