Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spanje,nieuwe strafwet.
Moderator: moderatorteam
- Maria7
- Actief
Spanje,nieuwe strafwet.
Op 23 December is in Spanje de nieuwe strafwet van kracht geworden.
BRON;IN Spanje;.
http://inspanje.nl/algemeen/2395/straff ... kkelijker/" onclick="window.open(this.href);return false;
BRON;IN Spanje;.
http://inspanje.nl/algemeen/2395/straff ... kkelijker/" onclick="window.open(this.href);return false;

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Spanje,nieuwe strafwet.
Ik hoop dat die wet anders is dan er staat in die link.

Ik houd erg van het principe dat iemand onschuldig is tot zijn schuld bewezen isinspanje.nl schreef:Tot voor kort moest er bewijs geleverd worden dat iemand wreedheden had begaan voordat een dierenmishandelaar vervolgd kon worden
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Het is mij een volkomen raadsel hoe je iemand kan veroordelen zonder dat er bewijzen zijn van een misdrijf of overtreding.ranetje schreef:Ik hoop dat die wet anders is dan er staat in die link.Ik houd erg van het principe dat iemand onschuldig is tot zijn schuld bewezen isinspanje.nl schreef:Tot voor kort moest er bewijs geleverd worden dat iemand wreedheden had begaan voordat een dierenmishandelaar vervolgd kon worden

- iones
- Zeer actief
"men verwacht dat het aantal rechtszaken met 300% zal stijgen"......
Ik weet het niet. De politie zal zelf mee moeten werken maar die doen mee. En de manier waarop het er aan toe gaat in veel perrero's, waar valt dat dan onder? Ik denk dat er daar nog veel mazen in de wet zitten.
Ik weet het niet. De politie zal zelf mee moeten werken maar die doen mee. En de manier waarop het er aan toe gaat in veel perrero's, waar valt dat dan onder? Ik denk dat er daar nog veel mazen in de wet zitten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- senna en odin
- Zeer actief
Kom maar met bewijzen dat je niet schuldig bent als overduidelijk blijkt dat je een dier hebt mishandeld.
Groetjes Belinda

- ranetje
- Zeer actief
Kan jij dat van jezelf bewijzen?senna en odin schreef:![]()
Kom maar met bewijzen dat je niet schuldig bent als overduidelijk blijkt dat je een dier hebt mishandeld.
Dat de aanklager moet bewijzen is een groot goed.
Gooi het niet te grabbel.
- senna en odin
- Zeer actief
Ja hoor dat kan ik heel goed.
Als ik mijn honden niet in erbarmelijke omstandigheden hou, ze er goed uitzien en ik ze niet aan bomen hang of achter auto's meesleep, door hun kop schiet, aframmel en wat ze nog meer doen daar met honden.....ja hoor dan kan ik dat bewijzen. Met tientallen getuigen
Mensen die hun dieren niet goed behandelen/mishandelen komen er in mijn ogen te makkelijk vanaf met deze wet. Dan maar eens andersom proberen!!
Als ik mijn honden niet in erbarmelijke omstandigheden hou, ze er goed uitzien en ik ze niet aan bomen hang of achter auto's meesleep, door hun kop schiet, aframmel en wat ze nog meer doen daar met honden.....ja hoor dan kan ik dat bewijzen. Met tientallen getuigen
Mensen die hun dieren niet goed behandelen/mishandelen komen er in mijn ogen te makkelijk vanaf met deze wet. Dan maar eens andersom proberen!!
Groetjes Belinda

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Nou zeg, lekker dan...senna en odin schreef:![]()
dat is dan de omgekeerde wereld..

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Dan zullen we spanje maar schrappen als vakantieland. Ze houden er niet van honden en nu hebben ze nog een middel om je te naaien ook.
- dagmar88
- Zeer actief
De buurvrouw kan wel een pokkehekel hebben aan mijn mijn tingeltangel en daarom even de politie bellen dat ik mijn hond iedere dag trap.thom schreef:Nou zeg, lekker dan...senna en odin schreef:![]()
Kom maar met bewijzen dat je niet schuldig bent als overduidelijk blijkt dat je een dier hebt mishandeld.![]()
Hoe ga ik dan bewijzen dat dat niet zo is?
- ranetje
- Zeer actief
Precies.dagmar88 schreef:De buurvrouw kan wel een pokkehekel hebben aan mijn mijn tingeltangel en daarom even de politie bellen dat ik mijn hond iedere dag trap.thom schreef:Nou zeg, lekker dan...senna en odin schreef:![]()
Kom maar met bewijzen dat je niet schuldig bent als overduidelijk blijkt dat je een dier hebt mishandeld.![]()
Hoe ga ik dan bewijzen dat dat niet zo is?
Laten we het toch maar houden op:
Wie aanklaagt moet bewijzen"