hallo,
In enkele maanden vertrek ik met m'n hondje naar Noorwegen voor onbepaalde duur.
Ik heb tot nu toe droogvoeding, met soms vlees of vis ter aanvulling, gegeven.
Nu hij 10 maand is zou ik willen overstappen op Barf.
Mijn vraag is of iemand weet of het mogelijk is om in Noorwegen Barf (of kvv) te kopen.
groetjes,
Ralf
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf in Noorwegen?
Moderator: moderatorteam
-
ralf
- Actief
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Barf in Noorwegen?
Lekker, rendierribben
Maar inderdaad, ze zullen er best slagers hebben, misschien valt er met eentje in de buurt wel iets te regelen zodat je niet de hoofdprijs hoeft te betalen.
Maar inderdaad, ze zullen er best slagers hebben, misschien valt er met eentje in de buurt wel iets te regelen zodat je niet de hoofdprijs hoeft te betalen.
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Pauline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
En anders zijn er overal supermarkten met een afdeling vlees en vis. Bakjes Rodi of zo kan ik me niet herinneren in een supermarkt te hebben gezien tijdens mijn vakanties aldaar.
Ik heb een beetje voor je gegoogeld, en zo te zien is het wel gebruikelijk dat je in dierenwinkels diepvries pens en maaltijdworsten kunt kopen.
Een zo te zien bekend merk diepvriesvoer is Vom og Hundemat, ook wel afgekort tot V&H. Hun site is http://www.vomoghundemat.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je links klikt op "søk utsalgssteder" (zoek verkooppunten) en dan "velg fylke" (kies provincie) krijg je per provincie de dierenwinkels die het verkopen.
Ik vond ook een voedingstopic van een jachthondenforum, waar men goed te spreken was over Norwegian Polar. Ook dit merk heeft een site: http://www.norwegian-polar.no/" onclick="window.open(this.href);return false; Onder de knop "Forhandlere" staat een lijst winkels die het verkopen.
Apart vind ik wel dat beide merken hun voer niet alleen verkopen in het bekende worstformaat, maar ook als blok van 20 kilo. Onhandig groot zou je denken, maar er is daar dus blijkbaar wel een markt voor.
Je gaat vast nog wel uitgebreid de taal leren, en dan kun je zelf nog meer opzoeken en navragen. Alvast een paar woorden die wel handig zijn om te kennen:
hund (hond), rått kjøtt (rauw vlees), kylling (kip), storfe (rund, letterlijk 'groot vee'), vom (pens), pølse (worst), mat (eten), frossen (bevroren), tørrfôr (droogvoer) våtfôr (natvoer), dyrebutikk (dierenwinkel).
Laat t.z.t. maar weten wat je hond daar allemaal te eten krijgt
Ik heb een beetje voor je gegoogeld, en zo te zien is het wel gebruikelijk dat je in dierenwinkels diepvries pens en maaltijdworsten kunt kopen.
Een zo te zien bekend merk diepvriesvoer is Vom og Hundemat, ook wel afgekort tot V&H. Hun site is http://www.vomoghundemat.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je links klikt op "søk utsalgssteder" (zoek verkooppunten) en dan "velg fylke" (kies provincie) krijg je per provincie de dierenwinkels die het verkopen.
Ik vond ook een voedingstopic van een jachthondenforum, waar men goed te spreken was over Norwegian Polar. Ook dit merk heeft een site: http://www.norwegian-polar.no/" onclick="window.open(this.href);return false; Onder de knop "Forhandlere" staat een lijst winkels die het verkopen.
Apart vind ik wel dat beide merken hun voer niet alleen verkopen in het bekende worstformaat, maar ook als blok van 20 kilo. Onhandig groot zou je denken, maar er is daar dus blijkbaar wel een markt voor.
Je gaat vast nog wel uitgebreid de taal leren, en dan kun je zelf nog meer opzoeken en navragen. Alvast een paar woorden die wel handig zijn om te kennen:
hund (hond), rått kjøtt (rauw vlees), kylling (kip), storfe (rund, letterlijk 'groot vee'), vom (pens), pølse (worst), mat (eten), frossen (bevroren), tørrfôr (droogvoer) våtfôr (natvoer), dyrebutikk (dierenwinkel).
Laat t.z.t. maar weten wat je hond daar allemaal te eten krijgt
-
ralf
- Actief
Bedankt voor de info!
Ik ben geen held met het internet(google) dus je hebt me heel wat geholpen.
Ik ga naar het gebied van Sunndalsora gaan en daar kan je Norwegian Polar kopen.
Ik heb al wat uitleg gekregen over het product.
Ik ben geen held met het internet(google) dus je hebt me heel wat geholpen.
Ik ga naar het gebied van Sunndalsora gaan en daar kan je Norwegian Polar kopen.
Ik heb al wat uitleg gekregen over het product.
The team of veterinary controlled slaughterhouse products, vom, throat, lungs, liver, and fat meat cuts mm by cattle, sheep and pigs, also added corn, vitamins and minerals.