Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cesar Milan komt naar Nederland!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
kiki2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mooie Jack russel
Aantal honden: 1

Cesar Milan komt naar Nederland!

Ongelezen bericht door kiki2000 »

Op zaterdag 7 mei 2011 komt Cesar Milan naar Amsterdam om een show te geven:

Bron(link):http://www.livenation.nl/event/23246/ce ... ve-tickets

Tijdens zijn serie Dog Whisperer deelt TV sensatie Cesar Millan zijn bijzondere inzichten in de hondenpsychologie. Nu hebben fans en hondenliefhebbers de kans om persoonlijk getuige te zijn van zijn talenten, want met zijn inspirerende live spektakel 'Cesar Millan LIVE' komt hij voor het eerst naar Nederland!

Tijdens de eerste helft van de show leert Cesar hoe de alledaagse dingen die we thuis doen kunnen uitgroeien tot gedragsproblemen. In het tweede deel van de show demonstreert Cesar het belang van energie en leiderschap in de praktijk. Gedurende dit live spektakel laat Cesar de wereld zien door de ogen van de hond. Zijn bijzondere vaardigheden zullen de relatie tussen baasjes en hun honden voorgoed veranderen.

De tickets zijn best duur en voor de eerste rang moet je al 95 euro betalen ( zie link voor meer info).

Ik weet niet of ik er heen zal gaan , al lijkt het mij wel erg interessant om het met eigen ogen te zien en ervan te leren.

Zijn jullie van plan om erheen te gaan of niet? Wat vinden jullie ervan dat ie ook Europa gaat bezoeken?
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Re: Cesar Milan komt naar Nederland!

Ongelezen bericht door Kit »

Dat is al bekend :mrgreen:

http://www.hondenforum.nl/plaza/eveneme ... 03053.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten

Terug naar “Algemeen”