Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Politie treft dode hond aan in zak

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Da-ki
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita -japans-
Aantal honden: 3

Politie treft dode hond aan in zak

Ongelezen bericht door Da-ki »

Heemskerk - De politie is op zoek naar de eigenaar van een hond die op 15 december dood is aangetroffen bij de Tolweg en de Deborah Bakelaan.
Het beestje lag half begraven in een zak en was al enige tijd overleden.
De hond was niet voorzien van een chip. De Dierenambulance heeft de hond meegenomen. De politie komt graag in contact met de eigenaar of met mensen die gezien hebben dat de hond hier achtergelaten is.

Er kan gebeld worden met de politie in Heemskerk via het telefoonnummer 0900-8844.

Datum: dinsdag 21 december 2010 ©AB-radio
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Re: Politie treft dode hond aan in zak

Ongelezen bericht door chrico »

Ik heb net gebeld met Heemskerk en de link gelegd tussen deze hond en de hond die wij toen aantroffen
http://www.hondenforum.nl/plaza/hond-en ... 98151.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze gaan nu nakijken of er verband tussen kan zijn en dan bellen ze terug. Bah ik hoop toch echt niet dat er hier een oefencentrum :piew: is waar deze honden de dupe van worden maar het is mij iets te toevallig. Twee dode honden en twee zakken.
Ik zei al, ik ben een erg bemoeizieke burger als het om honden gaat maar als ik kan voorkomen dat er sparhondjes gebruikt worden voor een groter geheel, dan bemoei ik mij graag
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”