Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zou...
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Zou...
..een moederhond dat echt doen?
Arm ding.......
http://link.marktplaats.nl/404457753" onclick="window.open(this.href);return false;
Arm ding.......
http://link.marktplaats.nl/404457753" onclick="window.open(this.href);return false;
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Zou...
de nieuwste herplaatsreden:

het moet toch niet gekker wordenEigenaar durft de hond niet uit te laten in verband met been breken door gladheid.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Dacht ik ook, alhoewel ik moet zeggen dat de hond erg lijkt op de broer van Ben, qua kleur en kop.Judith-Diesel schreef:Ach wat sneu
Maar ik vind het niet echt labrador uit zien eerder labxpit ofzo
-
Supernova
- Zeer actief
Oh wat kijkt ze ongelukkig 
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Edit: niet goed gelezen. Moeder kan zeker bij geboorte dingen eraf bijten, maar meestal mankeert ie ook wat
Laatst gewijzigd door duitse herder op 19 dec 2010 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gijsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua-shih tzu kruising en een jack russell
Nou, daar moest ik ook meteen aan denken... Dat is toch idioot!!renee-uk schreef:de nieuwste herplaatsreden:het moet toch niet gekker wordenEigenaar durft de hond niet uit te laten in verband met been breken door gladheid.
Maar ze kijkt inderdaad erg ongelukkig...
'Liebe ist für alle da'
-
Wilm@
Ze komt heel paniekerig op mij over. Al helemaal op de foto waarop ze zit.
Ik twijfel heel erg of 'mams' haar oor eraf heeft gebeten en een stukje van haar staart.
Daarnaast is het -ik kan de hond niet uitlaten vanwege de gladheid- natuurlijk een lxlsmoes. Het blijft niet glad!
Ze heeft een kras boven haar oog en haar ogen zelf staan volgens mij ook niet top. Het lijkt alsof er eentje kleiner is dan de ander?
Ik ben bang dat dit een vechthond is geweest.
Ik twijfel heel erg of 'mams' haar oor eraf heeft gebeten en een stukje van haar staart.
Daarnaast is het -ik kan de hond niet uitlaten vanwege de gladheid- natuurlijk een lxlsmoes. Het blijft niet glad!
Ze heeft een kras boven haar oog en haar ogen zelf staan volgens mij ook niet top. Het lijkt alsof er eentje kleiner is dan de ander?
Ik ben bang dat dit een vechthond is geweest.
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 19 dec 2010 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
God wat een hummel
Ziet er idd niet uit als een gelukkig hondje.
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
och wat een triest hoopje hond. Die kijkt nou echt niet gelukkig uit dr oogjes.
En dan niet uitgelaten worden.... hoe verzinnen mensen het toch?
En dan niet uitgelaten worden.... hoe verzinnen mensen het toch?

Cash v Heiligental en Flow.
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
dat zou een moederhond idd wel kunnen doen.
Ik weet namelijk een teefje die gecoupeerd is omdat de moeder ook een stuk van het oor heeft af gebeten
Ik weet namelijk een teefje die gecoupeerd is omdat de moeder ook een stuk van het oor heeft af gebeten

-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Dat kan wel, nu ligt er een nestje wat ik ken waar hetzelfde gebeurd is. Hele lieve moeder die zich bij de geboorte "vergist" heeft.Aimee schreef:..een moederhond dat echt doen?
Arm ding.......
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
- Marina
- Zeer actief
Ik vind dit echt een zielig hondje.
en het is een kruising lab nog iets.
ze ziet er echt ongelukkig uit.
Ik hoop dat ze snel een ander plaatsje heeft gevonden.
dit is echt te gek voor woorden. Het is te glad.
belachelijk gewoon
en het is een kruising lab nog iets.
ze ziet er echt ongelukkig uit.
Ik hoop dat ze snel een ander plaatsje heeft gevonden.
dit is echt te gek voor woorden. Het is te glad.
belachelijk gewoon

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
*Jolanda*
Agossie... ik had ook niet moeten kijken....
Dit is precies de reden waarom ik niet op MP kijk arm hoopje hond...
Dit is precies de reden waarom ik niet op MP kijk arm hoopje hond...
- senna en odin
- Zeer actief
Mijn gedachte idd. Wat een sneu snoetje. Had ik nou maar niet gekeken.Ze komt heel paniekerig op mij over. Al helemaal op de foto waarop ze zit.
Groetjes Belinda

-
estherchip
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
en een moeder die de oor eraf bijt :S ooookee...
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
- Marliez
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Ondanks dat er maar weinig zinnetje staat in de advertentie staat er well een hoop B*llshit!
reden van afstand.... omdat het glad buiten is. Wat zal het beestje een ellendige paar weken gehad hebben! Ik ben het eens met dat het beessie er wel erg ongelukkig uit ziet. Ook geen lekkere binnen foto's maar buiten..
Ik weet niet meer wie de opmerking maakte maar als je kijkt naar de krassen in het gezicht, in verband met het verdwenen oor en staart ( wat ook inderdaad door een moeder gedaan had kan kunnen zijn) en de toch twijfelachtige kruising zou het mij inderdaad niets verbazen als we hier te maken hebben met een vechter....
Ik hoop dat kerst voor dit meisje een mooie cadeautje in petto heeft. Ik wee
reden van afstand.... omdat het glad buiten is. Wat zal het beestje een ellendige paar weken gehad hebben! Ik ben het eens met dat het beessie er wel erg ongelukkig uit ziet. Ook geen lekkere binnen foto's maar buiten..
Ik weet niet meer wie de opmerking maakte maar als je kijkt naar de krassen in het gezicht, in verband met het verdwenen oor en staart ( wat ook inderdaad door een moeder gedaan had kan kunnen zijn) en de toch twijfelachtige kruising zou het mij inderdaad niets verbazen als we hier te maken hebben met een vechter....
Ik hoop dat kerst voor dit meisje een mooie cadeautje in petto heeft. Ik wee

-
Supernova
- Zeer actief
Dit is geen vechthond hoor 
-
LittleBoy
- Actief
Lijkt me ook wel sterk als dit een vechthond zou zijn. Of het moet er eentje zijn van enkele aanmodderende hillbillies in een woonwagenpark.Denise. schreef:Dit is geen vechthond hoor
Wel een mottig excuus om een hond aan de kant te schuiven.
- Liesbeth
- Zeer actief
Dat niet, maar ze kan wel gebruikt zijn om op te oefenen. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt is. Verwondingen kunnen zoveel oorzaken hebben.Denise. schreef:Dit is geen vechthond hoor
Wel een zielig hoopje hond. Ik hoop dat ze snel een goed thuis krijgt.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Je haalt de woorden uit mijn mond! Bizar gewoon. En heus niet de echte reden.renee-uk schreef:de nieuwste herplaatsreden:het moet toch niet gekker wordenEigenaar durft de hond niet uit te laten in verband met been breken door gladheid.

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Beestje ziet er inderdaad niet uit. Vechthond zie ik er dan niet meteen in. Lijkt wel wat op de labrador van mijn schoonouders. Heb wel vaker labrador gekruist met staffies gezien. Die vind ik vaak toch wel anders tonen, vind de kop tja weet niet te glad voor kruising staf.
Verder lijkt het me een hond, gezien de vacht die niet in huis zit. Al verdere lichamelijk ongemakken die niet beschreven staan, maken het beeld wel woest. Een schram boven de ogen, wat kaal bij de achterpoten, ongelijke ogen, smoezelige vacht.
Kan me nog wel voorstellen dat het met deze gladheid en een gebroken been en een jonge (misschien wel ietst te enthousiaste) labrador niet zo fijn is om te gaan wandelen. Wie weet heeft de hond het gebroken been wel veroorzaakt, is het iemand ouder en daardoor gewoon in gaan zien dat de hond te much voor haar is. De tekst zegt erg weinig.
Overigens zie ik geen angstige hond. De foto's zijn niet lekker genomen en de hond moest denk ik poseren, maar op eerste foto zie je dat de staart (ontspannen) naar achteren wijst en niks geknepen is ofzo. Daardat de foto's echt van bovenaf genomen zijn, lijkt het wat raarder dan het is denk ik.
Verder lijkt het me een hond, gezien de vacht die niet in huis zit. Al verdere lichamelijk ongemakken die niet beschreven staan, maken het beeld wel woest. Een schram boven de ogen, wat kaal bij de achterpoten, ongelijke ogen, smoezelige vacht.
Kan me nog wel voorstellen dat het met deze gladheid en een gebroken been en een jonge (misschien wel ietst te enthousiaste) labrador niet zo fijn is om te gaan wandelen. Wie weet heeft de hond het gebroken been wel veroorzaakt, is het iemand ouder en daardoor gewoon in gaan zien dat de hond te much voor haar is. De tekst zegt erg weinig.
Overigens zie ik geen angstige hond. De foto's zijn niet lekker genomen en de hond moest denk ik poseren, maar op eerste foto zie je dat de staart (ontspannen) naar achteren wijst en niks geknepen is ofzo. Daardat de foto's echt van bovenaf genomen zijn, lijkt het wat raarder dan het is denk ik.

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Ik heb nog een poedeltje in de aanbieding
ik kan ze niet uitlaten als het regent, want dan worden mn krulllen nat
ik kan ze niet uitlaten als het regent, want dan worden mn krulllen nat

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Tuurlijk, een hond heeft wat littekens en het moet meteen door een vechthond gedaan zijn. Want een andere hond zou zoiets nooit doen uiteraard.
-
Supernova
- Zeer actief
Deze hond is ook niet gebruikt om op te oefenen. Wel heeft ze het niet fijn, en het liefst ga ik haar zelf ophalen maar dat is niet verstandig. Misschien dat iemand anders voor haar valt en haar heel snel daar weg haaltLiesbeth schreef:Dat niet, maar ze kan wel gebruikt zijn om op te oefenen. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt is. Verwondingen kunnen zoveel oorzaken hebben.Denise. schreef:Dit is geen vechthond hoor
Wel een zielig hoopje hond. Ik hoop dat ze snel een goed thuis krijgt.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Een hond uit medelijden nemen is vaak een slechte keuze, en je hebt je huis zo propvol 
-
Supernova
- Zeer actief
Ja je hebt helemaal gelijkValerie schreef:Een hond uit medelijden nemen is vaak een slechte keuze, en je hebt je huis zo propvol