Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe vullen jullie de feestdagen in?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
bekooij
Zeer actief
Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Aantal honden: 1

Hoe vullen jullie de feestdagen in?

Ongelezen bericht door bekooij »

Ik ben wel benieuwd hoe jullie eigenlijk de feestdagen invullen. Doen jullie dat met familie of vrienden, thuis of op vakantie?

Kerstnacht moet ik werken dus geen kerstontbijtje voor mij op eerste kerstdag, rond een uur of 12 ga ik naar mijn schoonfamilie om daar te brunchen. Tegen een uur of 5 vertrek ik dan naar mijn zusje om daar met mij moeder opa en haar schoonfamilie te gaan eten.
Tweede kerstdag hebben we helemaal niks gepland heerlijk een hele dag samen zonder verplichtingen. 's avonds met ze tweetjes vleesfondue en dan zit de kerst er weer op.

Oudjaarsdag ben ik vrij om vervolgens om 21.00 de nachtdienst in te gaan en alle 112 tjes op te nemen van de brandjes in de regio en de brandweer aan te sturen. Ik ben dan om 05.00 uur klaar en dan hoop ik ongeveer tegelijk thuis te zijn met mijn vriend, die zit in de ploeg van de brandweer.
Op nieuwjaarsdag dag hebben we nieuwjaarsborrel bij de brandweer en de nieuwjaarduik in de vaart. Om vervolgens daarna de rest van de familie af te gaan om nieuwsjaarswensen te brengen.
En dan kan het normale leven weer beginnen heerlijk!
Afbeelding
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner
Aantal honden: 2

Re: Hoe vullen jullie de feestdagen in?

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Zaterdag heb ik een eerste "kerstdiner" met vriendinnen.
Kerstavond vieren we bij mijn schoonfamilie, dat is ieder jaar samen met de schoonouders, schoonzusje en oma. Lekker samen eten en 's avonds lootjes.
1e Kerstdag vieren we dit jaar bij mijn ouders, samen met mijn zus en zwager. Ook weer eten en daarna kadootjes.
2e Kerstdag zijn we lekker thuis met z'n 2en
En dan hebben we nog een 3e kerstdag ingelast samen met vrienden. Hun konden 2e kerstdag niet dus hebben we het de 27e gepland. Dan gaan we ook weer samen eten.
De dag erna gaan we nog naar mijn oom en tante, mijn tante gaat dan lekker koken.

Met oud & nieuw gaan we naar mijn zus.

Daarna kan ik geen eten meer zien :N:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Hoe vullen jullie de feestdagen in?

Ongelezen bericht door MJ »

http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... 02909.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:wink:
Gesloten

Terug naar “Algemeen”