Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cesar Millan 7 mei in Amsterdam
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Cesar Millan 7 mei in Amsterdam
Lieve Cesar fans,
Dankzij de vele ondertekeningen van de petitie, veel inzet van de Nederlandse ambassadeur van Cesar Millan & haar team én de grote van onze snel groeiende fan hyve kan ik jullie met veel vreugde mededelen :
Cesar komt naar Nederland!!!!!
En, hoe kan het ook anders, naar Amsterdam!
~Officieel persbericht~
Mojo Concerts, Delft, 16 december 2010
'CESAR MILLAN LIVE' OP 7 MEI NAAR AMSTERDAM
'Cesar Millan LIVE' komt op zaterdag 7 mei naar de Heineken Music Hall in Amsterdam. Cesar, bekend van de serie Dog Whisperer op National Geographic Channel, zal zijn bijzondere inzichten in de hondenpsychologie delen en demonstreren hoe mensen onbewust een rol spelen in de gedragsproblemen van hun hond. De voorverkoop voor 'Cesar Millan LIVE' begint aanstaande vrijdag om 10.00 uur.
Scarlett Johansson, Oprah Winfrey, Nicolas Cage en Will Smith hebben allen hun hond laten trainen en in balans laten brengen door TV sensatie Cesar Millan. Nu hebben fans en hondenliefhebbers in Nederland de kans om persoonlijk getuige te zijn van Cesar Millan's talenten, want zijn inspirerende live spektakel 'Cesar Millan LIVE' komt voor het eerst naar Nederland!
In de unieke live show 'Cesar Millan LIVE' gebruikt Cesar state-of-the-art multimedia in combinatie met honden en hun eigenaren om zijn unieke concepten te illustreren. Tijdens de eerste helft van deze live show leert Cesar het publiek hoe de alledaagse dingen die we thuis doen kunnen uitgroeien tot gedragsproblemen. Hij biedt ook waardevolle tips en handvaten om je hond kalm en in balans te laten zijn als hij thuis is. In het tweede deel van de show demonstreert Cesar het belang van energie en leiderschap in de praktijk met een aantal van tevoren geselecteerde honden en hun baasjes. Gedurende dit live spektakel laat Cesar het publiek de wereld zien door de ogen van hun hond en zijn bijzondere vaardigheden zullen de relatie met hun honden voorgoed veranderen. Voor meer details zie http://www.cesarmillanlive.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
"Naar wat een fantastische plekken nemen honden mij mee", zegt Cesar. "Als je mij had gezegd, toen ik nog in Mexico woonde, dat ik op een dag met mijn eigen live show de hele wereld over zou reizen denk ik niet dat ik het ooit had geloofd. Ik rehabiliteer honden en train mensen om zo de kans te krijgen om mijn talenten te delen en hondeneigenaren te helpen om Packleader van hun honden te worden. Dit helpt mij om mijn visie te vervullen om van de wereld een betere plek te maken."
N.B.:
Cesar Millan LIVE is bedoeld om gedragsverandering bij mensen teweeg te brengen, daarom zijn er geen honden toegestaan in de Heineken Music Hall. Alleen toegang voor voorgeselecteerde honden. De show is in het Engels.
De serie Dog Whisperer is dagelijks te zien op National Geographic Channel.
National Geographic Channel presents
CESAR MILLAN LIVE
Zaterdag 7 mei 2011
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: vanaf 39 (excl. servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
Informatie: http://www.cesarmillanlive.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaartverkoop start aanstaande vrijdag om 10.00 uur via: http://www.cesarmillanlive.com" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.livenation.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en 0900 - 300 12 50 (45 cpm).
Het is ons gelukt...Cesar komt naar nederland en dat mede door de vele leden van Cesar The Dogwhisperer Official Fanhyve!
Laat zien hoe welkom Cesar in Nederland is en nodig ook je vrienden uit.
Cesar The Dogwhisperer Official Fan Hyve
Dankzij de vele ondertekeningen van de petitie, veel inzet van de Nederlandse ambassadeur van Cesar Millan & haar team én de grote van onze snel groeiende fan hyve kan ik jullie met veel vreugde mededelen :
Cesar komt naar Nederland!!!!!
En, hoe kan het ook anders, naar Amsterdam!
~Officieel persbericht~
Mojo Concerts, Delft, 16 december 2010
'CESAR MILLAN LIVE' OP 7 MEI NAAR AMSTERDAM
'Cesar Millan LIVE' komt op zaterdag 7 mei naar de Heineken Music Hall in Amsterdam. Cesar, bekend van de serie Dog Whisperer op National Geographic Channel, zal zijn bijzondere inzichten in de hondenpsychologie delen en demonstreren hoe mensen onbewust een rol spelen in de gedragsproblemen van hun hond. De voorverkoop voor 'Cesar Millan LIVE' begint aanstaande vrijdag om 10.00 uur.
Scarlett Johansson, Oprah Winfrey, Nicolas Cage en Will Smith hebben allen hun hond laten trainen en in balans laten brengen door TV sensatie Cesar Millan. Nu hebben fans en hondenliefhebbers in Nederland de kans om persoonlijk getuige te zijn van Cesar Millan's talenten, want zijn inspirerende live spektakel 'Cesar Millan LIVE' komt voor het eerst naar Nederland!
In de unieke live show 'Cesar Millan LIVE' gebruikt Cesar state-of-the-art multimedia in combinatie met honden en hun eigenaren om zijn unieke concepten te illustreren. Tijdens de eerste helft van deze live show leert Cesar het publiek hoe de alledaagse dingen die we thuis doen kunnen uitgroeien tot gedragsproblemen. Hij biedt ook waardevolle tips en handvaten om je hond kalm en in balans te laten zijn als hij thuis is. In het tweede deel van de show demonstreert Cesar het belang van energie en leiderschap in de praktijk met een aantal van tevoren geselecteerde honden en hun baasjes. Gedurende dit live spektakel laat Cesar het publiek de wereld zien door de ogen van hun hond en zijn bijzondere vaardigheden zullen de relatie met hun honden voorgoed veranderen. Voor meer details zie http://www.cesarmillanlive.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
"Naar wat een fantastische plekken nemen honden mij mee", zegt Cesar. "Als je mij had gezegd, toen ik nog in Mexico woonde, dat ik op een dag met mijn eigen live show de hele wereld over zou reizen denk ik niet dat ik het ooit had geloofd. Ik rehabiliteer honden en train mensen om zo de kans te krijgen om mijn talenten te delen en hondeneigenaren te helpen om Packleader van hun honden te worden. Dit helpt mij om mijn visie te vervullen om van de wereld een betere plek te maken."
N.B.:
Cesar Millan LIVE is bedoeld om gedragsverandering bij mensen teweeg te brengen, daarom zijn er geen honden toegestaan in de Heineken Music Hall. Alleen toegang voor voorgeselecteerde honden. De show is in het Engels.
De serie Dog Whisperer is dagelijks te zien op National Geographic Channel.
National Geographic Channel presents
CESAR MILLAN LIVE
Zaterdag 7 mei 2011
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: vanaf 39 (excl. servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
Informatie: http://www.cesarmillanlive.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaartverkoop start aanstaande vrijdag om 10.00 uur via: http://www.cesarmillanlive.com" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.livenation.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en 0900 - 300 12 50 (45 cpm).
Het is ons gelukt...Cesar komt naar nederland en dat mede door de vele leden van Cesar The Dogwhisperer Official Fanhyve!
Laat zien hoe welkom Cesar in Nederland is en nodig ook je vrienden uit.
Cesar The Dogwhisperer Official Fan Hyve
Laatst gewijzigd door little-wolf op 16 dec 2010 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- little-wolf
- Zeer actief
Re: Cesar Millan 7 mei in Amsterdam
dubbel
Laatst gewijzigd door little-wolf op 16 dec 2010 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Re: Cesar Milan 7 mei in Amsterdam
Mag je dan ook je honden mee nemen?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Zeer actief
Hierboven staat van niet.chrico schreef:Mag je dan ook je honden mee nemen?
is dit niet meer op z'n plaats in Evenementen?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nee duschrico schreef:Mag je dan ook je honden mee nemen?

En het is een showCesar Millan LIVE is bedoeld om gedragsverandering bij mensen teweeg te brengen, daarom zijn er geen honden toegestaan in de Heineken Music Hall. Alleen toegang voor voorgeselecteerde honden. De show is in het Engels.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik wil best gaan kijken eigenlijk. Zullen we met een aantal mensen van het HF gaan?
- Liselore
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 6
Ik wil er eigenlijk ook wel heen! Ik woon in de buurt van Breda, als er mensen willen meerijden (maar ik heb een bus, dus nog twee plekjes op de voorbank over)?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het lijkt mij ook wel heel leuk om naartoe te gaan.
-
- Zeer actief
Hoe kan hij mij dan de wereld van mijn hond laten zien door mijn ogen
Nee maar het lijkt mij wel leuk om er naar toe te gaan, hij heeft toch echt wel dingen die eigenlijk zo normaal zijn dat we ze vergeten zijn. Ik ga kijken of het lukt kaartjes te krijgen. Misschien als er meer interesse is dat degene die aan kaartjes kan komen wat extra meeneemt maar dan moet het wel duidelijk zijn

Nee maar het lijkt mij wel leuk om er naar toe te gaan, hij heeft toch echt wel dingen die eigenlijk zo normaal zijn dat we ze vergeten zijn. Ik ga kijken of het lukt kaartjes te krijgen. Misschien als er meer interesse is dat degene die aan kaartjes kan komen wat extra meeneemt maar dan moet het wel duidelijk zijn
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Zeer actief
Mij lijkt het wel leuk om met een hondenforum-delegatie naar die man te gaan. Gezellig! Ik sta wel open voor wat hij zegt en ik heb toch stiekem al aardig wat opgestoken van hem. Vooral over state of mind en dan interactie met je hond. Dat vond ik eigenlijk doodnormaal maar als het zo duidelijk gezegd wordt en je let er op dan blijk je toch soms even niet helemaal kalm en zonder emoties te zijn als je met je hond bezig bent 

-
- Zeer actief
Ohhhhhh ik wil ookkkkkkk 

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Oh ik ga zeker
Ze hebben ook een mooie stad uitgekozen voor dit evenement 

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Ik wil daar ook graag heen!
- Rebble
- Zeer actief
Kost da?
Mij trekt het niet zo, al zou ik het wel leuk vinden om hem 's bezig te zien maar ik denk dat hij mij niet veel nieuws kan vertellen
Niet omdat ik alles al denk te weten maar omdat ik niet denk dat hij veel meer kan toevoegen aan wat ik al van hem heb gezien in zijn tv programma's.
Ff gezocht maar dat kost dus €39,- tot €95,- Best prijzig voor een praatje
Mij trekt het niet zo, al zou ik het wel leuk vinden om hem 's bezig te zien maar ik denk dat hij mij niet veel nieuws kan vertellen

Ff gezocht maar dat kost dus €39,- tot €95,- Best prijzig voor een praatje

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Oeh daar wil ik ook wel heen eigenlijk!
Ik stem voor een HF'ers @ HMH-meet.

Ik stem voor een HF'ers @ HMH-meet.

-
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
gaaaf!!! voor 39 euro zit ik er wel hoor!! t zal wel bij 1x blijven dus ik wil het graag zien
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
-
- Zeer actief
Oh daar wil ik ook heen!
Ik heb stiekem ook best veel van Cesar geleerd, en dan met name dat je state of mind heel veel invloed heeft op het gedrag van je hond. En sommige mensen raken weleens giebel van dat calm en assertive, maar hier werkt het wel erg goed.

Ik heb stiekem ook best veel van Cesar geleerd, en dan met name dat je state of mind heel veel invloed heeft op het gedrag van je hond. En sommige mensen raken weleens giebel van dat calm en assertive, maar hier werkt het wel erg goed.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik wilde het persbericht net plaatsen hier, leuk! Ik ben erg benieuwd!

Iedere dag feest!
-
- Zeer actief
Ik wil ook heel graag, maar wel enorm prijzig. Even met manlief overleggen.
Suzanne
Suzanne
- herejede
- Zeer actief
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
Jaaa! Kom ook!Hilde schreef:Ohhh ik wil ook

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Dit wil ik wel meemaken 

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Ik wil ook ,voor gaan met meerdere mensen sta ik ook open, calm en submissive als ik ben 

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Ik wil ookkkkkkkkkkkkkkk
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Vraag me alleen af hoe ik dat wil vragen aan m'n ouders. 'Hoi, 7 mei ga ik met állemaal leuke onbekende naar de HMH want dan is die ene van tv wel, je weet wel, die met de pitbulls!'Denise. schreef:Jaaa! Kom ook!

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Zeg gewoon dat je naar een leuk evenement gaat met vriendinnen
Oh en mensen die met de auto willen, het is wel Amsterdam he. Ik weet niet echt hoe het zit met parkeerplaatsen, of je ook bij de Arena gewoon mag parkeren?

Oh en mensen die met de auto willen, het is wel Amsterdam he. Ik weet niet echt hoe het zit met parkeerplaatsen, of je ook bij de Arena gewoon mag parkeren?
-
- Zeer actief
Precies!Valerie schreef:Zeg gewoon dat je naar een leuk evenement gaat met vriendinnen![]()
En het is bij de Heineken music hall, en met zoveel dingen in Amsterdam kun je het beste met ov gaan.
Als er iemand is die altijd calm and submissive is, dan ben jij het wel.tineke schreef:Ik wil ook ,voor gaan met meerdere mensen sta ik ook open, calm en submissive als ik ben

Maar ik wil hier ook best met een groep naartoe gaan. Niet voor Cesar, want ik ken alles al