Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gebroken hand
Moderator: moderatorteam
-
Cyella
- Actief
- Mijn ras(sen): Witte Herder
- Contacteer:
Gebroken hand
Nee, ik heb geen gebroken hand! Maar mijn moeder, ze liet Jhento uit, en toen wilde ze de riem in haar andere hand doen, toen kwam er een andere hond aan, en de riem bleef dus aan 1 vinger haken, die was dus uit de kom, en haar hand gebroken. Hoe dan ook, nu schuiven ze het dus op de hond dat hij te veel kracht heeft, en dat hij heeft getrokken. En at is zo oerstom, bij mij trekt hij nooit, omdat ik consequent ben, en hij altijd achter me moet lopen. Ik heb het zeker 20x gezegd dat ze hem niet voor haar moet laten lopen, en ze zei iedere keer dat ze dat zou gaan doen. Nou, elke keer als ik met haar mee ga loopt hij voor haar, en als ik er iets van zeg, en ze laat hem naast lopen, gaat hij toch steeds weer naar voren, of is hij helemaal verward. Nou, ze past de rest van de roedelregels ook niet toe, dus wat krijg je dan... Ik vind het puur haar eigen schuld, had ze maar moeten luisteren. Ik vind het natuurlijk wel rot voor haar, maar ze is ook altijd zo eigenwijs. Ze vindt Lidl voer 'Ook gezond'. Nou, geef mij maar KVV. Dus nu we vandaag niet hebben kunnen inkopen gaat hij deze hele week weer op puur Lidl voer... Terwijl ik het nog zaterdag had gezegd dat ze nieuwe KVV moesten kopen, maar met wat komen ze terug? Juist. Lidl voer. Ach ja, ik kan zo nog duizenden voorbeelden opnoemen, maar ik erger me er toch alleen maar aan.

Giving up isn't always a sign of being to weak to go on, sometimes it means you're strong enough to let it go.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Gebroken hand
auw dat is pijnlijk!! maar het is inderdaad niet de hond zijn schuld..en je hebt gewaarschuwd
..of moet ik schrijven..de hubs gewaarsjowd op zun mestreechs 

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
Cyella
- Actief
- Mijn ras(sen): Witte Herder
- Contacteer:
Tsja, soms zit ut neet ech mit hé. Ut is bijna vakantie dus ich kin lekker relaxen noa deze week!RachelleAmericanBulldog schreef:auw dat is pijnlijk!! maar het is inderdaad niet de hond zijn schuld..en je hebt gewaarschuwd..of moet ik schrijven..de hubs gewaarsjowd op zun mestreechs
Het was niet de schuld van de hond: bij mij trekt hij niet als hij andere honden ziet

Giving up isn't always a sign of being to weak to go on, sometimes it means you're strong enough to let it go.
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
- Aantal honden: 2
Ahh pijnlijk zoiets! Kan me voorstellen dat ze het nu een kuthond vindt. Misschien als de pijn iets afgezakt is voorzichtig proberen of ze in wil zien dat als de hond netjes naast loopt de kans op dit soort ongelukjes veel kleiner is. En anders niet meer door haar laten uitlaten